Reakcia na: mirkobb #43229:
elektrika bola vypnutá o cca 8:18. Tuším, že železničný hasiči majú vo výbave skratovaciu tyč. Štátny túto "vy"mož"e"nosť nemajú. Bezpečnostné predpisy ti nedovoľujú priblížiť sa k troleju, pokiaľ nevidíš fyzicky, že je trolej vyskratovaná. Lebo môžeš byť zasiahnutý "zostatkovým" napätím. Zatiaľ bude odstavený v SPD Zvolen.Re #43230 Sasovcan: 1) Ona bola vypnutá, len nebolo skratované vedenie. Chytíš sa elektrického vodiča, keď nevidíš že je odpojený?
2) Žeby z prevádzkových dôvodov?
Elektriky chodia na vlakoch v X: 7372 (Sv), 530, 830, 7321, 7323, 832, 5738, 374, 810, 7337, 5733, 7312, 5735, 7324, 811, 831, 833, 835, 531, 837. Na "zadku" súpravy: 7331, 7371. Dúfam že som niečo nezabudol.
3) Za ten čas, kým zoženú NAD, tak to už bude prejazdné.
Re #43231 JOSH: Ako vieš?
Re #43232 kvorka: Za osobnú dopravu môžem povedať: "na "zadku" súpravy: 7331, 7371." To že sa vezie elektrika na chvoste je z prevádzkových dôvodov. Za seba môžem povedať, že keď je elektrika na konci tak diesel dáva len impulz na rozjazd a brzdí. Má to logiku, pre ľudí z prevádzky. Alebo, ako pre mňa zákony.

Re #43233 JOSH: Keď do obehov HDV nevidíš, tak ich nekomentuj
Ďakujem A logiku to má takú, ako keď musí vlak brzdiť pred priecestím a dávať pomaly prednosť účastníkom cestnej premávky.

Re #43234 brefos: http://www.vucbb.sk/ganet/vuc/bb/portal.nsf/pytajtesa.htm Druhý príspevok od vrchu

Re #43236 Kami: 1) Problém rozdelenia železnice. Cargo má prebytok lokomotív, ZSSK ich má málo. Taktiež ich vek.
2) Rýchlosť našich železníc je zarážajúca. Keď sa niečo stane a kým sa to vyšetrí, to trvá. A až keď dajú všetci povolenie na pohyb (min. štyria ľudia), tak sa môže začať hýbať. To väčšinou, keď je všetko zakreslené, spísané, pofotené, zaprotokolované, a neviem čo ešte. Príklad od kolegov čo zažili na PKP. Nehoda na priecestí. U nás minimálne 2 hodiny zastavená doprava. PKP do 30 min obnovená doprava (Odpoveď poľského majstra: "Na priecestí nemal čo hľadať"). Čo na to dodať?
mirkobb