Pre mňa osobne je prehľadnejší (inak povedaný - s väčšou výpovednou hodnotou) klasický tabuľkový CP, ktorý obsahuje odchody zo všetkých spojov danej linky - teda nie iba vývesky z jednotlivých zastávok. V tomto som klasik
Re #44294 Patriot: s linkami 24 a 25 už teraz nebývajú problémy. Zavedenie linky 27 v 10/2008 toho dosť poriešilo. To, že sú nerovnomerné preklady na víkendových spojoch 24 a 25 je podmienené tým, že na linke č. 25 sú spoje prispôsobené začiatku a koncu službám v nemocnici (teda o 7:00 a 19:00). Omnoho dôkležitejšie je, že v súbehu 24+25 je to v pohode a hlavne bez "dier".
Kto pozeral podrobne nový CP, tak isto si všimol, že sa poriešili aj také detaily - ako napr. spoje linky č. 43 (ktoré pokračujú na Srnkovú) zastavujú na zastávke Parkovisko Mičinská, Kazačok a nie na zastávke Parkovisko Mičinská, ako bolo doteraz nesprávne uvedené, teraz je to už o.k. Rovnako musím pochváliť, že tvorcovia CP mysleli nielen na súbehy v rámci MHD, ale napr. 43+prímestská 54 (vidieť to pekne vo víkendovom režime). Napr. súčasné spoje 14:45a do Harmanca a následne 14:52 do Nového Sveta sú už minulosťou. Takže dojmy sú vcelku pozitívne.
Vidíš, hneď tak poznáš správny zmysel vyjadrenia p. Modranského o tom, že tu fantastickosť objavíš až od septembra, kedy začnú chodiť aj spoje z "c"-čkových dier.
Úplne s tebou súhlasím s presmerovaním L28 cez Karpatskú, nakoľko jazdenie po Partizánskej ceste inou, ako špičkovou posilovou linkou umožňujúcou prepravu ľudí do/z zamestnania, ja absolútne neefektívne a to hlavne v prípade, keď na ramene cez Rudlovskú cestu býva množstvo ľudí, kým na Partizánskej minimum a súčasne tak je možné zabezpečiť primeranú obsluhu okolia Karpatskej, ktoré bolo kedysi vynikajúce a v súčasnosti je však v smere na NS biedne. Však stále tade môže ísť L26 (samozrejme v preklade s L28 na NS a Tatranskej).
Tvoju hlúpu poznámku na koniec budem brať, že si to napísal z trucu v oprávnenej zlosti a nebudem to ďalej rozoberať. ?
Fuha, tak teda toto treba naozaj pochvalit, z takeho letmeho pohladu velmi dobra praca!
Pozeral som hlavne spoje do sasovej, vyzera to dost dobre:
Smer do centra, ranna spicka (v zatvorke cislo linky):
7 - 01 (22 aj 26), 09 (20), 16 (28), 21 (21), 26 (23), 31 (26), 37(20), 41 (22), 46 (28), 53 (23)
V smere do sasovej, poobedna spicka:
15 - 07 (20), 11 (26), 16 (21), 22 (23), 26 (28), 33 (20), 36 (22), 41 (26), 49 (23), 56 (21 aj 28)
ako vidno aj tu sa najdu subehy, ale interval je tak ci tak okolo 5-7 minut a navyse sa zbiehaju linky co maju len minimum trasy spolocnej cize to je uplne zanedbatelne. Na zastavku sa bude dat kludne prist "na blink" a nieco uz pride.
