Reakcia na: S499.1023 #40571:
Re #40572 S499.1023: Ja mám zas pocit, že Tebe neprospieva dlhodobý pobyt v Prahe, lebo sa dosť nekriticky pozeráš na produkty "českých rukou". Lepšie jazdné vlastnosti, najmä vyšší výkon sú pri odporovej regulácii vykúpené stratovejšou prevádzkou (lebo ideš kratšie na najhospodárnejšom stupni), zrýchľovač za extra plynulú reguláciu tiež považovať nemožno (vďaka tradičnému šklbaniu pri vypnutí jazdy v nižšej rýchlosti), podlaha je nižšia len zanedbateľne, vyššia kapacita K2 oproti E bude asi daná väčšou šírkou "kačíc" (ktorú traťové pomery vo Viedni neumožňujú). To, že je E vlastne GT6 nie je pre mňa žiadna novinka, ale to neznamená, že je to horšie ako produkty ČKD. E-čko som videl núdzovo brzdiť a uznávam, že v tomto T3 a K2 vyhrávajú na plnej čiare, ale zas som nevidel E-čko skoro nikdy dostať sa do šmyku alebo sklzu, čo je u T3 a K2 úplne bežné.
Majo
To kĺbové Volvo bolo aj tak anomáliou vo vozidlovom parku a považoval by som za nie celkom normálne, aby sa zachovalo niečo také a trebárs Karosa C 734 alebo Ikarus 280 nie.
Re #40560 S499.1023: V čom bola T3 lepšia napr. oproti viedenskému E-čku?
Re #40561 S499.1023: Veď myšlienku "Ik 280 forever" tu nikto nepresadzuje...