Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #54219:
1) Aký je Érsek manažér?! Manažér pre danú oblasť ju musí ovládať, ak nie, tak to potom vysvetľuje stav aký máme na Slovensku.
2) Podobne ako som písal nižšie je tvoja arogancia voči ľuďom čo tvrdo drú prejavom tvojho charakterového defektu, ktorý bude po zásluhách odmenený aj. Neboj, dočkáš sa toho, čo si si navaril. Vekslák nie je, ale minimálne podvodník a klamár, plus korupčník áno.
3) No vidím, že o ĽSNS vieš prd, lebo oni maďarov neriešia vôbec, čiže si totálne vedľa.
4) Máš pravdu, dokázal reprezentovať v šerme SR. Zločinná činnosť v politike nie je, že dokázal viac, keď tak sa spustiť do morálnej žumpy. To dokáže kdejaký truľo, čašník, či robotník, prerobený za Mečiara na podnikateľa cez známosti z čias ŠtB.
5) A ako komanči brzdili rozvoj železnice prosím ťa? Prečo keď padli, tak sa prestalo s rozvojom železnice?! Ako toto vysvetlíš? Asi ťa pri pripomenutí rozvoji železničnej siete za Dr. Tisa porazí, že čo sa vybudovalo a čo sa malo vybudovať. Či to boli zásluhy ešte Uhorska? 😃

Ja nemôžem za to čo vidíš, viď si čo chceš, mne sú tvoje prekrúcania reality ukradnuté totálne ...
Reakcia na: Viko #54216:
Pardon za preklep pri skloňovaní, ale aspoň si sa mohol odbaviť 😃

Zaujívavá je tvoja drzosť s akou si suverénne napľul zamestnancom RJ do tváre. Choď si to sám vyskúšať a potom ordinuj. Ja mám info dosť. Keď prevádzkový personál ZSSK má výčitky voči zamestnávateľovi, tak to berieš ako? S rovnakým pohŕdaním a aroganciou vlastnou papalášom, ktorí zabudli, že kto im robí na biznis?

Ja niesom pokazený gramofón, opakujem iba to, čo stále neviete tu pochopiť a prijať ako realitu. Špinu lejem pret lebo tu je, a spôsobujú to politici, ktorých volíme, lebo necháme so sebou manipulovať každé voľby.

Čo je to ten "hejt"? To je nejaká novodobý gramatický defekt, či deficit slovnej zásoby?
Reakcia na: PDM.8.99 #54214:
Kto si dal vycenzurovať odpoveď, ty idiot?
Tak sa pokúsim ešte raz, pomaly, slovo po slove, pre menej chápavých:
1) Minister dorpavy je manažér. Nemusí bYť ani výpravcom, ani rušňovodičom ,anio vodičom kamiónu a NEznamená to, že je diletantom. Ján Počiatek je inžinierom ekonómie a elektrotechniky.
2) Vekslák je človek, ktorý sa živí nelegálnou výmenou peňazí. Neviem o žiadnom podobnom bode, či už priznanom alebo nepriznanom, v životopise Radima Jančuru. O tých jeho strašných hriechoch, čo tu popisuješ, viem z titulu svojej práce podstatne viac ako ty z nejakého JPP ohrdnutého personálu.
3) Maďarón NIE JE označenie príslušníka maďarskej národnostnej menšiny, to možno jedine u kotletovcov.
4) Primtívny fóliovníkár NIE JE označenie jednoduchého človeka. Nakonice, ten "jednoduchý človek" ešte stále dokázal v živote viac ako ty.
5) Stupídna politika - železničná doprava nie je zanedbávaná 25 rokov ale asi tak o 50 rokov viac. Tvoj chválospev na boľševika "nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná" by totiž v skutočnosti mal znieť úplne inak: "Nebyť "komančov", tak by bola 160ka komplet dvojkoľajná a elektrifikovaná". Alebo si myslíš, že nebyť komančov, tak by sa dejiny v roku 1948 zastavili?

A zapamätaj si jedno - jasa tu ZA nikoho nebijem, ja sa tu len vymedzujem proti tvojej primitívnej argumentádcii, ktoerá kompletne berie silu akýmkoľvek racionálnym častiam tvojich príspevkov.

