presne tak uz by sa mohla tato debara ukoncit.... ja bude spokojny ked uvidim v bystrici behat 19 nizkopodlaznych trolejbusov a je mi jedno akej znacky len aby uz boli tu vtedy uverim
bol by som rad keby ste ukoncily debatu aky trolejbus je lepsi alebo co , tu o tom nerozhodnete , na to su predstavitelia DPMBB,SADZV a mestaBB , a myslim ze vyhra najlacnejsi a na udrzbu najekonomickejsi , a ja osobne si myslim ze staci5 nizkopodlaznych trolejov a zbytok GO , tot vse a dufam ze diskuze uzavreno
Este inak to skusim... Vezmime si nejaky Mercedes, to je jedno aky.. vyraba sa v urcitej zakladnej vybave a je mozne si ako jednu z doplnkovych veci objednat napr. ine sedadla. Preco by si to niekto objednaval ked je to cestujucemu jedno?
Pretoze na Solaris a Citaro som v zivote nic take nepocul. Nie ze by som mohol zistit podla mojho okolia vseobecny nazor, ale ide o princip ze ludia vnimaju ze niekde sa im cestuje lepsie ako inde.
Samozrejme ze Citelis je lepsi ako Vrakosa, ale to nic nemeni na fakte, ze ludom NIE JE jedno v com cestuju aj ked je to nizkopodlazne.
A ako vieš, že by to isté nepovedali aj na Solaris alebo Citaro? Nehovoriac o tom, že 99% sa páči a preto nehovoria nič a to 1% chronikcých kverulantov "kedysibololepšie" bude vždy. Okrem šotoušov NIKTO neuprednostní plynofikovanú B 741 pred najhrkotavejším plastovým Slintelisom. Proste varíš z vody, vydávaš svoje subjektívne dojmy za objektívne skutočnosti a prejavuješ sa ako kovaný šotouš.
Áno. Ale 99% substrátu neodlišuje SOR NB od Solarisu a to 1% zlošukovej krvnej skupiny nie je zaujímavé. Keď mu rodičia prispejú, nech si tú Fóbiu kúpi a jazdí výhradne na nej (aj tak to spraví, každý si to prežije, aj ja som si v devätnástich kúpil ojazdenú Škodu 1000 MB a jazdil s ňou aj na záchod)
Skusenosti s tym ze bezny ludia vnimaju ze v niecom sa im cestuje horsie.. zazil som viac takych debat.. samozrejme nepovedia "Ten Citelis sa mi nepaci", ale nazvu to "Ta nova 50ka sa mi nepaci". Ale vnimaju to a nie je im to jedno.
Tu by som este doplnil, ze substrat predsalen rozlisuje stare vozidlo, aj ked je sebalepsie ciste a udrziavane a nove, resp. novsie, podla moznosti NP. A ze 99,9 % substratu je prjatelnejsi NP bus ako vysokopodlazna T3.
Tak na co potom kupujeme nove vozy ked je to cestujucim jedno? Preco niekto dokonca kupuje aj drahsie vozy?
Ludom zalezi aj na komforte dopravy v com je zahrnuty aj ten bus. Opakujem, mam s tym skusenosti, zatial co ty tu pustas nicim nepodlozene absurdnosti.
Já jsem napsal, že cestujícího na MHD zajímá
a) cena
b) rychlost (jízdní doba, intervaly, přestupy a dostupnost na zastávku)
c) čistota ve vozidlech (především čistota sedadel)
d) to jestli si v autobuse/trolejbuse/tramvaji sedne
e) chování zaměstnanců (především řidičů)
f) přítomnost bezdomovců, feťáků a jiných asociálů
g) jestli ve vozidle není +40°C nebo -10°C
h) přehlednost systému (musí vědět co kam jede a ne mu měnit linkové vedení 3x do roka)
i) technický stav vozidla
..
..
..
ž) pro 0,00001% cestujících - jaký typ vozidla ho přepravuje
Nějaký SOR je pro cestujícího marginální problém, který ho vůbec nezajímá a už rozhodně ho nedonutí k tomu jezdit autem. Pokud mi přijede na zastávku Citaro a uvnitř bude sedět prochcaný bezdomovec, je ti ten meďák úplně k ničemu.
Ja sa najviac tesim, ked sa mozem zviest Solarisom. Obcas je to žúžo - noo, ze ci nevzblkne ?
Su rychle, nehlucne. Z vlastnych skusenosti, jazdim skor Tedom-om, kedze ujo Zahradkar ma tak rad Dlhe Diely, ktore prechadzaju Karlovkou
A tie Citelisy sa i mne zdaju nic moc. Mavam v nich pocit, ze odniekial za jazdy fuci (ked som v strede vozidla, ako je miesto na kociky). Ale radsej to hodnotit nebudem.
A to sa u nas, v BB, nebudu kupovat klbove duobusy kvoli Sasovej ?
Preboha, ak citas moje prispevky, musis vediet ze rozhodne nemam duncoidny pristup, naopak, casto SORky obhajujem (napokon, aj dnes alebo vcera priamo na tomto fore). Akurat nesuhlasim s tym ze cestujucemu je jedno v com sa vezie.
Jedine tak o dunčovský princíp "SOR-ku niéééé!! Béééé!" ? . To ako keby si povedal, že v C-čkovom MErcedese je vzadu málo miesta na nohy a preto nesadneš ani do S-kového.
Komické však je aj to, keď vedome vytváram nasadením nevhodného typu vozidla situáciu prepĺňania vozidla i tam, kde tak nemuselo byť...
S logikou uspokojovania sa s tým, že tu existujú ľudia, ktorí vôbec netušia, čo riadia a o čom rozhodujú a preto nie je potrebné sa domáhať toho, aby veci fungovali na to, na čo majú a spôsobom, ktorý je na to potrebný, je pre mňa absurdné. Hlavne ak si tak mám dopredu zatvárať sám dvere k tomu, aby som v budúcnosti mohol stav zvrátiť k lepšiemu.
Re #40717 LUK: Len taká všeobecná poznámka i mimo túto tému - vodiči sa častokrát vedia vyjadrovať ku kadečomu - sú aj takí, ktorí vedia, že je OVEĽA lepšie nedodrživať CP, neoznačovať vozidlá, nezastavovať na zastávkach,robiť CP podľa vodičov, nie podľa potrieb cestujúcich, správať sa povýšinecky k cestujúcim atď.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
S logikou uspokojovania sa s tým, že tu existujú ľudia, ktorí vôbec netušia, čo riadia a o čom rozhodujú a preto nie je potrebné sa domáhať toho, aby veci fungovali na to, na čo majú a spôsobom, ktorý je na to potrebný, je pre mňa absurdné. Hlavne ak si tak mám dopredu zatvárať sám dvere k tomu, aby som v budúcnosti mohol stav zvrátiť k lepšiemu.
Re #40717 LUK: Len taká všeobecná poznámka i mimo túto tému - vodiči sa častokrát vedia vyjadrovať ku kadečomu - sú aj takí, ktorí vedia, že je OVEĽA lepšie nedodrživať CP, neoznačovať vozidlá, nezastavovať na zastávkach,robiť CP podľa vodičov, nie podľa potrieb cestujúcich, správať sa povýšinecky k cestujúcim atď.