Reakcia na: Kami #968:
Vzorkovacia frekvencia sa da akurat tak spomalit, napriklad ked sa clovek ozerie, vzorkuje podstatne pomalsie. Ale opijat vsetkych cestujucich sa mi nezda velmi vhodne :))) Este sa da oko vypnut, teda zavriet, pripadne mozes ocnymi kvapkami ovplyvnit az zrusit mechanizmus kontrakcii duhovky (pre technikov automaticka regulacia osvitu, pre fotografov automaticka clona
)Re #969 Andy: Nie som technik, preto by som sa chcel opytat, aky jav brani tomu, aby svietili hoci aj vsetky diody naraz? Tj. preco sa to musi zypisovat po riadkoch? Je to len slabym pocitacom, alebo tomu brani nejaka fyzika? Alebo su nasi konstrukteri jednoducho nesikovni?
Kami
V BB su zastavky ako Namestie Slobody kde je mnozstvo liniek, takze sa aj v terajsom formate vyvesiek ledva zmestia. Toho sa tiez niektori obavaju ak by sa oddelilo CP cez tyzden, vikend a prazdniny na jednom CP. Inak v principe nie su proti vyzoru CP ako je na iMHD. Cize otazka znie, ci existuje (alebo sa da urobit) takata vyveska aby sa zaroven zachovala rozumna velkost a citatelnost CP.
To rozlisovanie casovych pasiem je mozne (alebo dokonca sa pouziva) ? Cize ine chronometraze v rannej spicke, v sedle, poobednej spicke, vecer a cez vikend ?
K tranparentom. Predne a bocne su uz pomerne dobre citatne spredu (len ten font ...), akurat velkost pisma je asi nastavena aj pri autobusoch na polovicny transparent ako maju trolejbusy (1524). To je vec nastavenia. Ale zadny transparent s cislom je citatelny tak ako 1. generacia - male cislo vzhladom na vonkajsiu velkost transparentu.
Nevyznam sa v optike, ale nedali by sa LEDky prekryt nejakym transparentnym materialom, ktory by ostre bodove svetlo LEDky rozptylil a tym dosiahol citatelnost ako DOT ?
Nejedna sa len o komunikaciu s BUSE, ale inymi systemami vseobecne (s uctovnictvom, SW na grafikony, palubakom vozidla, ...) proste export a import udajov.