Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
nfc: a neuvažovali ste v emteste nad tým, že by ste vyrábali aspoň el. tabule s tečíkmi+ledkami (ako BUSE)?
Reakcia na: nfc #940:
Ak pracuješ v EMteste (čo som aj od začiatku predpokladal), tak si viem predstaviť, že Ťa ako človeka, ktorý v danej firme pracuje, môj názor štve. Ale nehnevaj sa, argumentovať softwarovou chybou tiež nie je na mieste. Ďalší dopravcovia, ktorí by mohli byť v budúcnosti ďalšími zákazníkmi EMtestu nehodnotia jeho výrobky len cez verejné súťaže, či katalógy alebo web prezentácie (btw. na stránke www.emtest.sk som dodnes nič o tabuliach nenašiel), ale aj tak, že pozorujú ako sa výrobky tejto firmy správajú tam, kde sa už používajú. A keď ja ako človek z Prešova (kam sa EMtest veľmi veľmi chce pretlačiť) prídem do Bystrice a vodič trolejbusu si z hlásenia zastávok atď robí evidentne prču, že to nikdy poriadne nefungovalo, a teraz už vôbec nie - alebo vidím nové Karosy B961 s vypnutými EMtest displejmi a za oknom hodenými klasickými plastovými tabuľkami, je to predovšetkým VAŠA REKLAMA. A potom, čo som videl v BB žiaľ nemôžem skonštatovať iné ako "Ďakujem, neprosím".
Ano pracujem v emteste. Do tejto diskusie som sa zapojil len preto, že niektoré veci sa mi zdali nespravidlivé a hlavne nie celkom pochopené/myslim že nikto z Vás si nedá ,,kydať,, na hlavu len tak/. Sú to stránky venované BBDS a keďže som ten systém v BB nasadzoval tak som cítil potrebu uviesť niektoré veci na správnu mieru.
Re #939 Majkl:
nfc: Tak podľa mňa sú transparenty jedným z najslabších článkov emtestu. Pochybujem, že vôbec 5. generácia emtest bude taká dobrá, ako je teraz BUSE. Stačí, keď trochu svieti slnko a je to nečitateľné - maximálna nevýhoda oproti BUSE . Prečo Emtest tiež nemá kombináciu DOT-LED? A o úrovni grafických možností by sa tiež dalo polemizovať.
btw: robíš v emteste? 🙂
Drahy priatel, plne s tebou súhlasím. Firmy, ktoré robia shit výrobky nech skrachujú.
Ak uz tak strasne kritizujete tabule EMtest, tak sa bavme o tych ,,3.generacie,, ,pretoze to co bolo predtym boli prve pokusy. Dalej by som rozlisil veci tak, ze nieco technicky problem /HW/, ale nieco je zle nastavenie v SW.
Re #933 Papyr:
Ten system v Kaliszi sú samozrejme všetky dvere.
Re #930 Kami:
Ja som tiez zaujaty ale opacnym smerom.
1. O zavedení systému nástupu prednými dverami: všetko je to ako vždy o peniazoch, pretože EMtest má v Polsku od roku 2000 spustení systém na platforme windows. Je to systém check in- check out, čo uznáš je pre cestujúceho najspravodlivejší ohľadom platby cestovného. Na Slovensku nie je preto lebo počiatočnný vstup /inštalácia čítacích zariadení pre všetkých dverách/ je nákladná vec. Vždy je to rozhodnutie príslušnej SADky príp. DP aký si zvolí spôsob vybavovania cestujúcich.
2. Ano klasické lístky sú zaujímavé, ale stráca sa tam kvalita informácii pre dopravcu. Nemá presne informácie pre lepšie riadenie dopravy. Treba si uvedomiť spôsob, že spôsob tarifného odbavenia si robí príslušný dopravca. Bohužial väčšinou neberie ohľad na cestujúceho.
3. Informačné tabule: je zaujímavé že EMtest prišiel prvý z led tabuľami a už zrazu naň prešli aj RG.
Toť zatial vsjo.
Re #926 Vladimír:
Kami: 1501 volá po obnove, už odkedy jej strhli reklamu (a aj iné 1006, 1007, 1526 atď) 🙂
Papyr: plne súhlasím s hodnotením.
Vladimír: plne súhlasím s pridelenými bodmi 🙂
Reakcia na: nfc #924:
Drahy priatel - raz a navzdy si zapamataj, ze ked je nieco nekvalitne, nema zmysel to nakupovat a pouzivat len preto, ze to je slovenske. Zboznujem argumentaciu - kupujte slovenske vyrobky, pomozete sebe. Ak bude na trhu kvalitnejsi a lacnejsi zahranicny vyrobok, treba naopak siahnut po nom - a nie podporovat slovensku firmu, ktora vyraba nekvalitne veci. Ak jej (nekvalitne) vyrobky nebude nikto kupovat, bud sa prisposobi a zacne vyrabat kvalitne, alebo skrachuje - a tak to ma byt.