Ty nekritizuješ, ty len bezzubo pľuješ a hejtuješ, lebo na viac nemáš.
Havarovaný autobus na Striebornom námestí: http://funkyimg.com/i/2PYHS.jpg
Reakcia na: PDM.8.99 #54214:
Tvoja interpretácia je úplne mylná.
1. v našej spoločnosti je dovolené slobodne kritizovať politikov, fakt, že to môžeš robiť ty je najlepším dôkazom.
2. nikto sa tu za žiadneho politika nebije. Ty neustále vytváraš dojem, že keď skritizuješ nejakého politika a nikto ťa v tom nepodporí, nebodaj dostaneš mínusky (oboje je priamy dôsledok tvojho vyjadrovania), tak tu všetci tebou kritizovaných politikov obhajujeme. To je nezmysel.
3. skutočne nie je nutné, aby si tu bližšie rozpitvával hnoj z tvojho príspevku. S499 len správne poukázal na prešľapy v tvojom príspevku, ktoré zatienili obsah samotného príspevku. Bohužiaľ si pletieš urážky a nadávky s kritikou.

Pokúsil som trochu zracionalizovať tvoj príspevok a očistiť ho od hnoja. Skús to nabudúce formulovať nejak takto (nasledujúci text je upravený PDMov text a nevyjadruje nevyhnutne môj názor):
PDM.8.99: "Južné" rýchliky sú viacnásobne domrvené. Súpravy sú príliš dlhé a nezmestia sa na niektoré nástupištia. Zásadnou chybou bolo presmerovanie časti vlakov do Košíc. Obehy súprav sú nevhodné, súpravy "Južných" rýchlikov a linky Fatra majú až 3 hodinové prestoje.
Dúfal som, že keď sa minister dopravy začal dívať na južnú trasu, že si všimne katastrofálny stav trate, ale toto sa žiaľ nenaplnilo. Úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch.
Ja by som navrhoval realizovať projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa. Miesto toho sa na Podpoľaní preferuje automobilová doprava pred železnicou, čo považujem za rovnaký nonsense, ako financovanie hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava, a v koncových obciach je obsluha VHD na minimálnej až mizernej úrovni stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad - bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Keď už investovať do cestnej infraštruktúry, tak predovšetkým do rekonštrukcie rozbitých ciest včetne koncových úsekov.
Bohužiaľ, minister Ersék je absolútne nekompetentný a svojim konaním poškodzuje svoj rezort a nás všetkých.
Reakcia na: PDM.8.99 #54214:
Je výstižné, keď neznalosť jazyka vyčíta niekto, kto napíše "o krytí Bugárových kšeftoch". Je zaujímavé, keď niekto svoj názor zakladá na informáciách od prevádzkového personálu, o ktorých je známe, že sú zbytočne často na hrane s klebetami. A je pomerne neznesiteľné pokúšať sa diskutovať s pokazeným gramofónom lejúcim stále rovnaké vedrá špiny... Keby si diskutoval vecne a kritizoval konštruktívnym slovníkom, možno sa aj niekam pohneme. Lenže hejtu má každý dosť aj v bežnom živote a preto sa nečuduj, že sa nám nikomu nechce ním zaoberať aj vo voľnom čase.
Reakcia na: petik #54213:
Rozlišuj názory a fakty. Je pekné si fotiť vláčiky a MHD, ale skús v tom pracovať a mať na krku plody ministrovej "práce'". Nehovorím len o sebe ale X ľuďoch v ZSSK, ŽSR a Cargu, ale aj SADkách. Nezáujem a dlhorobý diletantizmus MDV v oblasti VHD, IDS a najmä železničnej dopravy, ktorá je nosným systémom v IDS si odnáša infraštruktúra, následne GVD a cestujúci, ale aj personál na železnici. 6 hodinové diery v GVD sú niečo za čo by v normálnej republike dostal minister hodinovú výpoveď, príp. ja osobne by som takého ministra dal na WC vstupné vyberať a aj to len v Medzilaborciach. Pozri si GVD tratí 143, 151, 152, 153, 154, 174 a Plaveč od 185 aj 188 a potom súď mňa až! Keď viem, že 154ku od BS po ZV mi s 2h taktom celodenne obslúži jedna 812 alebo 813, tak ako tam môžem objednať 4 páry len? To isté 143 a 151. Na trati 152 zrušené najviac potrebné a vyťažené vlaky o 17tej zo Štúrova aj Levíc. Stačí urobiť to, čo ja: Nevypisovať mme bez znalosti veci predčasné a subjektívne doimy, ale spoznať vlakvedúcich a rušňovodičov na tej trati, ľudí, ktorí tam žijú 30-40 rokov a poznajú to tam, ľudí ktorí robia na regionálnej doprave u ZSSK a výpravcov ŽSR, s nimi dať reč a potom od nich zbierať info, že ako sa veci majú, aj ako MDV koná.
Reakcia na: S499.1023 #54211:
Reinkarnovaný Matovič došiel, vysypal kýbel hnoja pred publikom a odišiel a ešte si dal vycenzurovať odpoveď, aby podčiarkol svoj charakter.

