Reakcia na: Majkl #7255:
00 15 30 45potom u mna idu 2 pravidelne prelozene linky s rovnakymi intervalmi, napr. 00 30 a 15 45
a z nasledovnych moznosti (2 linky s nerovnakymi int.) ani neviem ktora je horsia:
3) napr. 00 30 a 45 (2.linka)
4) resp. 00 20 a 40 (2.linka),
5) resp. 00 26 a 43 (2. linka)
..bud je zly nasledny interval na subehu, alebo zly pri vetveni, alebo ani-ani..
P.S. Re #6999 Pit : K temam :nedobudovana tb trat, predne poldvere, nepreferencia MHD, časove listky..sa nejdem vyjadrovat, snazim sa byt realista, vela konstruktivneho bolo povedane, PIT – plny suhlas.
Ktory preklad z tb je dolezitejsi (napr. 2/8+7 a 1+6), to beriem, domaci viete lepsie, ale nepekny 18min., ci 16min. interval stale neberiem, ani argument, ze nevyjazdia, ved je mnoho foriem ako riesit prestavky (striedaci, prejazdy viacerych vozidiel, ci celych liniek, striedaci na useku trate..).
Jeden priklad na zaver, v inom meste sa zmenil „a“ interval klbakovej linky XY z 18min. na 20min., toto „zhorsenie“ o 10% zabezpecilo zvysenie cestujucich o 30%..vzdy vedia, kedy ide (00 20 40 z konecnej) ?
Petik
Ja by som tu trasu trochu vylepsil v centre. Ulica pred OA (Komenskeho? - spojka Skuteckeho a Hornej) by mohla byt obojsmerna a pred OA by mohla byt zastavka. Ciastocne by tym tieto linky nahradzali zrusenu L100.
Pripadne by som este spojil L34+L26 a L35/36 by od Lenina pokracovali na Stanicu ako L20:)