Reakcia na: PIT #55846:
Všetky problémy ktoré popisuješ sa rovnako vyskytujú ak potrebuješ autobusy na vlaky naviazať len raz ročne. Ak raz po prípoji od vlaku nestíhaš obrat, tak to bude problém aj keby ten GVD platil sto rokov.Jediná nevýhoda je menšia stabilita CP, ale myslím že jednu zmenu ročne vlk znesie. V iných systémoch je bežné že sa CP regionálky menia aj pri kratších vlakových výlukách (lebo logicky...).

PIT
Pohronie toľko bez výluk nemešká asi preto, že sa vo všeobecnosti predlžujú cestovné a prestupné časy, resp. sa vo viacerých prípadoch v podstate zrušili prípoje a prípadné meškanie sa tak neprenáša, keďže sa nemá na čo.
V BB majú diaľkové vlaky prípoj na BR od Vrútok 52 min do Vrútok 24 min, od BA 49 min, do BA 19 min; na BA od Vrútok 1 h 6 min do Vrútok 1 h 8 min.
V ZV majú diaľkové vlaky prípoj na KE od Vrútok 1 h 31 min (na LC 39 min) do Vrútok 1 h 34 min (z LC 44 min), od BA 21 min, do BA 24 min; na KA od Vrútok 1 h 36 min do Vrútok 1 h 45 min, od KE 58 min do KE 1 h 4 min od BA 36 min do BA 35 min; na BS od Vrútok 1 h 56 min do Vrútok 7 min, od BA 46 min do BA 57 min, od KE 1 h 18 min (z LC 38 min) do KE 1 h 26 min (na LC 34 min).