Reakcia na: Tom_BB #56149:
22 a 26 by sa oplatilo skrátiť na Uhlisko a prípadne ešte presmerovať 26 cez ul. Starohorskú v smere do mesta, 23, 24, 25 ponechať v súčasnej trase, 21, 27, 28, 29 zrušiť úplne a prípadne ponechať prečíslovanú 90 na 2x ako linku zabezpečujúcu obsluhu Radvaň Parku a priemyselnej zóny na ZV ceste. 20 by zas mohla ostať "plus mínus" v súčasnej trase s nejakými zmenami ako napríklad konečná na ul. Javorníckej miesto "konečnej" na ul. Karpatskej a tiež by sa dala zlúčiť s linkou 23. Do budúcna by sa väčšina týchto liniek dala previesť pod trolejbusovú trakciu. Asi toľko k linkám do Sásovej.
Tom_BB
Baterkáče už dávno mali premávať na predĺženej linke č.7 alebo napríklad na linke číslo 9, ktorá by premávala na Stupy kde absentuje MHD. Linky 4,5 a 8 zrušiť. Všetky spoje číslo 2 a 3 cez Tesco. Ťahať linku 2 s baterkáčmi na Rakytovce nie je reálne pri 3 vozoch.
Linka 1, 2, 3, 6 základný 20 min. interval posilnený v špičkách podľa potreby (min. na 10 minút)
Linka 1 + 6 spoločný 10 min. interval v úseku úsvit - stanica v základnom intervale.
Linka 2 + 22 spoločný základný 10 min. Interval v úseku námestie - Sládkovičova.
Linka 3 príchod z tesca na Sládkovičovú 2 min. pred príchodom L22 v opačnom smere odchod 2 min. po L22.
Linka 7 + 9 spoločný základný 20 min. interval od Poľnej.
Linka 7 + 26 spoločný základný 20 min. interval v odchodoch z námestia a z internátnej/na stráni.
(doplnok: 22 na Radvaň park na priamo po Sládkovičovej, 26 na internátnu/na stráni cez Úsvit avšak krížom cez Starohorskú).
K autobusom sa konkrétne rozpisovať zatiaľ nebudem lebo to by bola litánia ale tak všeobecne poviem, že linky na sídliska by mali mať základný interval minimálne 20 min. (22, 24, 25, 26, 34) a linky do častí obecného typu napr. 35,36,41,42,43 základný interval 60 minút a v špičke 30 minút.
Pri týchto linkách do "obecných" častí by však bolo treba riešiť aj to či pôjdu v preklade s prímestskými linkami, ktoré budú suplovať MHD a zbytočne stáť pri každej vrbe alebo naopak budú robiť len prípoje k týmto mestským linkám a v meste budú stáť len na prestupných uzloch. Ono aj tento SADistický zvyk, že všetky prímestské linky sa musia silou mocou ťahať do mesta na Autobusovú stanicu alebo do centra je už zastaralý a efektívne je linku priviesť len na kraj mesta kde je terminál na prestup na odchodmi naviazanú MHD.