Je evidentné, že číselné rady nových trolejbusov Škoda sú rezervované nasledovne:
Škoda 32 Tr (s karosériou SOR NS 12) - objednávka pre Opavu
Škoda 33 Tr (s karosériou SOR NS 18) - zatiaľ neexistuje, dokonca ešte nebol predstavený ani NS 18
Škoda 34 Tr (s karosériou Iveco Urbanway 12M) - zatiaľ neexistuje
Škoda 35 Tr (s karosériou Iveco Urbanway 18M) - prvý vyrobený prototyp v Plzni
Pritom už aj najnovšie Škody 30 Tr sa ponúkajú ako parciálne trolejbusy s baterkami (napr. objednávka pre Hradec Králové). "Naše" dva baterkáče majú vzhľadovo najbližšie k tomuto, avšak nie pod značkou Škoda, ale SOR TNB 12.
Noooo ? Celkom pekný projekt, hlavne tie budovy zkosené do lichobežníku sa mi páčia veľmi. Hlavne to má priaznivý vplyv na byty na nižších podlažiach, keďže tie vyššie položené podlažia z náprotivných bytoviek im budú menej tieniť. Len ma zaujíma, že pri tých cenách a platoch aké sú v BBSK, že kto to tam vôbec dokáže kúpiť. Nejak mi to nejde dokopy s tým neľahkým životom v BBSK.
Len na okraj mám otázku, že v čom som sa stratil presne? ?
A po zbúraní má následovať čo? Existuje teoreticky šanca, žeby pozemok očistený o ruiny nadobudol na hodnote, plus by nadobudol na cene o hodnotu búracích prác a ostatných s tým spojenými prácami? Zbúranie budov ešte stále nevylučuje predaj pozemku nie?
Mňa napadá to čo je na Slovensku bežné a síce, že je možné spískať akúkoľvek zlodejinu a hlavne Smeráci sú v tom preborníci. Aj tak, čo sa im stane? Príde Kaliňák a ohlási (s prekvapeným výrazom, od vtedy vznikla nová fyzikálna jednotka "kaliňák", ktorou sa meria miera prekvapenia https://www.youtube.com/watch?v=6RTPN3GCojU), že skutok sa nestal, napíše sa o tom článok, na mesiac sa zdvihne búrka nevôle, OĽaNO urobí pár frenetických tlačoviek a celá vec zhasne.
Pozri ja o mínusky a ani plusky nestojím. Ak niekto súhlasí OK, ak nie alebo má iný názor alebo ideálne informácie, tak nech ich napíše. Traja ľudia nemajú informácie iba subjektívny zaujatý názor, pretože im vadí autor. To je ale ich vizitka podobne ako vizitka vlády, ktorá dokáže poškodzovať sústavne a cielene jeden kraj na základe toho, že v jeho čele stojí niekto im nepohodlný, kto nezadáva zákazky firmám ich mecenášov a stranníckych členov, príp. ich rodinám. Už len na tom by sa dalo menovať rad zákonov, ktoré vláda porušila od zneužívani právomocí, ovplyvňovanie rozhodovania súdu, ďalej ako si arogantne poslanci vládnej moci v každom jednom kraji (nielen BBSK) rozhodujú o opravách ciest nie podľa nejakého rozumného pomeru k frekvencií dopravy a stavu ciest ale podľa známostí, osobných záujmov a primitívneho politického lobbingu starostov veľkohubých. Opravuje sa tak kdesi cesta do chatárskej oblasti kde si chodia Smeráci a Mosťáci vyvaľovať šunky, ale to, že ako tankodrom je cesta od Rimavskej Soboty cez Hnúštu a Tisovec, kde je v okrese asi druhý najväčší pohyb áut po rýchlostnej ceste z LC do Tornale a najväčší pohyb autobusov v okrese. Ďalej by som mohol menovať cesty z R. Soboty cez Jesenské, na Hajnáčku, Tachty cez Šimonovce, na Rimavskú Seč cez Bátku a južnou trasou cez Martinovú, atď. Za socíku tam nemali dva autobusy prejsť naproti sebe 50 km/h, teraz pomaly aby jeden uhol do jarku.
