Reakcia na: BB-Schuhu #52968:
Lenže si spočítajte, po koľký raz v tomto Blbotíne nad Hronom je nutné len s povzdychom skonštatovať, že škoda. To je hrôza, keď každá vec sa robí primárne pre potrebu sebaprezentácie ľudí, ktorí nemajú žiadne odborné vedomosti o danej problematike a potom len svojou hlúposťou ničia prostredie všetkým ostatným. Hlúposťou tých zas je, že nie sú schopní vyhodnotiť realitu ani na toľko, aby pochopili, že stav je zlý a ešte tomu tlieskajú. Presne to zodpovedá tomu, ako keby ktokoľvek z nás nelekárov išiel operovať pacienta - takisto by to neprežil v poriadku, ako keď sa lekár, právnik, či iný sociálny odborník a pod., čo si myslí, že byť držiteľom vodičského preukazu z neho automaticky robí najväčšieho odborníka v doprave, rozhodne do nej robiť zásahy bez toho, aby skutočne poznal súvislosti, zákonitosti a pod. alebo si aspoň nechal poradiť. Jediné, čo ich trápi, je čo najefektívnejšie využitie všetkých verejných zdrojov za účelom propagácie svojej osoby. To znamená, že je jedno, ako veci v skutočnosti sú, stačí o nich verejne básniť a hlupáci sa tešia bez ohľadu na to, či majú skutočne z čoho, resp. im je jedno, že mohli mať aj lepšie.Takže ako riešenie otázky, prečo postupne púšťať linky PAL na AS s nadsázkou je, že pri každej novej možno robiť novú tlačovku. Keby to nebolo tragické, bolo by to smiešne, avšak nie je. No uvidíme teda vo štvrtok, koľko nevhodných riešení teda vzniklo.
Inak je pekné, že na nástupištiach v uzavretom priestore s oprávnených vjazdom len pre autobusy je na vozovke namaľované VDZ V 11a Zastávka uatobusu, trolejbusu alebo električky (určite by stačilo tam mať len nejakú orientačnú čiaru vyznačujúcu hranicu jednotlivých stojísk), kým vyše 20 rokov v celom meste nie sú schopní tieto dopravné značky na cesty namaľovať (ale to nie sú schopní ani v iných prípadoch, kedy ani po mesiacoch VDZ nedorobili). Výnimkou je, len keď nejaký externý zhotoviteľ v rámci vyvolanej úpravy zastávky ju týmto VDZ opatrí. Ale však na dočasnej AS dokázali zbytočne vhodiť do vzduchu peniaze aj za 16 zvislých dopravných značiek II 7a Zastávka autobusu na každom nástupišti/výstupišti v uzavretom priestore AS, umiestnených navyše nesprávne, čo bolo teda drahšie, ako farba.
Kedy nás už táto kliatba konečne opustí? Vyzerá, že nikdy.
quark1608
Vážený pán XY,
šport patrí medzi oblasti, o ktoré máme v Banskej Bystrici veľký záujem. Ako iste viete, stali sme sa Europskym mestom športu pre rok 2017 a teší nás, keď majú Banskobystričania záujem zažiť atmosféru športových udalostí. Maratóny sú súčasťou športových kalendárov všetkých väčších miest a každý rok sa konajú aj u nás. patri k najvýznamnejším akciám v meste (moja poznámka- asi ani Radvanský jarmok podľa tohto vyjadrenia nie je tak dôležitý, ktorý priláka podľa mňa viac ľudí, ale budiš). Zúčastňuje sa na nich mnoho domácich i zahraničných bežcov a sú určené pre všetky vekové kategórie. Nakoľko na tomto podujatí sa každý rok zúčastňuje viac a viac bežcov, najmä z bezpečnostných dôvodov sa organizátori rozhodli, že tento ročník (ročník 2016) bude úplne bez motorovej dopravy. Plánované dopravné obmedzenia by mali prispieť k vyššej bezpečnosti obyvateľov. Pokiaľ ide o ľudí, ktorí sa potrebujú dostať do práce, do 8:00 budú všetky cesty plne prejazdné.
Vážený pán XY,
Banskobystrický maratón sa koná v meste len raz ročne a preto verím, že šesťhodinové obmedzenie liniek MHD výrazne neovplyvní komfort žiadneho z obyvateľov. Počas celého maratónu majú Banskobystričania i návštevníci možnosť využiť automobilovú dopravu vrátené taxislužieb, alebo sa presúvať pešo. Ďakujem za Vaše pochopenie.
Viete si predstaviť moje rozhorčenie, keď som si tento "list" prečítal... Mám otázku, konajú sa niekde niekedy nejaké diskusie ohľadom MHD, pretože rád by som si vypočul len sladké rečičky a konečne sa pozrel na reakcie ľudí, keď im položím otázku, kedy bude konečne v BB fungovať normálna MHD. Je mi na grc z tejto MHD a nikdy neprinútia ľudí presadnúť do autobusov (aspoň nie tu v tomto meste). Osobne- neuvažoval som nad kúpou auta, ale táto situácia a potreba flexibility MHD vzhľadom k pracovným potrebám ma k tomu priam núti...