Reakcia na: Majo #40559:
Boli to JEDINÉ dostupné kĺbové vozidlá v Ostblocku. Objektívne bolo 99% obdobných vozidiel existujúcich v tom istom čase lepších. Vozeň B bolo ešte vačšie zúfalstvo, vzniknuté snahou ČSD nasardinkovať do 24,5 m dlhého vozňa 80 substrátov. V tom istom čase vyrábala tá istá vagónka pre domáci trh o triedu lepšie vozne Bm. Na rozdiel od týchto výkrikov boli električky typu T3 a odvodené, najma KT 4 s výnimkou nehospodárnej výzbroje, vynútenej najvačším odberateľom, jedny z nejlepších vozidiel pre ED v Európe. Prekonávali ich jedine niektoré vozidlá od LHB (napr. TW 6000 pre Hannover), brémske Wegmanny a Duewag typ Freiburg. Všetko ostatné bolo oproti T 3 a spol. o 20 rokov pozadu. Ja napríklad milujem Mníchovské Rathgebery ale objektívne je to oproti T 3 rebrinák.

ALe asi som sa trocha unahlil.

S499.1023