Vysvetlím ti slovo po slove teda:
- diletant - športovec ako minister dopravy je odborník? Jeho funkcia nás stojí nemalé peniaze a jeho amtérska činnosť nás stojí milióny eur vyhodených do vzduchu, nehovoriac o krytí Bugarových kšeftoch s pozemkami pod R7
- žltý vekslák - čo iné patrí človeku, ktorý sa vyhráža, za svoje neúspechy drzo viní konkurenciu a vedenie republiky, samospráv a miest? Plus žmýka zamestnancov nadčasmi v objeme 40-60h mesačne, ktoré neplatí, alebo keď tak s 3-6 mesačným oneskorením, a veselo nechá jazdiť strojvodcu, ktorý má za sebou už 2x po 16h za sebou u dvoch iných dopravcov ďalších 16h. Alebo vozne bez revízií, nefungujúce brzdy, posunuté obruče, atď. A navyše to ťa musí zaujímať, že dochadza u nich k hanobeniu rasy a národa, keď sa vedenie RJ vyjadruje o slovenskom personále ako o "slovenských ku*vách". Tak sa vyjadril jeden dozorca pracovného tábora RJ o slovenských rušňovodičoch v zmysle, že do ČR jazdiť nebudú, no na biznis im sú dobrí.
- maďarón - nie je vulgarizmus, proste patrí k tej menšine a či nemôže?
- primitívny fóliovnikar - minister je jednoduchý človek, ktorý už sľuboval riešenia autobusárom aj železničiarom, ale keďže rozum mu dávajú iní, tak je to tak ... fóliovnikár ber ako narážku z geografického hľadiska, nepodstatná vec ktorou som chcel naznačiť, že na čo je Érsek súci, no 1000x si viac vážim maďara čo mi kvalitnú zeleninu,ovocie a klobásky vyrobí, než maďara lumpa z politiky
- to že minister neovláda úradný jazyk je fakt, potvrdia ľudia MDV ...
- dopravnú agendu neovláda tiež, veď je športovec, tak nech robí na ministerstve školstva, kultúry a športu tajomníka štátneho pre šport sakra keď je v tom doma, zas by si mohol byť natoľko triezvy ty aj tvoji kumpáni tu, lebo Vašou logikou môže byť aj poľnohospodár gynekológ ale nie je ho možno kritizovať, ved to je choré, tak to pochop konečne!
- stupídna politika - nebodaj je zanedbávanie železničnej dopravy kontinuálne 25 rokov rozumné a namiesto investícií do železničnej trate just ideme ešte rozšíriť cestnú sieť aby bolo viac áut a paralelnú železničnú trať necháme zámerne stagnovať aby sme umelo dokázali jej neschopnosť byť lepšou alternatívou k cestnej doprave?

OTÁZKA: Keby bol minister dakto zo SNS alebo ĽSNS a písal by som o ňom takto, tak by ste sa tu tiež za neho tak bili? Prečo pri opľúvaní Kotlebu neplatí aj na neho rovnaká miera protekcie ako pre Érseka, či iné bábky bez chrbtovej kosti, ktoré lúpia a škodia? Erséka si prosím obhajujte až potom, čo výsledok jeho hlúpych rozhodnutí a zanedbávania VHD pocítite pri výkone práce, potom až súďte a nie od stola za PC.

