ale jasne že "má", veď jeden trolejbus s baterkovým pohonom doteraz DPM tají, nie je o jeho kúpe nič zverejnené ani na jeho vlastnom webe a doteraz nevyšiel (niežeby 3101 a 3102 boli niečo iné než predražené záložáky vzhľadom k ich nasadeniu). A dokonca ešte testuje elektrobus na trolejbusových linkách (napr. linka 1), čo mi príde dosť od veci, keby sa testoval na linke 33 alebo 41, budiš. Ale na nosných trolejbusových linkách testovať elektorbus? Ja viem, vybavil ho DPM a nie SAD, tak preto. Ale aj tak, je to nezmysel. Na bus linkách by sa isto vyskúšal dosť dobre a dokonca má 3 dvere, takže by sa mohli tie prímešáky potešiť chvíľke oddychu...
V BB jedine iba ak by v DPM znovu vytiahli staré trolejbusy, ktoré majú kabínu s vodičom oddelenú od ostatných cestujúcich (dokonca aj so zvlášť vchodom). Plus k tomu bezhotovostný styk.
Mesto Banská Bystrica vyzýva obyvateľov, aby využívali verejnú hromadnú dopravu len v nevyhnutných prípadoch (preprava do práce, nemocnice a pod.). Zároveň vydalo nariadenie, že od pondelka, 16. marca bude do vozidiel verejnej hromadnej dopravy povolený vstup len cestujúcim, ktorí sa budú chrániť rúškom, prípadne šálom, šatkou alebo inou vhodnou alternatívou.
zdroj: https://www.banskabystrica.sk/informacie-ku-koronavirusu/doprava
Ako mieni MHD BB a SAD ZV chrániť svojich vodičov v MHD, keď musia predávať lístky??? Bratislava, Prešov, Košice (možno aj ďalšie mestá) rušia nástup prednými dverami a v prednej časti vozidla vyhradzujú zakázanú zónu pre cestujúcich aby chránili vodičov.
Od pondelka 9.3.2020 sa neučí na UMB, od štvrtka 12.3.2020 sú zatvorené stredné školy v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK, od piatka 13.3.2020 sú zatvorené aj základné školy v pôsobnosti Mesta BB. Autobusy jazdia takmer prázdne a som zvedavý, či sa v tejto situácii celkom logicky pristúpi aj k zavedeniu prázdninového režimu vo verejnej doprave.
Veru, počet liniek bol vždy meter kvality. Len poslednú dobu vo ZV nejak pokulhávaj, pretože linka 9 vyzerá podozrivo dobre, dokonca i niečo ako preklad s 2 a 15 tam tuším je.
Méně linek a časté intervaly. Po Bratislavě pochopili i v Ostravě
Ostrava se zařazuje mezi města, která pochopila, že méně linek s častým intervalem je budoucností městské dopravy. Od března začala jezdit v Ostravě nová páteřní linka 8+, která spojuje Porubu s centrem města každé 4 minuty.
FLASH: Vedenie UMB dnes operatívne ukončilo (až do odvolenia) výučbu na celej univerzie s okamžitou platnosťou od DNES, 12:00. Študentom odporučili opustiť internáty a odcestovať domov. Doprava čelí nečakanému náporu študentov, viaceré spoje sú preplnené, vlaky vypredané.
Zabudol som, že B932 v ZH je už vyradená. A vyradená je už aj jedna B961 E (ZV-356BI).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Agent007
Ostrava se zařazuje mezi města, která pochopila, že méně linek s častým intervalem je budoucností městské dopravy. Od března začala jezdit v Ostravě nová páteřní linka 8+, která spojuje Porubu s centrem města každé 4 minuty.
Linka 8+ vznikla spojením bývalé linky 8 a 9. Kromě krátkého intervalu má linka přilákat i na vyšší kvalitu cestování. Nově pod označením 8+ jsou na linku vypravovány jen nízkopodlažní a klimatizované tramvaje, zároveň s připojením k Wi-Fi.
http://mhd86.cz/2020/03/10/mene-linek-a-caste-intervaly-po-bratislave-pochopili-i-v-ostrave/
A prevadzky SAD Zvolen? Cim viac liniek, tym modernejsi... Proste SAD Zvolen boli vzdy vizionari o krok dalej... :-)))