Župa vyhodnotila veľký tender na dopravcov, najnižšiu cenu ponúkli SAD Zvolen a SAD Lučenec
https://www.bbsk.sk/Aktuality.aspx?eventid=799cfa49-f44d-4075-b360-053e59d0f66c&actiongroupid=2109&title=Aktuality&css=%20blue-box&hide=1
https://www.bbsk.sk/Aktuality.aspx?eventid=799cfa49-f44d-4075-b360-053e59d0f66c&actiongroupid=2109&title=Aktuality&css=%20blue-box&hide=1
milanko79
pri prezeraní katalógu vozidiel som našiel niečo, čo ma už dávnejšie zaujalo. Jedná sa o vozidlo ZV-877BY link: https://evidencia-dopravcov.eu/voz/4375
Zarazilo ma, že vozidlo s dvomi GO ( zahrňujúca aj výmenu čiel a pohon CNG), posledná vykonaná asi v roku 2009 bolo v roku 2012 odstavené. V závode stálo dlhé 4 roky a podľa fotiek vyzeralo, že je oň starané no celý čas sa z vozovne asi nepohlo, zatiaľ čo tu jazdili (a aj jazdia...) omnoho väčšie vraky. Autobus vyzerá byť ako nový, no nie je jasné či mal za tú dobu vôbec TK (stránka testek uvádza nasledovné: ZV877BY, KAROSA C 734.40 , Posledná TK vykonaná dňa: 14.01.2016, TK platná do: 14.01.2016) čiže v mesiac/deň vyradenia voz absolvoval TK ale asi bolo v ten istý deň aj odhlásené.
Pamätáte si niekto niečo viac o tomto vozidle? (viac fotiek, dôvod odstavenia, prečo ho SAD nenasadzovala na linky aj napriek početným GO, prečo takto podivný záznam z TK, prečo nebolo vozidlo preradené inde ak nemalo využitie, aký bol jeho ďalší osud atď.) Snažil som sa dopátrať čo najviac ale nič ako strohé informácie som nenašiel. Ak by niekto niečo vedel a bol by ochotný povedať, môžem vám sem dať aj môj mail kde by ste info mohli poslať. Ďakujem.