Spoločnosť v ktorej je nemožno kritizovať politikov a ľudí zodpovedných za chod vecí verejných, či pomenovať veci tak ako sú je na ideálnej ceste do sebazáhuby a rozvratu aj posledných zvyškov vecí, ktoré ako tak fungujú.
Reakcia na: PDM.8.99 #54212:
Ale je to strucne a vystizne zhrnutie toho, preco nikoho nebavi diskutovat o tvojich nazoroch.
Reakcia na: PDM.8.99 #54210:
Prehľad hejtov: diletantský, žltý vekslák, maďaróni, primitívny fóliovnikár s poslabším ovládaním úradného jazyka a mizernej orientácií v dopravnej agende, stupídnu politiku...
Okrem toho mýlenie príčin s následkami, zamieňanie časovej súslednosti, proste diagnóza ťažká.
Reakcia na: fonzo #54203:
"Južné" rýchliky sú viac-násobne domrvené. Po prvé do nich diletanský zasiahol Počiatek keď začal žltý vekslák opľúvať všetkých naokolo lebo mu neumožnili prevádzkovať linku BA-BB a žiadal aby mohol po čase prejsť z autobusov na vlaky. Zo senzácie za pár eur je už od roku 2016 i tak cenovo bežná záležitosť myslím, že už bez tých zliav, ktoré boli úplne nereálne vzhľadom k nákladom na prevádzku linky. A keď už aj vznikla vlaková linka BA-BB, na ktorej sa zbytočne ťahá 8 vozňov - i tak sa na peróny vo ZV, mesto a BB, mesto vojde len 6 vozňov - tak za chvíľu ovládli maďaróni MDV a sprznenie "Južných" rýchlikov dosiahlo nový level. Každý druhý R BA-KE, zvyšok BA-BB s tým, že R zo Žiliny jazdia do Zvolen a z Ostravy do BB, príp. do ZV s tým, že v BB súpravy kvasia 3 hodiny. To však nikoho nezaujíma na MDV, hlavné je, že si Most-Híd splnil agendu voči voličom na juhu, zvyšok cestujúcich a akákoľvek dopravno-prevádzková logika sa môže ísť opäť raz bodnúť. Istá nádej bola, keď sa bol Érsek osobne dorábať do rýchlikov južnou trasou, že snáď tento primitívny fóliovnikár s poslabším ovládaním úradného jazyka a mizernej orientácií v dopravnej agende si všimne aký je stav tratí 150 a 160. Omyl. Minister namiesto kvality, ktorá by spočívala v ráznej rekonštrukcií a investícií do tratí 150 a 160 (nebyť "komančov" a toho, že vybudovali dvojkoľajky aspoň v istých úsekoch, tak by bola 160ka komplet jednokoľajná) a priložení noža na krk manažmentu ZSSK aby riešili kvalitu opráv a údržby len populisticky zaviedol 3,5 páru vlakov BA-KE. To, že SPD Zvolen má deň čo deň problém s počtom prevádzkyschopných HKV má minister u prdele. To, že úsek Kozárovce - Nová Baňa sa láta asi 7 rokov po 100-200m úsekoch má tiež u prdele - resp. rozumie vôbec ten analfabet, že čo od neho odborníci železničiari zo ŽSR chcú?! Namiesto toho aby boli realizované projekty na dobudovanie druhej traťovej koľaje výh. Slatinka - Kriváň a Lučenec - Lovinobaňa, tak minister opäť primitívne populisticky - aby zahral starostom rovnakej ak nie aj nižšej IQ úrovne - tlačí na stavbu rýchlostnej cesty pri Mýtnej a tak sa krásna nedotknutá dolina zmení na betónové stavenisko s dvoma cestami, zatiaľ čo ekologická železnica - ktorá je k prírode šetrná - ostáva zanedbaná v desaťročia rovnakom stave a ako chudobný príbuzný môže pozerať na cestnú dopravu, ktorá má k riadnej ceste I. triedy ešte aj rýchlostnú cestu ako už je tá ohava od Kriváňa po Vígľaš, čo je perfektná práčka peňazí ktorá sa úplne zbytočne kľukatí na vysokom násype a špatí Podpoľanie.

