Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
IDS s 2 dopravcami asi význam nemá...popravde dúfal som v aspoň nejakú zmenu.
Vie niekto či sa muselo ustúpiť z nejakých podmienok? Videl som že nízkopodlažnosť sa nevyžaduje úplne všade, ustúpilo sa aj s vekom vozidiel alebo výbavou?
Reakcia na: PIT #55302:
Tak ten výsledok je skôr sklamaním. Aké boli odstupy uchádzačov na druhom mieste?
Tak takéto niečo ešte v BB nebolo - Valentínsky expres - 14.2.2022 💗
https://sadzv.sk/zaujimavosti-zo-sveta-autobusovej-dopravy/pozyvame-vas-na-valentinsku-jazdu-aku-banska-bystrica-este-nezazila/?fbclid=IwAR22q9kLwJ8_10GfgyvZol4xT_PMJWVr8cmZXeYP4bBVIRkdPIwccQRzH2A
Podľa vypísaných spojov ide o poradie 22/1 a v pondelok 14.2.2022 by mal byť podľa výpravy na tomto poradí práve urban ZV-675DN, čiže to sedí podľa fotky. 🙂
Reakcia na: milanko79 #55298:
Len drobná poznámka - ak je TK vedená ako platná len do dátumu vykonania, znamená to, že na vozidle boli závady kvôli ktorým nedostalo TK.
Dobrý večer,
pri prezeraní katalógu vozidiel som našiel niečo, čo ma už dávnejšie zaujalo. Jedná sa o vozidlo ZV-877BY link: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/4375
Zarazilo ma, že vozidlo s dvomi GO ( zahrňujúca aj výmenu čiel a pohon CNG), posledná vykonaná asi v roku 2009 bolo v roku 2012 odstavené. V závode stálo dlhé 4 roky a podľa fotiek vyzeralo, že je oň starané no celý čas sa z vozovne asi nepohlo, zatiaľ čo tu jazdili (a aj jazdia...) omnoho väčšie vraky. Autobus vyzerá byť ako nový, no nie je jasné či mal za tú dobu vôbec TK (stránka testek uvádza nasledovné: ZV877BY, KAROSA C 734.40 , Posledná TK vykonaná dňa: 14.01.2016, TK platná do: 14.01.2016) čiže v mesiac/deň vyradenia voz absolvoval TK ale asi bolo v ten istý deň aj odhlásené.
Pamätáte si niekto niečo viac o tomto vozidle? (viac fotiek, dôvod odstavenia, prečo ho SAD nenasadzovala na linky aj napriek početným GO, prečo takto podivný záznam z TK, prečo nebolo vozidlo preradené inde ak nemalo využitie, aký bol jeho ďalší osud atď.) Snažil som sa dopátrať čo najviac ale nič ako strohé informácie som nenašiel. Ak by niekto niečo vedel a bol by ochotný povedať, môžem vám sem dať aj môj mail kde by ste info mohli poslať. Ďakujem.
Reakcia na: Stelbacki #55293:
Toto nie je oficiálna stránka SAD Zvolen ani mesta Banská Bystrica. Takže vašim príspevkom útočíte na nesprávnom mieste.
Reakcia na: Stelbacki #55293:
Nepomýlil si si adresu?
Reakcia na: PeterBB #55294:
Praha už veľmi dávno, myslím, že od čias primátorky Krnáčovej. Moje deti majú 10 a 14 rokov a čo si pamätám, tak sme im vždy platili len tú appku na bezplatné cestovanie po Prahe.
