Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Za kritiku súčasného vedenia - cenzúra, za kritiku predošlého vedenia cenzúra. Takže nie osobné preferencie ľudí, čo sprivatizovali tento web pre svoje názory, ale všeobecná obhajoba lajdákov a podvodníkov z radov komunistov, liberálov a nacistov. Ešte som zvedavý koľko kritiku Kotlebu na tomto webe bude postavenej na náckovstve Kotlebu zatiaľ čo jeho skutočné prešľapy ostanú nepovšimnuté.
Když trolejbusům ustoupí i zápas Baníku. Reklama na MHD, říká autor rozlučky
https://zdopravy.cz/kdyz-trolejbusum-ustoupi-i-zapas-baniku-reklama-na-mhd-rika-autor-rozlucky-19101/
Reakcia na: kvorka #54071:
Nič nerozmetal ale ani nedal na odporúčania, ktoré mal dať. Proste iba štandardná údržba dopravy v štýle, čo SADka predloží, to prejde, čiže systém zotrvačnosti a svojvôle dopravcu. Ale to si nevšimne krikľúň, že tu kritizujem Kotlebu v tomto laxnom prístupe ako aj to, že je zodpovedný za takmer nulovú kvalitu dodatku, kde nerozumiem, že prečo keď ho uzavreli na 5 rokov, tak zastropovali cenu len na 2 roky a ešte sa tým chválili. Vtedy sa mohli chváliť výhodnosťou, keď by cenu určili na celé trvanie zmluvy. Otázka do pléna: Keď bola cena výkonu zastropovaná na roky 2017 a 2018 a dodatok trvá do 2023, tak už je stanovená cena na roky 2019 až 2023? A vôbec keď už toto vedenie vŕta do SADiek, tak má vyrokovanú cenu so SADkami v prípade, že bude zmluva uznaná súdom za platnú? Tipujem, že nemá. Čo potom? Bude kraj calovať o 50-100% viac na 1km výkonu?
Reakcia na: 810zssk #54070:
Prv než používaš pojmy daktoré, tak si naštuduj. Kotleba sa nikde k odkazu fašistov, ktorí boli len v Taliansku a Španielsku nehlási. Tak si daj doporiadku hormóniky kinderkrikľúň.

A nebodaj je to, čo robí BBSK normálnejšie ako ŽSK? Ja tvrdím, že ŽSK dalo prednosť triezvemu riešeniu a pripravujú si podklady pre súťaže na zabezpečenie dopr. obsluhy, zatiaľ čo BBSK robí prd okrem toho, že štvú proti sebe koho len ide a to aj podporovateľov, nehovoriac o tom, že sa na riešenia dopravy nepýtajú dopravákov ale ľudí úplne mimo ... a tak to bolo za prvého, druhého, tretieho aj štvrtého župana a je aj teraz! Nakladám všetkým županom rovnako, tak necpi sem Kotlebu. Z očí do očí by si sa pred ním plazil zbabelec ...
Reakcia na: 810zssk #54072:
Veru, mandát dostal starý ale pcha všade mladého.potom to tak vyzerá,že ani odpovedať na otázky nevie.
Reakcia na: kvorka #54071:
Narazal som na to cudesne predlzenie zmluvy (tesne pred koncom mandatu), ktore v Ziline nemali, cize Duncove prirovnavanie nie je absolutne na mieste. BBSK by zrejme postupoval rovnako ako ZSK, keby bol v takej situacii ako je ZSK.

Ja urcite "populisticky" Luntera branit nebudem, o ludoch co si na urad nastahuju syna myslim svoje. To neznamena ze teraz v kazdej jednej veci do neho budem kopat aj ked to nie je na mieste, ze ano?
Reakcia na: 810zssk #54070:
a čo v BBSK rozmetal ohľadne dopravy? Poprosím fakty, inak mi príde, že populisticky brániš Luntera bez znalosti veci.
Reakcia na: PDM.8.99 #54069:
Jasne ze ZSK ide "normalnejsiou cestou", kedze im to tam predtym nerozmetal fasista.
https://bystrica.dnes24.sk/lunter-a-jurinova-sa-zhodli-takto-chcu-obstarat-sluzby-vo-verejnej-doprave-314060