Dočkáme sa niekedy vôbec ministra, ktorý bude viac podporovať železničnú dopravu a zmení pomer financovania zo súčasného 9:1 v neprospech pre železnicu aspoň na 4:6 v neprospech železnice? Nedávno sa Érsek vyhováral v dueli s Maroszom z OĽaNO, že dlhy z minulosti nejde zmazať tak rýchlo. Lenže ani takto sa to nerobí, že pre železnicu nevyboxujeme viac peňazí, príp. nezmeníme pomer financovania železnica vs. cesta. Namiesto diaľníc, obchvatov a rýchlostných ciest je treba podporiť železnicu a peniaze do cestnej siete v prvom rade dať na celoplošné opravy už existujúcej cestnej siete I. až III. triedy, ktoré vedú neraz do koncových obcí. Nápadne táto politika štátu pri financovaní infraštruktúry (zásadne vyhadzovanie peňazí sú súbežných trás železnica - cesta) pripomína stupídnu politiku VÚCiek pri financovaní hustej autobusovej dopravy zásadne tam, kde celkom solídne funguje aj železničná doprava. Resp. ono to nie, že pripomína, ono to je na vlas rovnaké. A potom v koncových obciach sú cesty ako tankodrom a obsluha VHD je tam na minimálnej až mizernej úrovni - autobusy tam dostávajú výdatne zabrať vďaka stavu vozovky - stačí sa pozrieť na taký okres Veľký Krtíš napríklad. Bez železničnej dopravy, cesty rozbité, autobusy cez víkend takmer nepremávajú, cez pracovné dni spoje po 17:00 PAD výnimočne.
Reakcia na: Mirtschi #54193:
Toto je (pa)kultúra SAD Zvolen, pre ktorých je čo i len elementárne robenie vecí na ako takej základnej solídnej úrovni nadľudský výkon. Napr. tie online informačné tabule na nábreží pod Národnou sú fraška par excellence. Každý normálny človek, aj nenormálny vidí, že spoj zmizne z tabule, pričom ešte neprišiel, lebo mešká ale z tabule zmizne ako keby už zo zastávky odišiel.
Reakcia na: BB-Schuhu #54207:
Údajne je rozbitých len pár okien a spätné. Ostatok vraj vyzerá ok. Našťastie ľudia sú v poriadku a to je najdôležitejšie. 😊
Reakcia na: Vlaran #54206:
Dúfajme, že ho dajú dokopy. Môj obľúbený autobus (navyše s príjemnými vodičmi), ktorým som sa viezol už veľakrát.
Reakcia na: BB-Schuhu #54205:
Áno máš pravdu. Bol to mikulášsky Crossway RK909BR. Snáď na tom nebude moc zle...
Dnes nehoda autobusu ARRIVA Liorbus medzi Liptovskou Osadou a Donovalmi. Autobus ostal prevrátený naboku mimo vozovky. Pravdepodobne sa jednalo o RK-909BR, stálicu linky č. 505430 Liptovský Hrádok - Banská Bystrica.
https://www.topky.sk/gl/558365/2319597/FOTO-Nehoda-autobusu-s-15-cestujucimi-pred-Donovalmi--Zenu-previezli-do-nemocnice
Reakcia na: fonzo #54203:
R847 má iba jedno šťastie, že od polky trasy už nekrižuje oproti žiaden R, tak preto nemešká. 😆
Reakcia na: Agent007 #54200:
Praveže zo všetkych rýchlikov ktoré tu meškajú na každodennej báze (napr. taký R811 a nadväzujúci R946 - každý jeden deň 20 minút a viac), je práve spomínaný posledný R847 ten, ktorý chodieva zvyčajne načas a zo všetkých rýchlikov na trati je asi najspoľahlivejší. Ak mešká, ide naozaj o výnimočnosť. Vlastná skúsenosť.
Reakcia na: Mirtschi #54198:
cize tu nie je problem v systemovom rieseni, ale v neschopnosti intergalaktickeho dopravcu urobit sviatkove obemdzenia tak, aby to malo zmysel...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.