Vidiek rastie na úkor mesta
Vyľudňovanie Banskej Bystrice pokračuje. Podľa najnovších údajov má iba vyše 78 tisíc obyvateľov. Hoci bývalý primátor Ivan Saktor sníval o 110 tisícovom meste, klesajúci trend nezastavil. Spokojné sú okolité obce, ktoré na úkor krajského mesta získavajú nových daňovníkov + video http://www.ta3.com/sk/reportaze/168848_vidiek-rastie-na-ukor-mesta
Ak je to teda forma dohody, prispôsobenie BB podmienkam, tak súhlas.Otázka: máme tu v BB na to, že je to novinka, vyškolených odborníkov, alebo nám v tom dodávateľ pomáha na mieste dodania .. ?
prve su bud v Plzni, alebo niekde inde. Neviem. Tu nejde o polotovar, ale ide skor o vyuzitie moznosti DPM BB. Nie je to prvy pripad ked si dopravca sam montuje vozidla.
Hm...a kde sú tie prvé dva tr, keď ako prvý je tu polotovar ? Ak si dobre pamätám tak podmienkou pre víťaza bola kompletná výbava aj s odbavovacím systémom a transparentami ... či ? Na tom prvom nevidím ani škodovácky znak ...
cele cestovne by malo byt 9,90 € (v novembri este bolo), spiatocny listok je o nieco lacnejsi. Studentska zlava je, ale neviem presnu vysku. Malo by to stat nieco cez 5 €.
Mam taku otazku k novym trolejbusom. V tom clanku sa pise o kope veci ktore sa musia domontovat tuna v BB .
"Musí sa na ňom ešte domontovať elektrický motor, trakčný motor, zberače elektrického prúdu a celá elektronika potrebná k prevádzke trolejbusu, "
To su vazne bez elektroniki a motorov? Ja som myslel ze z ciech pridu uz kompletne?
Viz napriklad komentar k trolejbusom T400/III: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=29
Spočiatku prevádzku týchto trolejbusov ovplyvnila vysoká poruchovosť. Vyskytli sa aj prípady, kedy poruchy vyradili z prevádzky všetky Tatry T 400/III. Po úpravách sa v premávke vyznačovali vysokou výkonnosťou a spoľahlivosťou, najmä v kopcovitom teréne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubko24