Reakcia na: Kami #54758:
Ze zmienku stojí, že v niektorých regiónoch Európy sa spoje dokonca pridávali, aby bolo vo vozidlách menej tesno (za všetkých mi napadajú DSB, aj keď neviem či to ešte stále je aktívne). V podmienkach Slovenska to asi nutné nie je, ale do výrazných redukcií by som určite nešiel, ak nejde o linky kde prevažuje voľnočasová klientela. Apropo, keď už spomínam DSB, zaujímavé je že tam zvolili presne opačný postup ako ZSSK. Kým ZSSK miestenky zrušila (vraj aby sa ľudia sami rozsadili ďalej od seba), DSB zaviedli povinné miestenky v diaľkovej doprave, aby zabezpečili že vlak nebude preplnený.
Tom_BB
Celé to redukovanie spojov mi príde veľmi diletantské a zaujímalo by ma či to bol nápad SAD ZV alebo BBSK, pri pohľade na cestovné poriadky prímestských liniek mám pocit, že sa pozerám na CP starý asi tak 60 rokov a redukovanie už aj tak chabých spojení mi príde veľmi veľmi zlý krok.
mirkobb
Je doba keď je nutné aby sa ľudia v hromadnej doprave netlačili ale naopak aby vozidlá chodili naplnené tak maximálne na polovicu a platí pravidlo čím menej tým lepšie. Takže takýto jav bude častejší ale je určite lepší ako preplnený autobus...ako pre šoféra tak pre cestujúcich. Financie musia ísť v tejto dobe bokom. Preto redukovanie prímestskej dopravy na okresaný víkendový režim mi príde dosť nepochopiteľné a ostáva len dúfať, že si kraj s dopravcom nechystajú niečo podobné aj pre MHD...