Hyckat si firmy, ktore produkovali nepredajny sajrajt si moze dovolit komunisticky stat. Ale v nasej spolocnosti nech je radsej kvalita.
Uznavam, že ich ,,reakčný čas,, je katastrofa.
EMtest má system WINADO na platforme Windows od roku 2000 a BB bola jedna z prvych instalacii-august 2000. Re #930 Kami:
Precitajte si zapisnicu z rokovania MsZ 🙂 Toto sme si zvolili 🙂
Andy, Vladimir: Ahaaa, takze aj mali Zilincania sa tak ucia pocitat do 5 🙂

Danny: ... a konecnu ma na stanici

NFC: pomoc slovenskej firme je pekna vec, ale preco mame (cestujuci) trpiet jej chyby ?
Uznavam, ze Emtest je pre SADky dobra volba. Do minuleho roka sa Emtest staral o dopravnu aj ekonomicku cast. Ponukal BCK, najnovsie aj transparenty, GPS a hlasenie. Akurat vzdy dlho trva kym sa to utrasie a funguje ako ma.
Pocul som ze prechadzaju na Windows (konecne) a budu sa starat len o dopravnu cast. Pevne verim, ze tym padom konecne doriesia aj kompatibilitu.

Na zaver este postreh laickej cestujucej k slovenskym vyrobkom - Slovbus je celkom pekny autobus, moderny, ale Granus je otrasny ...
dnes vraveli na CT, ze v brnensky DP zrusil Cyklobusy, ktore zaviedol minuly rok, pretoze boli stratove...boli to B732 upravene na prepravu bicyklov a jazdili na linkach z centra mesta do okrajovych casti...zaujimavy napad to bol:-)
Caute pani! Az teraz som si po dlhej dobe vlastne uvedomil, ze 34 iduca do mesta nechodi priamo na autobusku, ale zachadza cez Nam. Slobody na Sidlisko 🙂 Pozitivne zistenie, ze? :)))
Reakcia na: Kami #923:
Presne tak ako napísal Andy. Ak na displeji v Žiline svieti 24:07, tak to znamená, že je to linka č. 24 a si na v poradí siedmej zastávke od konečnej.
Reakcia na: nfc #924:
Uznávam, že som voči firme EMtest tak trochu osobne zaujatý. Kam totiž vstúpila, zaviedla v MHD spiatočnícke nastupovanie prednými dverami. A to jej neviem odpoustiť.
Ad karty: Samozrejme, súhlasím s výhodami. Ale stále si myslím, že ten najobyčajnejší, najtypickejší, najreprezentatívnejší cestujúci by uvítal klasické cestovné lístky, ktoré mali napr. tú "bombastickú" výhodu, že si vedel, do kedy platia a nestáli 160 Sk 🙂
Keby si ma poznal osobne, vedel by si, že ťažko sa hľadá človek, ktorý podporuje slovenskú ekonomiku podporou slovenských výrobkou TAK, ako ja. Ale národné princípy musia ustúpiť princípom kvality. A keď si porovnám elektronické displeje jednotlivých firiem na trhu, ohodnotil by som ich na škále 0-100 bodov asi takto:
BUSE - 80b
R&G - 50b
EMtest - 10b
Samozrejme, ide o môj subjektívny názor.
Ups.. #923 Toto sa mi ako podarilo ? :):):):):)

Kami: V Ziline ten displej nezobrazuje cas... Hodina znamena cislo linky a minuta zastavka od konecnej aby si vedel kedy si mam oznacit novy listok (listky na 1 pasmo platia na 5 zastavok :))
Reakcia na: Vladimir #653:
Drahý priateľ, netvrdil by som že BČK je blbý nápad. na túto kartu je možné napr. v Blave parkovať, môže sa použiť v prístupovom, dochádzkovom systéme atď. EMtest robí s BČK od roku 1998. Treba ale pomôcť slovenskej firme a podkopávať jej nohy že? Škoda, že sa neinformuješ u kompetetných ľudí na SADkách a DP o ostatných /RG,BUSE/. Všetko nie je len čierne alebo biele. Týmto neobhajujem EMtest.
a mam ten slubovany Robur 🙂

k Ziline este doplnim, ze hodiny vo vozidlach a na oznacovacoch ukazovali vsetko mozne, len nie presny cas. Videl som aj cas 24:07 az 24:10 🙂

Na 4. mestskom zastupitelstve 12.3. hovoril s poslancami aj Igor Korniet. Vypocul si, ze preco nebolo dostatocne vysvetlovane ludom zvysenie cestovneho. "Dochodcovska lobby" zas chcela vediet preco sa zrusil vikendovy City bus (L100). Slubil napravu.
MHD ma denne 1808 spojov, 36 tbusov, 74 abusov a 288 zastavok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.