Reakcia na: S499.1023 #55064:
Keď je niekto lenivý alebo neschopný si zistiť čo odsúhlasili poslanci KZ za strategické (skôr by sa to hodilo do úvodzoviek, pretože tie paškvily sa menia po každých voľbách) materiály, ktoré zbúchali referenti a vedúci odborov/oddelení a občas to vyzerá ako zlepenie čohokoľvek čo im prišlo na um, tak je lepšie byť TICHO a neplieskať do klávesnice blbosti, ktoré tu potom postuješ. Reči svoje mimo tému si nechaj do krčmy. Na nikoho sa nezvalila vina za stav ŽDC. ŽSR nemá dôvod a ani to nerobilo, žeby za stav infraštruktúry vinilo VÚC. Iba pri podobe GVD je možné povedať, že pod jeho mizernú podobu je podpísaná aj VÚC vďaka nelogickej a politickej objednávke PAD, čím sa z verejných peňazí dotuje nie raz zbytočná súbežná autobusová doprava, ktorá odoberá ľudí z vlakov pretože bus stojí na každej vŕbe a slovač lemravá je lenivá prejsť sa 5-10 min k vlaku. Kraje majú možnosť v rámci istých pripomienkových konaní a schvaľovaní stratégie rozvoja aj železničnej dopravy (nielen GVD ale aj ŽDC) sa moznosť vyjadriť negatívne/kladne/neutrálne pre daný zámer, prípadne doplniť niečo. Keď tam nahádžu kraviny typu "diaľnično-železničný tunel BB - Donovaly - RK" a neriešia na prvom mieste stav trate 150, tak nie je vôbec divu, že sa takéto pripomienky a materiály len dajú dokopy, do dosiek, zamašličkujú sa a idú do registratúry, či archívu spisov, kde ich vylovia o 20-30 rokov ďalšie generácie a budú sa smiať.
BB-Schuhu