Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #51230:
Lebo zázraky sa udievajú častejšie, ako sa v BB niečo urobí rozumne.
Reakcia na: BB-Schuhu #51229:
Tie busy z roku 2009 je uz snad mozne presunut do Zvolena.
Vždy ma zaujímalo, prečo v takom meste, ako je Bb, nie je doprava zabezpečovaná nonstop. Myslíte, že by nemala klientelu, keby sa vytvoril rozumný, napríklad hodinový interval, a hlavne by platila ťa istá tarifa ako cez deň? Podľa mňa by to fungovalo. Tak to je v Bratislave, Prešove či Košiciach, a to už roky...
Reakcia na: Kami #51228:
áno, a toto je choroba (nielen) tohto mesta - nemyslí sa do budúcnosti. Mesto sa myšlienkou zatrolejovania Sásovej nezapodieva (aspoň to nevidieť), vo veľkej miere aj z toho dôvodu, že máme relatívne nové CNG autobusy (staršie z roku 2009, novšie z 2012). No lenže tie trolejbusy v Sásovej by aj tak boli najskôr až po roku 2019, a CNG busy tu tiež nebudú navždy, pritom priestor pre autobusy ostane aj po rozšírení trolejbusovej dopravy. Žiaľ, zdá sa, že ani nové vedenie mesta nie je v tomto smere aktívne. Po roku 2020 už možnosť čerpať prostriedky z EÚ zrejme nebude.
Reakcia na: lapo #51227:
Zial, nemam take informacie. O ziadnej serioznej snahe v tomto smere som nepocul.
Reakcia na: Kami #51221:
Otazka je v jednoducha a to,ci sa uvazuje o zatrlejovani Sasovej a ci sa tym, aj niekto zapodieva.
Reakcia na: draxter #51225:
a hlavne príloha č. 3 k vyhláške 124/2012 Z.z. pozná aj značku:
< - spoj premáva po inej trase. Takže nech si pán prokurátor naštuduje predpisy.
Reakcia na: milan001 #51224:
nie, nemá. Pojmy linka, trasa a spoj nie sú totožné:

§9 ZoCD operuje s pojmom harmonogram spojov, § 53 ods. 1 písm. c) ZoCD údaje týkajúce sa autobusovej linky alebo liniek, na ktorých chce prevádzkovať pravidelnú dopravu, najmä údaje o jej trase, počte a umiestnení zastávok, o prístupe na autobusovú stanicu, o počte a skladbe autobusov a o predpokladanom počte spojov za deň.

Takže je to zase riadna blbosť, asi to niekto tlačí.?
Reakcia na: irizar #51222:
prečo? nemá pravdu?
Ešte k tej doprave na SIAF - náš najskvelejší dopravca v galaxii voľnú ruku pri zabezpečovaní dopravy opäť poňal veľmi obchodne - cca 12 km dlhý úsek medzi BB a letiskom, za ktorý bežne na PAL vyberie za základný CL bez použitia ČK 0,95 €, neváhal a kasíroval skoro dvojnásobok - rovno 1,80 €. Táto čiastka by na rovnako nedotovanom spoji ich DAL postačovala na prepravu v tarifnej vzdialenosti 30 km (a to s rizikom, či bude dosť cestujúcich, nie že pri takejto veľkej akcii to bolo na niektorých spojoch nabité). Takže neviete kedy, neviete za koľko, ale nakoniec sa vždy môžete na nich spoľahnúť - pekne draho.
Reakcia na: brefos #51219:
Vyjadrenie pana prokuratora je obzvlast stavnate. S touto mierou odbornosti by ho v normalnej krajine na prokurature nepustili ani k umyvaniu zachodov.
Reakcia na: lapo #51218:
Vysvetli prosim svoje myslienky. Zatial nevidno velku snahu, ale dvere su otvorene. Staci mat dobry projekt.
Reakcia na: brefos #51219:
To máš tak keď niekomu tečie do topánok tak vymýšľa rôzne ťahy ako ich dostať z linky a hrabať pre seba ďalej. Na Slovensku typický jav.
Dobrý deň.
Zaujímalo by ma,či BB nemá reálny záujem o dobudovanie súčasnej trolejbusovej siete a či sa nemieni zaujímať o EU fondy?
Obmedzenie MHD v nedeľu 6.9.2015 počas Banskobystrického maratónu
http://www.dpmbb.eu/documents/oznam_cestujucim_150902.pdf
Reakcia na: BB-Schuhu #51215:
Zrusene priame vlaky do Ciech, udajne kvoli pracam v okoli Puchova. Vsetky vlaky Zilina-Puchov-Praha maju grafikon platny len do 27.2. Zrejme potom nastane nejaka zmena.
Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).
Len takým náhodným hľadaním som našiel Konečný návrh GVD 2015/2016 na stránke ZSSK spred 3 dní:
http://www.slovakrail.sk/sk/preprava-osob/tratove-poriadky/konecny-navrh-gvd-2015-2016.html
vsade to ide, niekde lokalne, inde plosne, ale vsade to ide, len v BB nie...
http://www.kodis.cz/wp-content/uploads/Let%C3%A1k_Zast%C3%A1vky-na-znamen%C3%AD.png
Reakcia na: Petik #51212:
Tak ja zjavne rychlejsie pisem ako citam. Teraz vidim, ze pisu o diesloch aj elektrikach. Takze z mojho predosleho prispevku zostava len ta poziadavka na 1. triedu 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.