Reakcia na: draxter #53200:
No pokiaľ viem, tak brniansky parciálny trolejbus je to isté vozidlo, ktoré je od októbra 2017 na skúškach v Prahe. Toto vozidlo (spolu s dvoma banskobystrickými) uzreli svetlo sveta v čase, keď ešte nebolo jasné, či bude pokračovať spolupráca SOR+Škoda, t.j. model Škoda 30 Tr SOR. Teraz sa ukázalo, že spolupráca pôjde ďalej a v ponuke budú aj parciálne trolejbusy. Napríklad, stačí sa pozrieť na konkrétne objednávky parciálnych trolejbusov Škoda 30 Tr SOR pre české mestá:
Hradec Králové:
https://krize15.cz/zpravy/clanek/nove-trolejbusy-s-bateriemi-pro-hradec-kralove
Teplice:
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=11479&secid=7
Obávam, že naše vozidlá s výzbrojou od Rail Electronic sú akýmsi medzičlánkom vo výoji a homologizovať niečo, čo možno ani nebude v sériovej výrobe, neviem, neviem.. Stále nie som úplne presvedčený, či vôbec tieto vozidlá aj reálne vyjdú niekedy do premávky. Uverím, až keď uvidím.
BB-Schuhu
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/11/13/koda-electric-a-iveco-bus-znovu-na-jedn-lodi
Pokiaľ ide o spoluprácu Škoda Electric a SOR, aj tu sa ukazuje, že takáto spolupráca v modeloch Škoda 30 Tr a Škoda 31 Tr bude pokračovať aj naďalej. Svedčí o tom objednávka nových parciálnych trolejbusov (s pomocným bateriovým pohonom) do Hradca Králové.
Predchádzajúce 3 vozidlá SOR 12 TNB (prvé vozidlo bolo kompletizované v Brne, kde aj od 05/2017 do 10/2017 jazdilo s cestujúcimi, od 10/2017 v Prahe, ďalšie dve vozidlá boli dodané do Banskej Bystrice, kde boli aj kompletizované a dosiaľ nezaradené do prevádzky s cestujúcimi, ani je jasné, kedy by sa tak mohlo stať), však mali elektrickú výzbroj od Rail Electronic a v čase ich výroby ešte nebolo na verejnosti zrejmé, či spolupráca SOR a Škody bude pokračovať.