Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Poslanci vraj majú schváliť 18 miliónov pre MHD...
Info by Twist
Schuhu: nevystriedajú...

8-00 sólo
2-10 kĺb
8-25 sólo
2-35 kĺb
2-45 kĺb
...priam ideálny cestovný poriadok... ?
L8: 1004
L20: 955BC, 692BI
L56: 629AS, 695AR
Nová trasa liniek 35 a 36 sa mi celkom pozdáva. Aspoň podlavičania už nebudú môcť nadávať, že sa niekam nedostanú, lebo sa dostanú aj na železničnú stanicu, aj na Park. Mičinská. ? . Konečným slovom však bude až zavedenie nových trás do praxe. A ešte stále nie je nič oficiálne, stále sa o tom len povráva. Takže na to netreba tiež zabúdať.
Krátke trolejbusy na L8 dúfam, že vystriedajú kĺby, aspoň počas školského vyučovania. Lebo inak si neviem dobre predstaviť preklady L2/8.
Reakcia na: Valec #7223:
No to teda neviem 🙂 ja som bol v Bystrici v lete (jul ci august) a mili Bystricania sa o mna vzorne postarali, az som bol dojaty. Na oplatku som zase ponukol moznost prespania v Prahe dla lubovole, alebo sprevadzania po Presove v case, ked budem doma, ale zatial to nikto nevyuzil 🙂 Skutocne, pred cestou do BB sa treba ohlasit, malokde su taki prijemni hostitelia 🙂
Trolej Alianz si dlho na linke 8 nepopudol akurat ho pokazeny taha tatra do vozovne
V Sobotu 19.2.2005 sa na Donovaloch uskutocni akcia za podpory Tv Markiza pod nazvom Skocsi Tv. Jedna sa o snowboardove preteky. Kyvadlova doprava z autobusovej stanice bude premavat v tychto intervaloch. 10, 12, 14, 16:00 a z Donoval 16, 18, 20, 22, 23:00.
Lubik: je nám to ľúto, ale mali sme tu včera vzácnu návštevu, takže sme nemohli prísť. A dnes asi väčšina z nás bude ešte v robote...
Nema niekto zaujem o obrazky T-BUSOV -fikcie a úlety ../ 14Tr00Mielec,15Tr00,15Tr03 Tescobus,S200 rôzne,T11Mielec,T16,5Mielec,8Tr Mielec,rozne 9Tr/HT/,11TrHT,ŠM-11Mielec,Š706 RTO Mielec/Mobil 0904 584 832.e-mail 460001@zoznamka.sk
Ahojte,

skoda, ze nakoniec vcera nikto z diskusneho fora do CKO neprisiel. Transparent sme napriek tomu pripravili a dnes o 13:30 ho pojdeme ukazat svetu pred MsU. Potom pojdeme na zastupitelstvo.

Takze vsetci, ste pozvani...

Bude to cca 30 minutova akcia, tak si mozete urobit peknu obednu prestavku ak ste niekde v okoli mestskeho uradu.

Tesim sa na kazdeho drzitela transparentu.

