Reakcia na: XYZ #7278:
No, ono to nie je celkom tak, ako pisem. Za haldy topiaceho sa snehu je zodpovedny v prvom rade panboh (nasnezil) a v druhom rade sprava ciest (nasnezene neodstranila). SAD za to moze az v tretom slede, ked sa neprisposobila danej situacii. Naviac - presovske zaplavy sa daju predpovedat dni az hodiny dopredu a informacie vydava Krajska povodnova komisia, zatialco bystricke topenie snehu asi nastava rychlejsie a spravu o tom musia obvykle podat vodici na zaklade toho, co vidia vlastnymi ocami. Ale aj tak si to vyzaduje operativnu reakciu.
Author
potom u mna idu 2 pravidelne prelozene linky s rovnakymi intervalmi, napr. 00 30 a 15 45
a z nasledovnych moznosti (2 linky s nerovnakymi int.) ani neviem ktora je horsia:
3) napr. 00 30 a 45 (2.linka)
4) resp. 00 20 a 40 (2.linka),
5) resp. 00 26 a 43 (2. linka)
..bud je zly nasledny interval na subehu, alebo zly pri vetveni, alebo ani-ani..
P.S. Re #6999 Pit : K temam :nedobudovana tb trat, predne poldvere, nepreferencia MHD, časove listky..sa nejdem vyjadrovat, snazim sa byt realista, vela konstruktivneho bolo povedane, PIT – plny suhlas.
Ktory preklad z tb je dolezitejsi (napr. 2/8+7 a 1+6), to beriem, domaci viete lepsie, ale nepekny 18min., ci 16min. interval stale neberiem, ani argument, ze nevyjazdia, ved je mnoho foriem ako riesit prestavky (striedaci, prejazdy viacerych vozidiel, ci celych liniek, striedaci na useku trate..).
Jeden priklad na zaver, v inom meste sa zmenil „a“ interval klbakovej linky XY z 18min. na 20min., toto „zhorsenie“ o 10% zabezpecilo zvysenie cestujucich o 30%..vzdy vedia, kedy ide (00 20 40 z konecnej) ?