Reakcia na: ABC #6384:
Na základe opatrenia Ministerstva financií SR zo 16. 12.2004 č. 01/R/2004, ktorým sa mení a dopĺňa opatrenie MF SR z 09.12.2003 č. 01/R/2003, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v pôsobnosti MF SR v znení opatrenia z 22.12.2003 č. 02/R/2003 NEDOŠLO od 1. januára 2005 k žiadnym zmenám v maximálnej výške regulovaných cien, ako ani v podmienkach regulácie cien vo vnútroštátnej železničnej osobnej doprave. Takže napr. pre dôchodcov nad 70 rokov naďalej evidenčné cestovné 5 Sk za každých začatých 50 km tarifnej vzdialenosti. Podrobnejšie údaje o cenníkoch Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s. na http://dop.slovakrail.sk/cenniky.html
BB
Pan Kralik tvrdi, ze SAD pozaduje dotaciu, ale Mesto nema na SAD
ziaden dosah, nema pristup k uctovnictvu SAD. Na druhej strane
ale Mesto prenajima SAD vozovy park a formou odpisov dotuje
SAD milionmi korun.
Inymi slovami - peniaze nepriamo tecu z verejnych zdrojov do sukromnej firmy a neexistuje kontrola nad nimi ??? Ako je mozne, ze vobec doslo k podpisaniu takej zmluvy, ze nikto nemoze SAD skontrolovat ?
Na zaklade tohoto stavu SAD moze pytat trebars miliardu a mesto
nemoze nahliadnut do uctovnictva SAD ???
Toto nie je iba na zdvihnutie emocii obcanov kvoli zruseniu liniek,
toto je dovod, aby zacali konat prislusne organy cinne v trestnom
konani ...
Ak SAD pozaduje dotaciu, musi predsa vediet zdovodnit preco, musi
predlozit financnu analyzu ... zasnem nad dovodom,ktory uviedol
pan Kralik, ze zvysenie cestovneho SAD bolo urobene preto, aby bola
vytvorena rezerva pre pripad zrusenia dotacie. Kde je teda ta
rezerva, aka velka rezerva bola vytvorena, kolko je to penazi,
na toto sa Mesto malo pytat ... vie niekto na toto odpovedat ?
v SK plati zakon o poskytovani informacii, na zaklade ktoreho
Mesto musi vediet odpovedat obcanom ako naraba s verejnymi financiami a teda musi vediet odpovedat, ako naklada s vozovym parkom
prenajatym SAD.