A teraz nieco do diskusie:
Myslite ze ma zmysel kupovat v BB klbove auto/trolejbusy?
Podla mna by bolo dobre, keby sa uprednostnil nakup kratkych autobusov, a takisto midibusov napr. SOR.
Klbaky v takom malom meste nemaju moc vyuzitie. Navyse - ked sa nastupuje len 1 dvermi, statie na zastavkach trva dlhsie ako u kratkych busov (musi prejst viac ludi cez 1 dvere).
Mali by sa radsej pouzivat mensie busy s kratsimi intervalmi. Zaroven by bolo cestovanie trochu rychlejsie (menej ludi na nastup).
Dolezite su hlavne tie intervaly. Mne napr. pride 10min cakania na zastavke dost dlha doba. A pritom to je spickovy interval najvytazenejsich liniek.
Na menej vytazene linky je aj Karosa moc velka. Ved ak to chodi raz za 30 minut (alebo raz za hodinu, vid 53), tak to nastupim na prve co pride a zbytok cesty prejdem peso.
Linky z dlhymi intervalmi beru vacsinou len ludi, ktory sa prisli na zastavku akurat v case ked sa tam ten autobus vyskytol (isli by aj inym) plus dochodcov, ktory chodia na zastavku podla cestovneho poriadku a su schopny cakat neuveritelne dlho (nic ine predsa nemaju na praci).
V sucasnosti by sa mohli aspon zrusit klbaky cez vikendy. Ved o vikendoch ta MHD v BB skoro nejazdi.
Myslite ze ma zmysel kupovat v BB klbove auto/trolejbusy?
Podla mna by bolo dobre, keby sa uprednostnil nakup kratkych autobusov, a takisto midibusov napr. SOR.
Klbaky v takom malom meste nemaju moc vyuzitie. Navyse - ked sa nastupuje len 1 dvermi, statie na zastavkach trva dlhsie ako u kratkych busov (musi prejst viac ludi cez 1 dvere).
Mali by sa radsej pouzivat mensie busy s kratsimi intervalmi. Zaroven by bolo cestovanie trochu rychlejsie (menej ludi na nastup).
Dolezite su hlavne tie intervaly. Mne napr. pride 10min cakania na zastavke dost dlha doba. A pritom to je spickovy interval najvytazenejsich liniek.
Na menej vytazene linky je aj Karosa moc velka. Ved ak to chodi raz za 30 minut (alebo raz za hodinu, vid 53), tak to nastupim na prve co pride a zbytok cesty prejdem peso.
Linky z dlhymi intervalmi beru vacsinou len ludi, ktory sa prisli na zastavku akurat v case ked sa tam ten autobus vyskytol (isli by aj inym) plus dochodcov, ktory chodia na zastavku podla cestovneho poriadku a su schopny cakat neuveritelne dlho (nic ine predsa nemaju na praci).
V sucasnosti by sa mohli aspon zrusit klbaky cez vikendy. Ved o vikendoch ta MHD v BB skoro nejazdi.
Majkl
si z BB?
Zastavky: mas 100% pravdu, je to total odveci, ale zober si, ako pomenovat zastavky na Tulskej a Moskovskej, ked tam
ziadne kolme ulice nie su. Ale taktiez si myslim, ze pokial sa to da, nazov zastavky by nemal obsahovat interpunkcne
znamienka.
Ale za uplnu blbost povazujem to ze zastavka v jednom smere sa vola "Narodny dom" a v druhom "ZST mesto". A pritom
su oproti sebe
Reklamne nazvy zastavok: tiez sa mi to velmi nepozdava, ale BBDS sa logicky snazi zohnat peniaze, kde sa da. A
konieckoncov aj v BA su reklamne zastavky (IKEA, Baumax, OLO, Marianum, Technopol).
Historia: Tiez mam nejake fotky naskenovane zo starych knih, problem je s autorskymi pravami
Graficka siet historickych liniek: He, ak to nakreslis, ... (ved neni ani sucasna)
Oznacenie nizkopodlazakov: vsak si pozri ten format cestovnych poriadkov, ved to by tam muselo byt dalsie pismeno.
A okrem toho, moze sa stat, ze 1 Agora nebude jazdit (nasadia tam 57-76) a ludia budu hubovat, ze tam ma byt
nizkopodlazak, ze je to v cestovnom poriadku, atd. Myslim, ze v Prahe maju urcitu rezervu nizkopodlazakov, tzn., ze
niekedy ti pride nizkopodlazak aj na spoji, kde ma byt stara Karosa