Zdravím, nižšie som sa pýtal na nové Crosswaye LE Line, keďže nikto neodpovedal predpokladám že ste nevedeli ani vy . Aktuálne som dostal informácie zo Sadky o ktoré by som sa s vami podelil :
- 12M by malo byť až 35 kusov, o počte 10.8M info nemám, typujem však 10 kusov
- všetky autobusy budú vybavené automatickou prevodovkou 12M aj 10.8M
- budú nasadené namiesto Crossway LE 12M
- mali by nahradiť všetky staré nízkopodlažné v DT a BB, v ZV nahradia na "lepších" linkách Crosswaye Line 12M, tie nahradia staré 12M na "horších" linkách ( takisto to bude aj s 10.8M, ta nahradí vysokopodlažný Line a ten pôjde na inú linku namiesto starých 10.6M) tým sa vyradia najstaršie stroje, ktoré prekvapivo nepôjdu na predaj ale na likvidáciu
- všetky autobusy by mali byť vybavené kneelingom a plošinou pre invalidov
- všetky autobusy by mali byť vybavené alarmom na dverách ako v prípade CNG vozov
- niekoľko kusov by malo ísť aj do ZH, do BR budú presmerované Crosswaye Line 12M a 10.8M zo Zvolena a Banskej Bystrice
- všetky autobusy budú vybavené klimatizáciou ( u SAD ZV už štandard, ale ak by niekto nevedel)
- všetky autobusy by mali byť vybavené chladničkou pre vodiča
- všetky autobusy by mali byť vybavené šiestimi stopkami
Dúfam že informácie vás budú zaujímať. Vďaka.
- 12M by malo byť až 35 kusov, o počte 10.8M info nemám, typujem však 10 kusov
- všetky autobusy budú vybavené automatickou prevodovkou 12M aj 10.8M
- budú nasadené namiesto Crossway LE 12M
- mali by nahradiť všetky staré nízkopodlažné v DT a BB, v ZV nahradia na "lepších" linkách Crosswaye Line 12M, tie nahradia staré 12M na "horších" linkách ( takisto to bude aj s 10.8M, ta nahradí vysokopodlažný Line a ten pôjde na inú linku namiesto starých 10.6M) tým sa vyradia najstaršie stroje, ktoré prekvapivo nepôjdu na predaj ale na likvidáciu
- všetky autobusy by mali byť vybavené kneelingom a plošinou pre invalidov
- všetky autobusy by mali byť vybavené alarmom na dverách ako v prípade CNG vozov
- niekoľko kusov by malo ísť aj do ZH, do BR budú presmerované Crosswaye Line 12M a 10.8M zo Zvolena a Banskej Bystrice
- všetky autobusy budú vybavené klimatizáciou ( u SAD ZV už štandard, ale ak by niekto nevedel)
- všetky autobusy by mali byť vybavené chladničkou pre vodiča
- všetky autobusy by mali byť vybavené šiestimi stopkami
Dúfam že informácie vás budú zaujímať. Vďaka.
PIT
SMS lístky v MHD Banská Bystrica (úprava od 1.1.2021).
3. pravidlá pre používanie SMS lístka.
a. Cestujúci nastupuje s platným elektronickým lístkom do vozidla MHD Banská Bystrica len cez
prvé a druhé nástupné dvere.
b. Cestujúci je povinný na vyzvanie predložiť mobilné zariadenie so zobrazenými údajmi o
elektronickom lístku pre kontrolu vodičovi vozidla alebo pracovníkovi dopravnej kontroly SAD
Zvolen.
https://sadzv.sk/wp-content/uploads/2020/12/cennik_MHD_BB_sms_2021.pdf
Obdobne tak platí aj pre elektronický lístok CVAK.