na vonok pekný, narozdiel od SORu, len ešte by som to musel vidieť zvnútra ako to vyzerá, či to nie je tak debilne riešený lacný interiér ako má SOR a tiež akú to má spotrebu.
No ja vychádzam z toho, že kedysi som pofotil výkresy návrhu dopravného značenia celého severného obchvatu zo steny istej inštitúcie (ale iba mobilom a za zhoršených svetelných podmienok, takže kvalita je nevalná http://img96.imageshack.us/img96/5342/p81101797.png ?), no a z tej snímky je zjavné, že z obidvoch strán toho podjazdu je naplánované umiestniť zákazovú značku B1 (zákaz vjazdu všetkých vozidiel v oboch smeroch), ale je zas pravda, že pod ňou je tam ešte aj navrhnutá dodatková tabuľka č. E 12 s textom, no a tá môže byť kľudne aj s nápisom „OKREM DOPRAVNEJ OBSLUHY", alebo čokoľvek iné, takže nevylučujem ani tú možnosť, že bude povolený prejazd vozidiel MHD, ale z tej snímky jednoznačne vyplýva, že jednosmerná nebude. Iba ak sa medzitým niečo zmenilo, však ono je to fakt iba len návrh, a konečné rozhodnutie čo tam bude a ako to bude sa môže zmeniť a uskutočniť kedykoľvek. ?
"Tak uvidíme, či v smere do centra sa zostane premávať po súčasnej starej ceste (ktorá by mala byť jednosmerkou zo Sásovej) - možnože aspoň linky 20, 101 a 102, alebo pôjdu novou cestou bez zastávky. ..?"
Tak nakoľko tieto linky pokračujú po Rudlovskej ceste ďalej do centra, tak logicky by mali jazdiť po ceste v pôvodnej polohe so súčasnou zastávkou, ibaže by sa spravilo nejaké nezmyselné "bystrické riešenie".
ešte ku Karosám 931/2. Pokiaľ sa nemýlim, tak jediným odstaveným vozom je BB-283AT, ktorý nejazdil ani počas prevádzky kyvadlovej dopravy na linkách 11 a 12 v roku 2008. Bol ale vypravený na Kalište v auguste 2008. To je jediný výkon (ktorý som zaregistroval) tohto vozidla od konca roka 2007. Možno bol vonku aj inokedy, ale ak aj áno, tak určite iba minimálne. Takže výsledok je asi taký, že nejazdí jedna B932 a jedna B961.
Bol som trocha obhliadnuť výstavbu severného obchvatu. Práve vzniká nová autobusová zastávka na Rudlovskej ceste pod estakádami - podľa predpokladov, iba v smere do Sásovej. Tak uvidíme, či v smere do centra sa zostane premávať po súčasnej starej ceste (ktorá by mala byť jednosmerkou zo Sásovej) - možnože aspoň linky 20, 101 a 102, alebo pôjdu novou cestou bez zastávky. ..?
Návrh rozpočtu mesta Banská Bystrica na rok 2011:
"O viac ako 500 tisíc eur narastú výdavky na opravu miestnych komunikácií a o viac ako 1,3 milióna eur výdavky na MHD (najmä pre trolejbusy)."
ako školský zájazd bola BB-712AO...a odvtedy spom žiadnu B941 nevidel
Re #43477 BB-Schuhu: osobne si myslím že B932 nejaké ostanú, z tých novších na zájazdy, skibusy a hradenie minibusov
Aj keď je to otázka na DPM BB, krátko zareagujem aj ja. V bežnej premávke sa nevyskytuje jediná B961 č. BB-715BE, ostatné áno. To, či je nepojazdná alebo nie, neviem. Čo sa týka B941, tak ich životná púť už zrejme skončila (a to nielen v BB, ale vôbec).
Zaujímavé ale je, ako sa zmení štruktúra vozidiel DPM BB po zaradení nových t-busov 3001-3019. Hlavne ma zaujíma osud B932, keďže ich vyradením by DP nezostal žiadny autobus štandardnej dĺžky.
Chcem sa spýtať, či sú všetky B961 DPM pojazdné a či sa všetky nasadzujú v bežný deň do premávky.
Zdalo sa mi, že krátko po návrate z BA sa objavila v premávke aj jedna B941, ale ako školský spoj. V akom satve sú tieto vozidlá? Čo je s nimi v pláne? Otázka najmä na DPM samozrejme.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu
Bol som trocha obhliadnuť výstavbu severného obchvatu. Práve vzniká nová autobusová zastávka na Rudlovskej ceste pod estakádami - podľa predpokladov, iba v smere do Sásovej. Tak uvidíme, či v smere do centra sa zostane premávať po súčasnej starej ceste (ktorá by mala byť jednosmerkou zo Sásovej) - možnože aspoň linky 20, 101 a 102, alebo pôjdu novou cestou bez zastávky. ..?