Aký zmysel malo toto hrkútanie si na kávičke? ŽSK ide do súťaží na výber dopravcov, už to oznámili pár mesiacov nazad, že obsluha kraja bude rozdelená na 5 súťaží na 5 oblastí (Horné Považie, Kysuce, Turiec, Orava, Liptov) a vedia to aj tu diskutujúci podaktorí. Lunter išiel načo do Žiliny vôbec? Vyhlásil SADke vojnu a teraz zistil, že nevedia ako vyhlásiť súťaž riadne a podľa legislatívy, ktorou sa oháňa, že ju pozná, tak ide hasiť problém? Alebo o čo išlo? Na kávičku si pokecať a rozdať úsmevy a na stretnutí v zmysle :"Dohodli sme sa na ďalšom stretnutí, kde sa dohodneme, že sa stretneme dakedy v budúcnosti.", to neviem či potrebuje BBSK teraz v tomto stave. A ŽSK nijak toto stretnutie nepomohlo isto, ŽSK má jasno v tom čo chce a myslím aspoň nateraz, že za tým idú normálnejšou cestou než BBSK.
Reakcia na: Troll #54065:
Objednávateľ má stanoviť podobu CP a aj štandardy vozidiel. Keďže SADky si svojvoľne nakupujú Crosswaye bez rozmyslu naprieč Slovensko, tak vidíš, že objednávateľ do toho moc nekafre. Trenčín napr. potrebuje viac kĺbových autobusov aby pokryli linky 1, 8 a 22 a vybrané spoje do priemyselnej zóny, no nedeje sa tak. SAD Lučenec mal nedávno posledné dve Karosy C744 a tie i keď sa nasadzovali systematicky na LC - Fiľakovo - Šiatorská Bukovinka na linky 606411 a 422, tak skôr to nasadzovali ako vychádzalo už a náhradu za ne napriek testovaniu 18m SORky sa žiadna náhrada v podobe iného 18m vozidla nezakúpila. Keby sa jednalo o nejaký systémový krok, tak by sa nakúpilo 5-6 18m autobusov alebo aspoň 15m Solaris ako má Arriva na linku Šaľa - Nitra, kde im došlo, že 12m bus nestačí. Bohužiaľ pokiaľ si objednávatelia výkonov nepovedia jasne, že táto linka bude obsluhovaná takýmto vozidlom a táto takýmto, tak v tom bude bordel a bude to na svojvôli dopravcov.
Reakcia na: Agent007 #54063:
Ja ale nikde netvrdím, že 10m bus bude mať o 20% nižšie náklady ako 12m bus, takže neviem od čoho v mojom príspevku si sa odrazil k napísaniu svojej reakcie. Pri zvýšení frekvencie spojov predpokladáš zvýšenie atraktivity VHD (pre to to aj robíš) a predpokladáš aj zvýšenie príjmov. Isto prvé dva roky na 1km budeš mať vyššie náklady o 10-30% keďže sa jestvujúca klientela rozloží a následne začnú pribúdať noví cestujúci. Treba to však spropagovať aj, že ponuka spojov sa rozširuje, nie čakať so založenými rukami len. Čiže letáky, priestor v miestnom tlačenom médiu, lokálnej TV, celovozidlové reklamy propagujúce MHD, billboardy, atď.
Reakcia na: Troll #54065:
keďže na ňom spolupracovali (nebol teda výsledkom geniality mesta) tak preto hovorím, že keď sa chce, tak to ide. Takže to nie je to isté. A svedčí o tom i kúpa Crealisov. Nie je to na MHD dokonalé, ale cesta sa našla. Pri PAL je to dokolečka dokola to isté, jedno kto je "plášť po kúpaní"
Reakcia na: kvorka #54064:
Cestovný poriadok MHD LC predsa rieši mesto, nie SAD, alebo tam je všetko inak? 😎
Reakcia na: PDM.8.99 #54061:
DAL je na vlastné riziko dopravcu, takže kritizovať je pekné, ale aspoň vidno, že tam kde nie sú trate to kape a chce to nejakú zmenu. A ak teda linka je stratová, ako správny hospodár ju naozaj obmedzím/zruším.

PAL RA: plačeš zjavne na nesprávnom hrobe a ukazuješ riadnu neznalosť: CP schvaľuje práve geniálna Lunterova banda na Vúcke, čiže je to výsmech pre ňu a nie dorpavcu, ktorý odjazdí čo má. Práve naopak, na svojom teritóriu MHD LC ti ukazuje dopravca, že to vie.
Reakcia na: PDM.8.99 #54062:
napriklad v tom, ze 10 metrovy bus nebude mat o 20% nizsie naklady ako bus 12 metrovy, cize neviem cim chces ufinancovat tu zvysenu frekvenciu spojov, ked mesto na to asi (?) nema...
Oprava: Nemalo byť SASka ale SADka.

A veľmi rád by som vedel, že v čom nemám podľa dvoch mínuskujúcich ľudí bez znalosti a argumentov pravdu. Mínuskuje sa ľahko ako na diskusií v SMEtiach, no argumenty a fakty oveľa ťažšie predstaviť.
Reakcia na: mirkobb #54047:
No veľmi ma pobavilo na záver článku vyjadrenie o tom ako prevádzkujú diaľkovú a medzinárodnú dopravu. Diaľkovú nevedia prevádzkovať ani tam kde im nekonkurujú vlaky a ponúkajú tam ľuďom 1 pár spojov ako na výsmech úplne žobráci. A potom z medzinárodky urobia diaľkovú lebo odoberú úsek v ČR a nakoniec ani diaľková nemá úspech, tak dajú blbcom na VÚCke schváliť CP prímestskej linky, ktorý zahŕnaspoje diaľkového autobusu prevexlované na prímestské a teda už to caluje a kryje kraj. To je prípad prerodu MAL LC - Ostrava na DAL LC - ZA, ktorá ostala ako pridaný pár spojov LC - BB, nemocnica v úplnom súbehu s vlakmi, čiže opäť peniaze vyhodené von oknom, pretože na VÚC CP schvaľujú nesvojprávni skorumpovaní chumaji, a to isté aj prípad DAL LC - BA cez VK, kde ľuda potrebujú bezpodmienečne autobusové spoje, no SASka nedokáže ani na svojom súverénnom teritóriu prosperovať a ponúknuť atraktívne CP.

Mimochodom aj tá PAL čo SAD LC prevádzkuje, tak je v okrese Revúca výsmechom a torzom aspoň zálladnej dopravnej obsluhy. V LC síce majú taktový CP ale spoje raz za hodinu v tak malo meste, sú slabota. Treba 10m autobusy a spoje aspoň každých 20 alebo 30 minút aby sa nevyplatilo ísť na viac ako 1,5km pešo.
Dnes krátko po 09:30 sa tesne pred hl. žel. stanicou (ani nie 200 metrov) zrazila malá 34-ka s osobným motorovým vozidlom. 34-ka išla z Podlavíc.
Reakcia na: Dispecer #54058:
Ale už chápem, prečo EMtest s platbami prostredníctvom bezkontaktných platobných kariet sa celkom rozbehol v Poľsku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.