to Pit: ked citam tie chyby v cestovnych poriadkoch a vobec ako to cele vyzera fakt sa nad tym da len smiat,bo inak by som sa musel rozplakat nad ludskou blbostou..nechapem ako robia tie poriadky,ked nie su schopni zorganizovat to tak aby tie co 75% trate kopiruju nechodili v 5min. rozpatiach a potom na dalsi treba cakat 20min..a potom su vraj niektore spoje neekonomicke..hlavne,ze sa dostanem z domu rovno do Tesca,pritom od 3ky to bolo 5min.chodzou..nemohla by 9ka stat pri oddeleni s potravinami?
PIT
- na žel. stanici na nástupišti L6, 7 nalepené CP všetkých liniek idúcich cez žel. st., okrem L1; na nástupišti L2 nalepené CP L2, 8, pričom CP L2 bol nalepený nanovo starý bez uvedenia platnosti;
- na zastávke Nové Kalište smer THK nalepený CP L36 zo zastávky Priehrada;
- na zastávke Partizánska cesta smer SAD nalepený CP L80 z opačného smeru a zamaľovaný fixkou "neplatí";
- na zastávke Bellušova nalepený aj ďalší CP L80 zo zastávky Hviezdoslavova
- L25 sľubované zdvojnásobenie počtu spojov predstavuje v popoludňajšej špičke zo Strieborného námestia v porovnaní s L24+25 zhoršenie ich následného intervalu z 7,5 min na 10 min, teda 6 spojov namiesto pôvodných 8 za hodinu;
- u L3, 9 bol nepochopiteľne skrátený čas medzi východzou zastávkou pri nemocnici a Tajovského, SOU PaT z 2 na 1 minútu, čo je absolútne nereálne dodržať vzhľadom na vzdialenosť zastávok a hlavne na čas nástupu;
- neestetické lepenie CP na zastávkach s neschopnosťou zoradiť ich vzostupne podľa čísla linky - Tajovského, Krajský úrad, Rudohorská 1 (91, 25, 22), Rudohorská - stred (98,25)...;
- v CP L8 smer žel. stanica je všade, okrem východzej zastávky Tesco uvádzaný duplicitne spoj 6:23a;
- L34 - bol zrušený posilový spoj (7:27cF) a posledný spoj L36 už nejde cez Švermovu, ale popri mestskom parku;
- na zastávke Strieborné nám. smer Uhlisko ešte stále nebol o zem priskrutkovaný označník zastávky;
- v CP L54 u spoja 5:42xH z D. Harmanca je poznámka "H" vysvetlená ako Hušták, z čoho absolútne nie je zrejmé, čo to má znamenať; v smere do Harmanca v CP nie sú u všetkých spojoch uvedené poznámky "K", takže nie je možné zistiť, že daný spoj ide cez Karlovo;
- na L55 idú na konečnú zastávku v Badíne, Hlinách cez víkend za celý deň len 2 spoje;
- v CP L56 je poznámka "Š" vysvetlená po Šalkovú, ale opäť nie je zrejmé, po ktorú z piatich zastávok v Šalkovej to má znamenať; obdobne na L51 poznámka "St" po Stupy;
- na L43 je zbytočné komplikovať s poznámkou "U", ktorá hovorí, že spoj ide na pravidelnú konečnú zastávku;
- na zastávke Rudohorská - stred nalepené CP s menším fontom, takže konečne je vidieť podstatne viac z názvov zastávok, ako je len začiatok názvu s dokončením "...";
- pozdrav pre vodiča 4145, ktorý na zastávke Úsvit spoj L6/719, kde strávil niekoľko minút, nechá v januári, keď je pár stupňov nad nulov a vo vozidlách sa nekúri, otvorené dvere a po upozornení 3 krátkymi prerušovanými zvoneniami odzvonil cca 10-krát, pokým konečne nechal dvere uzavrieť - opäť možno hodnotiť len ako hulvátsky prístup a znevažovanie klientov...;
- kombinovaný spoj L10/53/43/720cJ z Podlavíc cez Okružnú a NS na Jesenský vŕšok premáva naďalej ako L34/1/43/723cJ, pričom tento spoj je uvedený na všetkých príslušných zastávkach týchto liniek napriek tomu, že na všetkých zastávkach nestojí, vo vysvetlivke poznámky "J" je uvedené, že ide cez Jesenský vŕšok (pričom tam má konečnú a nikam nepokračuje) a súčasne nikto nezistí skutočnosť, že pôjde aj cez Okružnú a NS a pritom nebude zastavovať na všetkých zastávkach. Navyše je pre tento spoj hlavnou nástupnou zastávkou Okružná, ZŠ, ktorá je oficiálne zrušená a je bez označníka a CP a teda tu nemožno na ňom nastúpiť cestu a ani sa o ňom dozvedieť a navyše bolo kĺbové vozidlo z pondelka v nasledujúcich 2 dňoch nahradené sólo vozidlom, v ktorom posledný cestujúci dnes stál ledva na poslednom schode;
- porušovanie CP: L6/704 Kyj. nám.: 04.01. +5:45, L6/719 Úsvit: 04.01. +7:16, 05.01. +6:45;
- kto mi vysvetlí, ako je možné byť spokojný s CP, ktorý cez víkend zo zastávky Úsvit umožňuje premávať MHD súhrnne L1, 6: xx: 11 15 41 45 (po 4 minútach 2 spoje a potom 26 minút absolútne nič a to nehovorím ešte v čase bezpečnostných prestávok okolo 10 a 17 hodiny) a navyše po 22 hodine: 11 (L6) 15(L1) 15(L5) - 26 minút nič a potom sa majú "naplniť" 2 (3) vozidlá?;
- ako premáva spoj L7/455xs idúci podľa CP na parkovisko na uhlisku, keď okrem východzej zastávky na Internátnej, otočke sa v žiadnom zastávkovom CP nenachádza?
...