Reakcia na: Tom_BB #56149:
22 a 26 by sa oplatilo skrátiť na Uhlisko a prípadne ešte presmerovať 26 cez ul. Starohorskú v smere do mesta, 23, 24, 25 ponechať v súčasnej trase, 21, 27, 28, 29 zrušiť úplne a prípadne ponechať prečíslovanú 90 na 2x ako linku zabezpečujúcu obsluhu Radvaň Parku a priemyselnej zóny na ZV ceste. 20 by zas mohla ostať "plus mínus" v súčasnej trase s nejakými zmenami ako napríklad konečná na ul. Javorníckej miesto "konečnej" na ul. Karpatskej a tiež by sa dala zlúčiť s linkou 23. Do budúcna by sa väčšina týchto liniek dala previesť pod trolejbusovú trakciu. Asi toľko k linkám do Sásovej.
madarjarko
Ja som zase navrhol takéto linkové vedenie:
Trolejbusy:
Linka 1: Roosveltova nemocnica – Úsvit – nábrežie – Námestie Slobody – Železničná stanica
Linka 2: Železničná stanica – Námestie Slobody – nábrežie – Okresný úrad – Vozovňa
Linka 3: Rakytovce - Vozovňa – Poľná – Nové Kalište – Roosveltova nemocnica (+parciálne trolejbusy)
Linka 4: TESCO Hypermarket – Okresný úrad – nábrežie – Námestie Slobody – Železničná stanica
Linka 5: TESCO Hypermarket - Poľná – Nové Kalište – Roosveltova nemocnica
Linka 6: Železničná stanica - – Námestie Slobody – nábrežie – Úsvit – Nové Kalište – Tulská – Moskovská
Linka 7: Železničná stanica – Námestie Slobody – nábrežie – Okresný úrad – Poľná – Internátna
Linka 8: Železničná stanica – Námestie Slobody – nábrežie – Úsvit – Okružná – Internátna – Na stráni (parciálne trolejbusy)
Linka 9: Stupy – Poľná – Okresný úrad – nábrežie – Námestie Slobody – Skuteckého, rázc. – Námestie Štefana Moysesa – Horná
Autobusy:
Linka 20: Majer – Autobusová stanica – Námestie Slobody – Rudlovská cesta – Ďumbierska – Rudohorská - Karpatská
Linka 21: Pieninská – Rudohorská – Ďumbierska – Námestie Slobody – nábrežie – Dom Moyses
Linka 22: Pieninská – Rudohorská – Ďumbierska – Námestie Slobody – nábrežie – Štiavničky
Linka 23: Autobusová stanica – Námestie Slobody – Partizánska – Starohorská – Tatranská - Rudohorská
Linka 24: Mládežnícka – Okružná – Úsvit – Strieborné námestie – Severná – Komenského – Karpatská – Rudohorská – Starohorská
Linka 25: Starohorská – Karpatská – Komenského – Strieborné námestie – Roosveltova nemocnica
Linka 26: Starohorská – Ďumbierska – Hlboká – Stará Sásová – Cesta k nemocnici – Námestie Slobody – Autobusová stanica – Parkovisko Mičinská
Linka 27: Pieninská – Karpatská – Komenského – Strieborné námestie – Okresný úrad – Zvolenská cesta – Krematórium
Linka 28: Gaštanová – Tajovského – nábrežie – Viestova
Linka 29: Železničná stanica-29. Augusta – Námestie Slobody – Národná – Tajovského, park – Tajovského UMB (expresná linka, premáva len v špičke počas výučby semestra po 29.Augusta + Nedeľa večer na ŽST)
Linka 30: Pršianska Terasa – Sládkovičova – Suchý vrch
Linka 31: THK – Úsvit – Strieborné námestie – Jesenský vŕšok – Námestie Slobody – Železničná stanica – Partizánska – Senica
Linka 32: Senica – Partizánska – Námestie Slobody – Autobusová stanica – nábrežie – Okresný úrad – Zvolenská cesta – Iliaš
Linka 33: Srnková – Autobusová stanica – Námestie Slobody – Jesenský vŕšok – Komenského – Jakub – Uľanka
Linka 34: Majer – Autobusová stanica – Námestie Slobody – Partizánska – Šalková
Linka 35: Parkovisko Mičinská – Autobusová stanica – Námestie Slobody – Jesenský vŕšok – Strieborné námestie – Tajovského –Skubín
Linka 36: Parkovisko Mičinská – Autobusová stanica – Námestie Slobody – Jesenský vŕšok – Strieborné námestie – Tajovského – Mlynská
Linka 37: Uľanka – Jakub – Medený Hámor – Strieborné námestie – Nám. Vajanského
Linka 100: Námestie Štefana Moysesa – Partizánska cesta – Železničná stanica – Autobusová stanica – Bellušova – Viestova – Pod Rybou – Cesta k nemocnici – Rudlovská cesta - Námestie Štefana Moysesa
Linka 101: Námestie Štefana Moysesa – Rudlovská cesta – Stará Sásová – Hlboká – Ďumbierska – Rudlová – Námestie Štefana Moysesa
Linka 102: Roosveltova nemocnica – Strieborné námestie – Komenského – Stará Sásová – Ďumbierska – Rudlová – Starohorská
Linka 103: Nám. Vajanského - Graniar
Pri linkách 1,2 a 4,6 by bol špičkový interval 10 minút a mimo špičky 15 a podobne aj linky 21 a 22. Cieľom tohto linkového vedenia by bolo nižší počet liniek ale s lepším intervalom a tak aj viacej prestupov, ja prestup považujem za samozrejmosť a pri cestách v MHD BB skoro pri každej ceste prestupujem. Zbytočné dlhé linky 21,22 a 26 len znižujú kvalitu cestovania a chodia dosť málo a ešte aj trolejbusové linky majú kvôli nim menej spojov a najlepšie je ak by trolejbusová dráha bola čo najlepšie využitá, lebo podľa mňa v súčastnosti efektívne využitá nie je a chýba zatrolejovanie Sásovej kde by dokonca po zatrolejovaní odpadla potreba prestupovať. Ale kým by sa prestupovalo tak bolo by dobré aby tarifa bola plne prestupná. Ja už skoro 8 rokov využívam pravidelne MHD BB a aj napriek mojej nespokojnosti som v tom vytrval dodnes a toto linkové vedenie považujem za jedno z riešení tejto situácie, len treba aj kĺbové trolejbusy keďže by nahradili tie zbytočné dlhé linky a do ešte ja 21 a 22 bežne využívam do Radvane keďže bývam v Sásovej.