V súvislosti s informáciou o príchode kĺbových plynových autobusov do MHD BB sa zdá, že BB by sa mohla stať mestom s najekologickejšou MHD na Slovensku, teda s najväčším podielom trolejbusov a CNG autobusov vzhľadom na celkový potrebný počet vozidiel a tvoril by tak prevažnú väčšinu zo všetkých vozidiel MHD. Dodávam ešte snáď, že vyššie spomenuté vozidlá dokopy v počte 48 kusov budú nielen ekologické ale aj komplet nízkopodlažné, čiže suma sumárum to bude 19 trolejbusov Škoda Tr30 SOR, 15 Irisbus Citelis 12M CNG a pravdepodobne aj tých 14 nových kĺbových autobusov bude Irisbus Citelis 18M CNG. K tomu treba pripočítať ešte aj určitý nespresnený počet starších kĺbových trolejbusov Škoda 15TrM (15TrM), ktoré budú asi aj naďalej musieť byť nasadzované hlavne na linky 1 a 6, čiže taktiež ďaľšie ekologické vozidlá, akurát že nie nízkopodlažné.
A tak mám otázku pre pre našich fachmanov, aký percentuálny podiel by takéto ekologické vozidlá tvorili z celkového potrebného počtu vozidiel MHD v BB, takisto podobne ak sa dá zhruba odhadnúť, aký podiel by tieto vozidlá tvorili v dennej výprave? Poprípade ešte aký by bol podiel v obidvoch prípadoch aj nízkopodlažných? Urobil by niekto takúto predbežnú štatistiku..? ?
A tak mám otázku pre pre našich fachmanov, aký percentuálny podiel by takéto ekologické vozidlá tvorili z celkového potrebného počtu vozidiel MHD v BB, takisto podobne ak sa dá zhruba odhadnúť, aký podiel by tieto vozidlá tvorili v dennej výprave? Poprípade ešte aký by bol podiel v obidvoch prípadoch aj nízkopodlažných? Urobil by niekto takúto predbežnú štatistiku..? ?
kvorka