LUK: 775AB a 352BJ sú oškreté už od januára počas zimnej kalamity, kedy sa zrazili na Striebornom námestí. To som tu už písal dávnejšie.
Inak, keď som sa pozeral ďalekohľadom v utorok do vozovne, tak 039BM sa odstavená a stojaca stále na tom istom miesta, akurát pohla a po svojich odišla niekam dozadu, žeby do dielní? Stála tam aj odstavená 815AF, ktorá vypadla v pondelok na L90. V pondelok sa na L90 vyskytla potom aj 611BE. Podobná situácia bola asi pred 2-3 týždňami, keď jazdil 815AF na poradí na L26, vtedy tiež musela prísť záloha, spoj meškal asi 17min. Neviem, ale 815AF má nejaké problémy viac ako častejšie.
Inak, keď som sa pozeral ďalekohľadom v utorok do vozovne, tak 039BM sa odstavená a stojaca stále na tom istom miesta, akurát pohla a po svojich odišla niekam dozadu, žeby do dielní? Stála tam aj odstavená 815AF, ktorá vypadla v pondelok na L90. V pondelok sa na L90 vyskytla potom aj 611BE. Podobná situácia bola asi pred 2-3 týždňami, keď jazdil 815AF na poradí na L26, vtedy tiež musela prísť záloha, spoj meškal asi 17min. Neviem, ale 815AF má nejaké problémy viac ako častejšie.
LUK
L55: 695AR/4
L90: 877AF/2
?: 460AI
Na L41 jazdí momentálne stabilne 284AT. 409AT stojí pred dispečingom.
Stav kĺbákov: 039BM stále stojí na dvore. 815AF, ktorý ho hradil, je asi tiež odstavený. 035BM stojí stále v dielni. Takže momentálne nie je v rezerve ani jeden kĺbák a ešte chýba jeden do výpravy... ?