Lubik
Tak som si včera porovnal predpokladané nové trasy L34 a L35, 36 v úseku od bodu "K" (križovatka Tajovského x J. Kráľa). Vzdialenosť K - Nám. slobody je cez Komenského cca o 500 m dlhšia oproti trase po nábreží a doba jazdy cca o 3 min., pričom vzdialenosti K - žel. st. (cez nábrežie) a K - Uhlisko, parkovisko (cez Komenského) sú približne rovnaké. Tak, ako na nábreží môže prejazd vozidiel zdržiavať zápcha, podobné problémy čakajú pri jazde Kukučínovou ul. a medzi K a Strieborným nám. Z uvedeného vyplýva, že obe trasy sú porovnateľné i keď trasa cez Komenského, vzhľadom na potrebu prekonávania pomerne veľkého prevýšenia, určite náročnejšia na spotrebu PHM.
Na druhej strane ponúka celkom zaujímavú alternatívu pre podlavičanov pri ceste do centrálnej mestskej zóny, kedy si budú môcť navyše, oproti trasám platným do 02.01.2005, vo väčšej miere vybrať miesto výstupu z priamej jazdy (Strieborné nám., J. Kollára, Rudlovská cesta) okolo celého centra mesta, čo nemá k dispozícii nikto a súčasne sa dostanú na Uhlisko (L35, 36), aj na žel. st. (L34). Predpokladané nové trasovanie L35, 36 by mohlo zaujať i študentov UMB v úseku Tajovského - Komenského - centrum i keď po plánovanom zvýšení cestovného ich to asi rýchlo prejde.
Súčasne je otázne, či táto trasa zaujme cestujúcich v takej miere, aby bola dostatočne vyťažená. Výraznejší vplyv na rozdelenie cestujúcich ne tieto trasy bude mať i stanovený interval na L34 a L35, 36, pri ktorých je len ťažko možné predpokladať, že budú rovnomerné, takže i tak nezostane iná možnosť, ako ísť tým, čo pôjde a nie tým, čím by som chcel ísť. Pretože v čase, kedy pôjde napr. spoj L34, určite bude nutné zabudnúť na možnosť ísť napr. na zastávku na SKuteckého, lebo sa nedočkáte. Takže v konečnom dôsledku rozdelenie na dve trasy prinesie podstatne dlhšie čakanie na spoj, ktorým je možné sa prepraviť do oblasti Podlavíc, ako je tomu teraz, keď L34 a L35, 36 idú až po Podlaviskú cestu v zhodnej trase. Najjednoduchšie (i keď nie veľmi pohodlné) to v prípade realizácie tohto riešenia bude na Nám. slobody, kde keď zistíte, že L34 nejde, môžete sa po prejdení štvorprúdovej komunikácie ísť pozrieť na zastávku v opačnom smere, či nepôjde spoj L35 alebo L36.
Na základe uvedeného je ťažko zhodnotiť, či je výhodnejšie sa dostať priamo do viacerých lokalít alebo mať pravidelné častejšie spojenie jednou trasou. Netuším, či dopravca pri predpokladanom zvýšení energetickej a čiastočne i časovej náročnosti trasy cez Komenského ulicu sledoval opäť nejaké zo svojich úsporných opatrení, čo tak ani veľmi zatiaľ nevyzerá (závisí ešte od počtu spojov), ale isté je jedno, že odpoveďou budú hlavne samotní podlavičania, ktorí sa po zvýšení cestvného ešte odhodlajú niektorú z liniek využiť.

Čo sa týka znovuzavedenia L24, odporúčam urobiť tak čo najrýchlejšie a prestať hazardovať s priazňou aj zvyšku cestujúcich ešte ochotných používať MHD (a aj to pre zvýšením cestovného). L24 je typická linka s potrebou celodennej prevádzky vo všetkých dňoch v týždni, takže úvahy o jej zavedení len v časoch prepravnej špičky a pod. sú úplne nezmyselné. Je možné sa zmieriť s čiastočnou (ale minimálnou) redukciou opori stavu spred 03.01.2005, pri súčasnom preradení rušeného spoja na L25, ale pri súčasnej úprave intervalov tak, aby sa zabezpečila čo možno najväčšia rovnomernosť v rozložení spojov. Napr. cez víkend 00(24) 26(24) 43 (25) a nie 00(24) 20(24) 40(25), kedy išli z rovnakej východzej zastávky dva spoje v priebehu 20 min. a potom 40 minút nič.
Na záver chcem upozorniť dopravcu na zásadnú rozporuplnosť jeho krokov, kedy v apríli 2001 L24 premávala v "c" medzi 13:30-15:30 s intervalom 10 min., 15:30-18:30 i=12 min. a 18:30-22:30 i=18 min., cez víkend i=26 min. a o necelé 4 roky neskôrtakúto linku zruší spolu s úplným zastavením prevádzky MHD na ulici s jednou jej konečnou zastávkou. Bolo by zaujímavé toto vysvetliť - buď ste robili zle vtedy alebo teraz...
Luk sasovske poobede teraz som v Tescu.
mimi: ak chceš niečo sledovať, tak skôr sásovské linky.
Trolej 1509 jazdi totalne bez cisla linky a cielov, asi sa jedna o linku 2.
L8: 1002
L9: 1006
Samozrejme že prvý deň premávky trolejbusov pred Tescom sprevádzajú problémy. Aj bez snehu je tam málo miesta a ešte k tomu priamo pod vedením stojí zaparkovaná vlečka od kamiónu... ?
LUK mám voľno, treba sledovať aké troleje sa nám vyskytnú na linkách 8 a 9 ?
Valec: ...no to by som aj ja rád vedel... ?
Reakcia na: Majkl #7221:
A prečo som ja taký blbý, že keď som bol v októbri v BB, tak ma nenapadlo sa s niekým skontaktovať a bol som sám.
To sme zase dopadli - sóla na linkách 2 a 3... ?
Reakcia na: Vladimír #7220:
rado sa stalo, aj nabudúce ?
Ty mi to vrátiš v Nitre... ?
Ďakujem bystrickým kolegom za čas, ktorý mi venovali. Som rád, že som sa po čase mohol znova do Bystrice pozrieť. Nejaké presnejšie postrehy možno časom zhrniem aj v rámci tejto diskusie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.