Musim sa zastat dunca , ale naozaj SOR je detto vrzgajuci,praskajuci, nezastavam nijak TEDOM pred SOR - ale je to skoro rovnake , nuz ale jazdne vlastnosti SOR su neporvnatelne lepsie v porovnani TEDOMom . Nepraskajuce su Solarisy a nove Medvede
noo aj ilias bude urcite zaujimavy...v podstate ten tedom hocikde v bb bude zaujimava fotka ? ...ale lokality iliaš a križovatka pri stvčke sú tutovky...ešte keby ho tak cez karlovo chceli pustiť...alebo na ranny spoj linky 41 ?
a netreba zabúdať ani na to, že víkendová L22 zachádza do Iliaša. Fotka Tedomu na otočke Iliaš, pri moste by tiež nemusela byť od veci... Počasie na víkend hlásia priaznivejšie, najmä v nedeľu. Takže je to výzva pre fotografov.
to bude krásna fotka ? ...len aby vyšlo počasie...resp. aspoň nepršalo
Re #43534 BB-Schuhu: ak by sa to riešilo po zvolensky to rozšírenie výkonu citybusov...tak sa zrušia "krátke" spoje po hviezdoslavovu...a obnovia sa "dlhé" spoje v pôvodnom rozsahu ?
Rozpočet sa má schvaľovať na zasadnutí MsZ 29. marca 2011. Konkrétny návrh som zatiaľ nevidel. Pokiaľ je tá suma navrhovaná ešte Saktorom, tak mám tomu rozumieť tak, že Gogogla to iba preniesol do súčasného návrhu? V každom prípade návrh rozpočtu s navýšením dotácie pre MHD počíta a pokiaľ sa niekto proti tomu nepostaví, podľa mňa je reálny predpoklad schváliť toto navýšenie. Však uvidíme už o 2 týždne.
je to planovana dotacia na celu MHD. Dost pochybujem, ze sa planovane navysenie dotacie naozaj schvali. Tuto sumu navrhol este Saktor. Uvidime, je niekde aktualny navrh rozpoctu?
"Vďaka rozšírenému zavedeniu trolejbusov do MHD sa zásadnejšie zvýši dotácia mesta na výkony Dopravného podniku mesta z 2,7 milióna eur na 4 milióny. V rámci toho sa zvýšia aj výkony vo verejnom záujme na citybusoch. " zdroj: bystricoviny.sk
Nie je mi celkom jasné, čo sa myslí pod pojmom "rozšírené zavedenie trolejbusov". Pokiaľ viem, tak po zaradení nových 30 Tr bude premávať toľko trolejbusov (nielen do počtu, ale zrejme aj rozsahom CP - aj keď to sa ešte uvidí) ako predtým. Ja v tom žiadne rozšírenie nevidím. Áno jasné, teraz to neplatí, ale je potrebné to porovnávať so stavom z roku 2009. Neverím, že nahradenie trolejbusov autobusmi na prelome rokov 2009/2010 malo dopad na výšku dotácie.
Druhá vec. Zvýšia sa aj výkony vo verejnom záujme na citybusoch. Chcelo by to konkrétnejšie konštatovanie...
počul som, že sa plánuje aj výroba Crossu LE s pohonom CNG. SAD ZV by to umožnilo profilovať si výpravu plynových autobusov aj v prímestskej doprave (okrem/namiesto niekoľkých prerobených C734 v súčasnosti).
sola v BA ma velmi nepresvedcili, ale klb vyzera celkom dobre. O seriovu vyrobu by som sa nebal, ide hlavne o technicke riesenie. Snad sa dokazu ucit aj na vlastnych chybach, konkurencia je velka.
Re #43526 brefos: 2-dverove LE sa mi pozdava. Na okrajove mestske a kratke primestske linky je to vyborny voz. Tiez ma svoje muchy, ale je tam dobry interier.
neviem co tym myslis ze poradie ZV 317 BI ma sluzbu? vsak ten TEDOM by asi dali na inu linku keby mali vodici volno nie? Dufam ze by nestal cez vikend v garazi
Mňa aj napadlo, či nebude náhodou jazdiť aj cez víkend. Ak áno, tak sa poteším. Pretože vlani nejazdil cez víkend žiadny kĺb (SAD ZV), a to ani počas jarmoku. Ešteže ZV-317BI (resp. jej poradie) má tento víkend službu
Len tak som uvažoval nad tým, že keď prídu (ak prídu) nové kĺbaky CNG, či budú jazdiť aj cez víkendy, ale zrejme asi nie...
Niečo na tom bude. Ja som sa pýtal jedného vodiča zo SADLC na Tedom a on sa veľmi nechcel vyjadriť o tomto vozidle. Tento dotyční vodič dostal LEčko nedávno a veru si toto vozidlo pochvaľoval. Tak asi sa jemu viac páči LEčko ako Tedom. Ktovie prečo. ?
Dizajnovo áno. Jazdné vlastnosti vodiči označujú ako veľmi pochybné a vŕzganie a klepotanie plastov už po krátkej dobe prekonáva rovnako staré Slintelisy a ich príbuzných. Inak neviem ako v Bratislave ale v Prahe sú najmenej vŕzgajúce a klepotajúce vozy SOR-ky (chudák Dunčo ? ).
Isteže, predvádzací bus je poskladaný tak, aby vyzeral čo najlepšie, a aby šiel čo najlepšie, určite ho ako prototyp montovali dlhšie a dali si záležať na detailoch (plus napríklad tri roky pokroku v technológiach oproti tým z Košíc)
Avšak to, že prototyp nehrká, nebúcha,... neznamená že tak budú vyzerať bežné autobusy v socka verzii z nejakej 19 kusovej dodávky, kde šlo o najnižšiu cenu. To už nie je chyba autobusu ale dopravcu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023