Cez vikend to tiez velmi dobre vymysleli, de facto perfektny preklad 21/22 a 26/28 s vlozenou L20, tak napr. odchody o 16. hodine:
12 (21), 27 (26), 42 (22), 47 (20), 57 (28)
24/25 sa nemenili cize tam nie je co pozerat velmi, problem tam byval hlavne v spicke co sa ale pridanim L27 a spojov na L80 vyriesilo... jedine mozno cez vikend dat pevny interval 30 minut (teraz su tam vynimky a meni sa napr. o celej ide 24ka a pol 25ka a dalsiu hodinu naopak) ale to je naozaj uz len detail mozno su tam ine dovody
Celkovo teda dost velka zmena k lepsiemu ked to zhrniem aj s casovymi listkami, ktore ak budu za 16,60 a zvysi sa bezna cena budu dost vyuzivane a teda zvysi sa aj obsadenost liniek...
K mojej linke 20. Jasne, v lete sa vsetci odstahuju na lazy! Hodinovy internal, no nadhera!
Ten CP musel vymyslat daky mierne osmatnuty slnkom: v lete Karpatska smer mesto 8:05 a potom az 9:48, alebo 17:18 a potom az 18:45.
Alebo Micinska smer Karpatska 7:48 a potom az 9:31 ci 17:01 a potom 18:28.
Hlavne, ze je cely den zbastardeny "interval" na hodinu, ale hned po obede aj v lete 12:31, 13:01, 13:27, 14:01- logika jak svina!
Nejdem komentovat linku 28-zase je to na ukor nasej L20.
.
Ale jedno nechapem-ked uz tak posilnovali linku 23, tak pre koho? Vsak linka 23 ma takmer rovnaku trasu ako linky 21 a 22. T.j. horna Sasova ma rovnaku ponuku, vsetko ide jednym smerom (mimo spicky to aj tak nejde do Majera)! To sa nedalo "obetovat" radsej na linku 20? Myslim, ze by to bolo zmyslupnejsie...
.
Myslim si, ze by bolo omnoho uzitocnejsie vytvorenie zlucenej linky 20 a 28 s peknym a hustym intervalom- s trasou Zel. st.-NSL-Dumbierska-Karpatska-posta-Starohorska-Tatranska-Karpatska-Dumbierska-zel. st. Bola by to univerzalna linka pre vsetkych sasovcanov na stanicu.
A prosim, neosopte sa teraz na mna lebo mesacniky.
Aj mne to tak vychadza. Zaujimavy napad aj trasa Obsluzi to nosne body - stanicu - NSL - Europu i Strieborne. Mohli to este doplnit o chvostik spat cez NSL-Usvit-Kyjevske-Sladkovicocovu. Nech zase na nas nezazera zvysna cast mesta
Čo je toto za trasu u linky 97? (Železničná stanica - Námestie slobody - Strieborné námestie - Starohorská). To pôjde ten voz takto žst - 29.augusta - partizánska - NSL - Štefánikovo nábr. - ESC - Strieborko - Komenského - Na Karlove - Sásovská - Karpatská - Rudohorská - Starohorská?
Súdiac podľa CP linky 34 (resp. 34,35,36) je možné, že na ňu budú nasadené aj kĺbové vozidlá, pretože po príchode 14 kĺbov ich bude dosť aj na tieto spoje. Akurát bude podmienokou, aby spoje linky 34 neprechádzali na linky 35 a 36 kvôli priepustnosti cesty v okrajových častiach.
I keď niektorým zmenám nie celkom rozumiem a ani ich rozsah nie je adekvátny súčasnej rozbitosti systému, celkovo ich hodnotím mimoriadne pozitívne - teda najmä PCL a nový CP.
O čo by tu mohlo byť krajšie, keby sa človek nemusel dennodenne stretávať a prebíjať stupiditou na najvyšších miestach, ktorá ti bráni realizovať čo i len základné logické kroky. Za všetko hovorí skutočnosť, že len cesta k uvedeným akým-takým zmenám trvala 6 rokov!!! To už potom realizátor zmien nemôže mať z toho ani radosť ... najmä ak rozsah zmien by bol za normálnych predpokladov podstatne väčší.
a to nebude hlavne na tej L2 prekážať? V tom prípade, ak tam bude taký interval, tak iba s klbákmi, takže BB by si mala ušetriť klbáky minimálne na L2,4,6 a aj na L1, aj keď tam sa interval zlepší no pri nasadení 30Tr s kapacitou prímestského busu by to vykompenzoval iba interval 7-8/10/7-8//15-20.