Aspoň mi jeden užívateľ a síce PIT napísal aká je realita odkúpenia pozemkov pri Slovenke. Nehovorím, že nemôže mať pravdu, v každom prípade jeho variantu nezavrhujem. Voľby do MsZ budú v novembri, tých 9 mesiacov si už počkám na to, čo z toho bude. Rozhodne ho nebudem opľúvať ako niekto musí mňa. ?
Akurat to nie je pravda. Mal aj prispevky kde minusko nemal, lebo dokazal napisat nieco k veci a pricetne. Ale toto je uz OT, nie sme na diskusnom fore o Duncovi.
Ja myslím, že obsahom jeho pozastavenia sa, bol fakt, že od niektorých ľudí jeho príspevok dostane automaticky principiálne mínusko hneď ako ho zverejní, a to bez ohľadu na skutočnosť, aký je vlastne obsah príspevku.
Areál Slovenky by si asi mesto nedovolilo kúpiť, lebo by na to asi ťažko našlo peniaze na komerčnú kúpu takého pozemku.
Inak areál kúpila v júli minulého roka zvolenská spoločnosť ARKON, a. s. (je zapísaný na jej dcérsku spoločnosť EMPORIA INVEST, s. r. o.) a podľa informácií, čo mám, by zvyšné budovy v areáli chceli začať búrať na jar tohto roku.
Takže traja voliči Smeru, ktorí nemajú argumenty vymínuskovali. Majú aspoň iné relevantné informácie alebo iba pľuť a obsierať, ale nič vecné nenapísať? Či zas niekomu chýba súdnosť, lebo autor príspevku niekomu nevonia, tak mozog sa zatemnil a šup ho tam, mínus?! Budem veľmi rád, keď sa mi tí traja mínuskári aj ozvú a napíšu svoje lepšie informácie alebo si po minutí úveru mestom na to, na čo som písal prídu po jednu na zuby, pretože toto zbabelé schovávanie sa za mínusky prestáva byť zábavné a najmä ak ešte ide o krytie podvodníkov ...
No však veľmi rýchlo bude echo o tom, že ako sa SAD Žilina postaví k (ne)uvedomieniu si úlohy autobusovej dopravy v IDS. Infokanály fungujú kvalitne, čiže info bude isto ak bude vedenie SAD Žilina vypúšťať z úst podobné veci ako Sádovský, Polóny a pod. verbeš. ?
Nuž patrilo by sa uviesť veci na pravú mieru okolo autobusovej stanice. Jeden nemenovaný poslanec si pustil na kávičke ústa na špacír u známeho. A odznelo asi toľko, že mesto na čele s primátorom a poslaneckým klubom Smer-SD nikdy neplánovalo autobusovú stanicu reálne odkúpiť. 3,8 milióna eur je suma, s ktorou mesto počítalo ako úhradu za autobusovú stanicu v pôvodnom variante, t.j. šikmé státie a menej nástupíšť a skromnejšie vybavenie. Po novom s pridanými "žltými" nástupišťami a dodaním istých prvkov vybavenia cena porástla nad sumu 3,8 milióna eur. Mesto to vedelo, napriek tomu výšku úveru 3,8 milióna nemenili. Zjavne zámerne, pretože vedeli, že 2,2 milióna gratis im len tak investor nedá za 6 miliónovú hodnotu autobusovej časti. Mesto teda delikátne oklamalo banku, ktorá mu úver poskytla, pretože keby mesto povedalo, že skutočný zámer je odkúpiť roky zarastaujúcu jamu na Nám. slobody a Dom kultúry, príp. aj Slovenku pri Striebornom námestí. Na takéto špásy by mesto od banky úver sotva dostalo, keďže na dané budovy a pozemky nemá mesto pripravené žiadne projekty a teda ani ďalšie materiály na predloženie nejakej návratnosti, že investícia, ktorú mesto vykoná sa mu vyplatí a bude mať z nej nejaký ďalší príjem. Navyše je jasné, že na akúkoľvek stavebnú činnosť bude prizvaný investor a tam opäť sú v hre podlé kšefty s pozemkami, ktoré mesto za bohviekoľko budúcemu (alebo už teraz dohodnutému investorovi) strelí.
PIT
Dám ti mobility no, tak tu knihu do Googlu a nájdeš bez potreby vymýšľania konšpiracii. I keď nikdy nie je nič zaručene.
http://www.arkonas.sk/developerske-projekty/areal-byvalej-slovenky/