Praha a Plzeň majú bezplatnú MHD pre deti do 15 rokov: https://ibb.co/qrzjFLj
Dobrý deň. Radšej by ste sa mali zamerať na správne časy a pristúpi autobusov na zastávku. Totálny NONSENS celé MHD Banská Bystrica , stále autobusy meškajú alebo keď nemeškajú tak vôbec neprídu , aj tak malo autobusov chodí a aj to NIJAKO NEZVLÁDATE ! Prepáčte ale na dedinách idú lepšie autobusy ako tu v Bystrici ! A ešte aj zvyšujete poplatok za cestovanie, takýmto prístupom sa na Vás ľudia vyserú. A keď volám dispečing nevie čo je s autobusom… okay autobus môže mat nejaký problém , tak nech zavolá na dispečing (mám problém, budem meškať) a vy to dáte na stránku že ten a ten autobus mešká ( keď už máte tu Facebook-ovu stránku TAK JU VYUŽÍVAJTE 😉
Reakcia na: PeterBB #55291:
Príprava na odbavovacie zariadenie. To je to čo už malo byť dávno vo všetkých vozidlách aby mohlo byť zavedené nastupovanie všetkými dverami ktoré napriek tomu, že bolo ohlásené je stále nefunkčné.. (Mám pocit, že ani vodiči o tom nevedia.)
Reakcia na: petik #55289:
Este k 5x by som pridal aj Prsansky spoj
Reakcia na: Tom_BB #55286:
Prestupovanie z Badína do BB v Rakytovciach by určite nepritiahlo cestujúcich do MHD. Striktné rozlišovanie liniek MHD a prímestských je nezmysel. Aký je rozdiel, či niekdo cestuje z Badína alebo Rakytoviec? 2 zastávky.
Ja myslím, že ideálny bol model ČSAD SAD BBSD s linkami 5x. Samozrejme, bolo by vhodné, aby licencie a dotácie na takéto linky boli v súlade s legislatívou, lenže to by sa musel dohodnúť kraj s mestom.
Toto je dobrá otázka, na ktorú tu zrejme nikto nepozná odpoveď. V zmluve bolo napísané, že do roka má byť nastupovanie všetkými dverami. Takže aby bolo "splnené" čo treba, obaja dopravcovia dali na titulnú stránku svojich webov oznam, že od 1.1.2022 je možné nastupovať všetkými dverami. Skvelé, že? A realita? Nielenže to nie je možné, lebo pri zadných dverách dodnes nie je inštalovaný odbavovavcí systém, navyše, pochybujem, že by vodič otvoril zadné dvere aj keby som sa dožadoval nastúpiť práve nimi. Ale to nie je zďaleka všetko, máme aj vodičov ako napr. na urbane ZV-103DN, ktorý cestujúcim často odmieta otvárať predné dvere na nástup a svojimi ironickými poznámkami núti ísť cestujúcich nastúpiť druhými dverami a pokiaľ si niekto kupuje CL v hotovosti alebo dobíja kredit, musí sa prebíjať autobusom k vodičovi. Toto mesto si nikdy nevedelo urobiť poriadok vo verejnej doprave a mám pocit, že niektorí vodiči si tu môžu robiť čo chcú.
Prosím vás, ako to časovo vyzerá s tým nastupovaním všetkými dverami? Včera som cestoval dvomi spojmi a ani jeden nemal čítačky pri tretích a ďalších dverách (hoci sa tam už nachádzali nejaké oranžové držiaky), rovnako tak som videl mnoho spojov, kde neboli čítačky. Je nejaký plán, dokedy bude nastupovanie a odbavenie možné pri všetkých dverách vo všetkých nasadzovaných vozidlách, alebo bude najbližších desať rokov v tomto ohľade každý prichádzajúci spoj tipos-bingo?
Reakcia na: draxter #55285:
Ako som už nižšie spomínal zastavovanie PAL na všetkých zastávkach MHD mi príde zbytočné a skôr by som videl zmysel v zastavovaní len na prestupných uzloch.

A inak nikde nie je napísané, že linky PAL musia byť silou mocou ťahané na AS / do stredu mesta. Napr. linky z Badína by som potiahol len po Rakytovce s napojením na MHD a ušetrené vozokilometre použil na hustejší interval spojov z týchto obcí.

3201 - 3203 by som skôr použil na T-BUS linku na Stupy ktoré pre mňa nepochopiteľne nemajú MHD a sú obsluhované len PAL.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.