Kami potom mi zavolaj aky termin si s mirkombb dohodol,aj ja mam zaujem zucastnit sa. Ujo Elektron ta reportaz na Stv o Mhd bola slaba a veduci pan Snopko tam dohromady povedal asi 5 viet, ale poslali tam neschopnu redaktorku.
Zdravím všetkých ktorí majú na starosti MHD v bb ako aj našu MsZ :vidno že ste asi dávno neboli na čerstvom vzduchu lebo len vysedávaťe v kanclách a keď idete do roboty alebo domov tak nejdete Mhd ako priemerný človek v bb ale vyvážate si gule a tie vaše tučné zadky v tých služobných superautách a este za to dostanete státisícové platy a este večie odmeny vy kancelárske ku**y.
S tymi nocnymi spojmi ste to s prepacenim pos... . Nie kazdy ma na taxik. A co robite s tymi milionmi, ktore vam denne pribudaju do kasy od cestujucej verejnosti? Tie autobusy nie su vykurovane, casto meskaju a niektore su v dezolatnom stave. A este sa maju zvysit ceny. A za co??? Ze nas vyvazate v takych konzervach?? Nesnazte s a nam nahovorit, ze nemate prostriedky na to, aby to bolo lepsie. Prostriedkov je urcite dost, len idu niekam inam a nie na to, naco maju byt pouzite...
Za takýto prístup navrhujem všetkým pravidelným cestujúcim usporiadať raz do mesiaca DEŇ BEZ MHD a maximálne obmedziť cestovanie. Ako by reagovalo vedenie MHD, keby každý mesiac stratilo jednodennú tržbu? Asi im treba nejaký štrajčík. A ešte ma zaujíma koľko zbytočných ľudí vysedáva na podniku MHD, keď sú aj preplnené linky stratové.Veď si to odvoďte od spotreby a nákladov osobného auta v pomere k veľkosti autobusu, či troleja. A ešte niečo: Všimli ste si? Ako Rybníček prepustil z 2000 zamestnancov polovicu má STV trochu lepší program.Čo tak nasledovať jej príklad?
Nepozeral som sice STV, prave som siel peso domov , hm, vies, to sa vlastne dalo cakat, ze spravodajcovia budu "opatrni", t.j. kvaziobjektivni... . Ja som Podlavican, a nevadi mi az tak, ze 34, 35, 36 uz nechodi cez Nam. Slobody, hoci to tiez nie velmi slavne, ale som "nasr**y", ze tie truby neponukli Sasovcanom a Foncordakom ROZUMNU alternativu, ale zapricinia zrusenie VYTAZENEJ 24. Ale, ako povedala VESTICA Z BUJAKOVA , tesme sa za zvysenie cien CL. . OK, to pochopim, ale kto aspon trocha mysli na ludkov?.. Primator, kt. sa cez "lavicu" dostal k postu, ten veru nie. Horsie ako v Trumbadii! Zdravy rozum de si, chybas im ta de si?!
Dakujeme za pekny a kultivovany prispevok,take sa dobre citaju,obzvlast ked sme tu len nedavno mali diametralne odlisny,od "tiez zilincana".. Vela uspechov Dusan.
v BB studujem a kcem vidiet tie preplnene 1-tky zo stanice...kazdy dobre vie ze v nedelu okolo siedmej sa do autobusu nedostal...cestovne daju zase hore a vodici budu naduty a drzy este viac...nakoniec zrusia vsetko lebo kazdy rozumny clovek pojde radsej peso!!!!!!!!!!!
Kami,dnes som sa narychlo stretol s tym panom a la "Nostalgia",nieco priniesol,zajtra sa mozme stretnut,prinesiem Ti to,ale nie je to "kvalitne",tak neviem,ci sa Ti z toho nieco bude hodit? Posli rano SMS-ku,kedy a kde?
Teeeda,ale nam tu pribudlo diskutujucich. Ale aj hodne vulgarizmov a pravopisnych chyb,ale dolezite je,ze ludia nie su ticho a prejavuju svoju nespokojnost,aj ked castokrat na nespravnom mieste.. Ale dobre,nech si ulavia aj tu,kazda revolta sa niekde musela zacat.
od 3. 1 došlo k zmenám v MHD. Nie som absolutne presvečená o správnosti týchto zmien. Som občianka zo Sásovej a nesúhlasím so zrušením spoja č. 24. Bol to spoj , ktorý využívalo mnoho občanov ako jediný priamy spoj s Fončordou.
Zamyslite sa nad Vašim nezmyselným rozhodntím a myslite aj o občanov nášho mesta.
V Žiline, o ktorej sa hovorí že je trolejbusové mesto, sme minulý rok oslávili 10. výročie trolejbusovej dopravy. Za 8 rokov mesto z vlastných prostriedkov vybudovalio komplexný trolejbusový systém. Z autobusových liniek zostali ako mestské symbolické 3 linky, z toho idú dve do oblasti, kde je neekonomické budovať trolejbusovú dopravu. Ostatné autobusové linky (7) sú len do obcí-mestských častí patriacich pod mesto. V Žiline sú štyri sídliská a každý sa dostane priamo do centra a na každé sídlisko bez prestupovania. Minulý rok sa dala do prevádzky ďalšia trolejbusová trať za niekoľko desiatok miliónov, ktorá umožnila vytvoriť trolejbusové okruhy. Okrem klasických trolejbusových liniek (z bodu A do bodu B a späť) sú vytvorené aj okruhové linky. Z centrálneho (malý) okruhu, ktorý obchádza centrum, žel. a aut. stanicu sa rozvetvujú linky rôznymi smermi. Jedna linka prechádza len cez tento okruh, ďalšie linky okruh obídu a vracajú sa späť na sídliská, iné prechádzajú len časťou tohto okruhu a pokračujú ďalej. Po strednom okruhu premávajú protismerné linky 5/15 a spájajú sídliská Vlčince - Hliny - Solinky. Stredný okruh sa dotýka s centrálnym v jednom prestupnom bode v prípade potreby prestupu. A potom je tu ešte veľký trolejbusový okruh, ktorý vychádza zo sídliska Hájik a má dve prtismerné linky L7/17. Tento okruh prepája všetky štyri sídliská. Zjednodušene, centrálny a stredny okruh vytvárajú veľký trolejbusový okruh. Zokruhovanie dopravy umožnila aj urbanizácia mesta. Toľko na vysvetlenie čo môže mesto a DP urobiť za pár rokov.
Veľmi citlivo sledujem tento posledný vývoj v MHD v BB a som hlboko sklamaný, že vývoj prišiel až do takéhoto konca. Venujem sa problematike MHD, viem kde v minulosti vznikli chyby a kde sú v tejto zložitej sitácii aké-také východíská. Je mi však veľmi ľúto, že mesto Banská Bystrica, ktoré malo významné postavenie medzi mestami na Slovensku postupne stráca tú obdivuhodnú silu a prosperitu akú malo v minulosti. Verím však, že aj po týchto otrasoch si BB udrží postavenie, také aké jej patrí. Čitateľ zo Žiliny.
Co je pozitivne, kedze to tvori tlak na rozvijanie elektrickej trakcie ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirkobb