Reakcia na: Viko #55705:
Nad tým nápadom ísť do plne cloud ticketingu v kopcovitom a riedko osídlenom BBSK sa aj mne varil mozog a do poslednej chvíle som veril že to majú vymyslené nejak zmysluplne aby to fičalo aj bez signálu, resp. so zlým signálom. Veril som zle.Pokladne - súhlasím s tebou, pozeral som aj to inštruktážne video pre vodičov, vôbec sa nedivím že v tom majú chaos. Hlúpo nadizajnovaný tarifný systém, neintuitívne UX pokladne, a ktomu mizerné školenie cez video ktoré viac-menej predpokladá že už všetko vieš a nevysvetľuje niektoré úplne základné veci. No ako to asi mohlo dopadnúť?
Komunikáciu ani nemá zmysel komentovať, ja som si pozeral ich FB, tam fungovali spôsobom že ak niekomu odpísali, tak spravidla na niečo úplne iné ako sa ten človek pýtal, a po tom prúseri 1.2. namiesto nejakej krízovej komunikácie a snahy zachrániť to zaliezli pod zem a okrem jednej, dvoch odpovedí za deň sa tvária že neexistujú. Jaj pardón, aby som im nekrivdil, ešte pridali tú excelovskú kalkulačku nepoužiteľnú na mobile
Ak náhodou nájdete nejakú chybu / zlý výpočet, píšte, opravím
810zssk
Toto je pravidelná choroba slovenských IDSiek, videli sme to aj inde. Nechápem z profesionálneho hľadiska ako môže niekto nasadiť do ostrej prevádzky systém ak vie že nefunguje, alebo ešte horšie, ak ani neotestoval či funguje.
Vodiči na tarifu vyškolení podľa toho čo píšu cestujúci tiež nie sú nijak slávne. (Úprimne, podľa toho ako hrozný je zákaznícky servis IDS BBSK a ako nie sú schopní odpovedať na pomerne jednoduché otázky cestujúcich na FB, ani by som sa nedivil keby školenia vodičov mali podobnú kvalitu.)