Druha konecna sluzi len na vyrovnanie. Vodic vypne motor a caka. A prehodi CP v emteste. To iste robievaju aj na 31, len podla CP tam nie je ziadna prestavka. Sam som bol toho svedkom. Predpokladam, ze pri 80 aj 26 ta vodic necha dnu a teda Ti plati aj listok.
problem je s potrebou vodicov. Okrem Kremnicky a ZSR nemaju ziadne socialky. Ti stastnejsi si napr. v Sasovej odbehnu domov. No pocul som o pripade ked vodic trolejbusu volal zalohu. Na uhlisku bud skoci do Kazacka, alebo aj s vozom niekde inde (predpokladam).
Interval nie je vsetko. V niektorych pripadoch sa miesto vacsieho voza nasadi mensi, ale aj v sedle potrebujes nejaku obsluhu uzemia. Pre dopravne sedlo platia aj ine normy obsaditelnosti. Vyuzity je voz ak niekto musi stat. Linka 22 sa v spicke preklada s 20, spolu je ten interval 6 minut. Ci riesit expresne linky len ako pripad normalnej je otazne. Ludia si aj tak myslia ze im expres zastavi vsade, takze rozlisenie len v CP nestaci.
Co sa tyka casov, postupne sa to zlepsuje, hlavne na vacsich linkach. Blavacke nocaky poznam, ale BB to mala aj krajsie 5 a 10ka 23.00 a potom kazdych 45 min.
Teraz, ked cez vikend jazdia len solo, zrazu je ich malo. Pocty si pozri. Ak je cca 60 autobuvych liniek, z toho cca 25 klbovych vratane zalozakov. Miesto klbakov by si potreboval dalsich 37 solo vozov. Trolejbusy su specificke. Nemozu prediehat. Ak by si nahradil klby solami, mal by si este vacsiu zapchu. nemam prehlad o vytezenosti vsetkych liniek, ale 31 je sice na Uhlisku poloprazdna, ale v Sasovej sa naplni. Citybus je sluzba verejnosti, vsak ZTP jazdil prazdny.
problem je s potrebou vodicov. Okrem Kremnicky a ZSR nemaju ziadne socialky. Ti stastnejsi si napr. v Sasovej odbehnu domov. No pocul som o pripade ked vodic trolejbusu volal zalohu. Na uhlisku bud skoci do Kazacka, alebo aj s vozom niekde inde (predpokladam).
Interval nie je vsetko. V niektorych pripadoch sa miesto vacsieho voza nasadi mensi, ale aj v sedle potrebujes nejaku obsluhu uzemia. Pre dopravne sedlo platia aj ine normy obsaditelnosti. Vyuzity je voz ak niekto musi stat. Linka 22 sa v spicke preklada s 20, spolu je ten interval 6 minut. Ci riesit expresne linky len ako pripad normalnej je otazne. Ludia si aj tak myslia ze im expres zastavi vsade, takze rozlisenie len v CP nestaci.
Co sa tyka casov, postupne sa to zlepsuje, hlavne na vacsich linkach. Blavacke nocaky poznam, ale BB to mala aj krajsie 5 a 10ka 23.00 a potom kazdych 45 min.
Teraz, ked cez vikend jazdia len solo, zrazu je ich malo. Pocty si pozri. Ak je cca 60 autobuvych liniek, z toho cca 25 klbovych vratane zalozakov. Miesto klbakov by si potreboval dalsich 37 solo vozov. Trolejbusy su specificke. Nemozu prediehat. Ak by si nahradil klby solami, mal by si este vacsiu zapchu. nemam prehlad o vytezenosti vsetkych liniek, ale 31 je sice na Uhlisku poloprazdna, ale v Sasovej sa naplni. Citybus je sluzba verejnosti, vsak ZTP jazdil prazdny.
Majkl
si z BB?
Zastavky: mas 100% pravdu, je to total odveci, ale zober si, ako pomenovat zastavky na Tulskej a Moskovskej, ked tam
ziadne kolme ulice nie su. Ale taktiez si myslim, ze pokial sa to da, nazov zastavky by nemal obsahovat interpunkcne
znamienka.
Ale za uplnu blbost povazujem to ze zastavka v jednom smere sa vola "Narodny dom" a v druhom "ZST mesto". A pritom
su oproti sebe
Reklamne nazvy zastavok: tiez sa mi to velmi nepozdava, ale BBDS sa logicky snazi zohnat peniaze, kde sa da. A
konieckoncov aj v BA su reklamne zastavky (IKEA, Baumax, OLO, Marianum, Technopol).
Historia: Tiez mam nejake fotky naskenovane zo starych knih, problem je s autorskymi pravami
Graficka siet historickych liniek: He, ak to nakreslis, ... (ved neni ani sucasna)
Oznacenie nizkopodlazakov: vsak si pozri ten format cestovnych poriadkov, ved to by tam muselo byt dalsie pismeno.
A okrem toho, moze sa stat, ze 1 Agora nebude jazdit (nasadia tam 57-76) a ludia budu hubovat, ze tam ma byt
nizkopodlazak, ze je to v cestovnom poriadku, atd. Myslim, ze v Prahe maju urcitu rezervu nizkopodlazakov, tzn., ze
niekedy ti pride nizkopodlazak aj na spoji, kde ma byt stara Karosa