Inak čo sa týka zväzku L3 a 5, tak tam sa plánuje aký interval spoločne a jednotlivo?
P.S.: Nie je v tej správe chyba, keď sa tam uvádza, že na L1 sa mení interval z 12/20/12//30 na 10/20/10//30? Veď dnes je sedlový interval na L1 = 15min predsa.
Kruh sa uzavrel, diabol na tróne:
Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s.
PhDr. Adrián Polóny - predseda predstavenstva
Jelšova 1611/26
Banská Bystrica 974 01
Vznik funkcie: 23.05.2011
?
A takto sa to robí:
keď chceš ľahko prísť k 49 % podniku, znížiš základné imanie
z 822 545 € (24 780 000 Sk) na smiešnych 68 026 € (2 049 351 Sk)
a potom keď chceš získať kontrolu nad podnikom, zvýšiš základné imanie o smiešnych 2 800 € (84 353 Sk) na 70 826 € a si kráľ s 51 %. Stačí mať len dohodnutého primátora, ktorý ti spraví vo všetkom po vôli...
?
Podmienka výdaja evidenčného CL vznikol už pri spustení MAXI jázd, nakoľko neboli veľmi možnosti na nejaký iný normálny spôsob výkonu kontroly, ako klasickým porovnaním CL, keďže revízor ťažko pôjde prikladať každú kartu ku snímaču, aby mu napísalo, že nástup bol označený a súčasne porovnaním čísla karty na CL a identifikácie jej zodpoevdajúceho preukazu cestujúceho má revízor možnosť odkontrolovať zabezpečenie neprenosnosti MAXI jázd medzi osobami a na druhej strane čítačka kariet pre revízorov, z ktorej by sa dalo pohodlne zistiť zaplatenie cestovného (neprenosnosť inak ako porovnaním s preukazom asi nezabezpečíš), bola neprimerane drahá, ako všetky tieto krámy z EMtrestu.
Re #44266 S499.1023: Ako uviedol brefos v #44274 - na vyberanie karty z peňaženky spravidla nie je priamo dôvod, keďže sa jedná o bezkontaktné karty a teda ak nemáš v tej peňaženke kartu uloženú tak, že by vyslovene niečo bránilo prenosu údajov, tak by ju malo zosnímať aj bez vyberania.
mňa by k tým zmenám zaujímalo, že aký interval bude mať každá z týchto liniek zvlášť? 2,3,4 a 5? Hlavne ma zaujíma, že keď L4 bude premávať v i=60min celotýždenne tak potom L2 bude mať interval 20-40/60/20-40//60? Inak keď ti prispeje k prekladu s L21 a 22 tak to bude iba dobre. Ľudia aspoň budú môcť na zastávku prísť aj takpovediac "na slepo" ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Úplne s tebou súhlasím s presmerovaním L28 cez Karpatskú, nakoľko jazdenie po Partizánskej ceste inou, ako špičkovou posilovou linkou umožňujúcou prepravu ľudí do/z zamestnania, ja absolútne neefektívne a to hlavne v prípade, keď na ramene cez Rudlovskú cestu býva množstvo ľudí, kým na Partizánskej minimum a súčasne tak je možné zabezpečiť primeranú obsluhu okolia Karpatskej, ktoré bolo kedysi vynikajúce a v súčasnosti je však v smere na NS biedne. Však stále tade môže ísť L26 (samozrejme v preklade s L28 na NS a Tatranskej).
Tvoju hlúpu poznámku na koniec budem brať, že si to napísal z trucu v oprávnenej zlosti a nebudem to ďalej rozoberať. ?