zníženie ZI je jedna vec, ale princíp je v tom, že akcia má nejakú menovitú hodnotu (vtedy počítanú na 1.000 Sk), takže navýšenie ZI zo sumy 27mil a 1mil je rozdiel. Draxter má pravdu. To že sa asi msuelo znížiť ZI je vec druhá, a úhrada dlhov je jedným zo zákonných dôvodov znáženia ZI. Ale odkedy sa o tom už hovorilo a kedy k tomu došlo...toto znie špekulantsky celé. Podľa mňa dobre sofistikované. ?
Vlastné imanie nič nemá s tým, aký podiel budeš v spoločnosti mať.
Ale logicky nebude nikto upisovat akcie, ak je zaporne vlastne imanie. Preto sa MUSELO znizit ZI aby sa tym uhradili straty minulych obdobi. Alternativne by mesto ako 100% akcionar muselo tie straty uhradit.
Ina vec je, ako bolo vlastne imanie spocitane. Ak VI>ZI potom sa malo upisovat s emisnym aziom. Ak VI=ZI=2 mega, potom by sa bolo treba spytat, ako k takemu malemu VI dospeli.
Tu sa človek vždy dočíta vždy niečo iné. Ráno som počúval ako Saktor strašil s možným zrušením TD a zrazu budú trolejbusy možno aj v Sásovej.. To už stihli podať aj žiadosť na nákup nových trolejbusov, nejako extra rýchlo.. až sa mi nechce veriť. Len či je to pravda. ?
princíp idiotizmu:
1. mám zabezpečiť 50 nových autobusov
2. nezabezpečím 50 nových autobusov, ale nikto ma nesankcionuje
3. zabezpečím istý počet Karosa radu 900 a tvárim sa že sú najmodernejšie, potom doveziem ojetiny radu 700 a tvárim sa že všetko je v poriadku
4. vypoviem zmluvu na mestské busy radu 900
5. uchádzam sa o nenávratný príspevok na CNG busy, lebo chcem vyradiť šroty radu 700
6. vstúpim do DPMBB 49% účasťou, ale až po tom, ako sa zníži jeho základné imanie z 27 miliónov na 1 milión (je rozdiel dať 49% z milióna a 49% z 27 miliónov, že?)
7. tvárim sa ako majster sveta - podpíšem memorandum o porozumení, ale napriek tomu mestské autobusy nechcem, nezjednucujem za rok nič, vydieram mesto pokutami....
takže toto je bystrická čisto vykorisťovateľská rozprávka. A aký bude mať záver? Dopíše ho sám najväčší ko....risťovateľ ?
jednoducho keby primátor stál za niečo, tak namiesto autobusov na CNG sa pre MHD skúša uchádzať o nové trolejbusy a návrat radu 900 (v ponímaní SAD ZV predsa moderných) autobusov jazdiacich v BA (kĺby) a stojacich v BB (sólo) do premávky. ?
ja dúfam, vzhľadom na poslednú vetu primátora, že nie trolejbusy, ale on pôjde z mesta preč ... (po voľbách)
a mimochodom, to je Brusel, s prepáčením "tak krepý", že dovolí nahrádzanie trolejbusov CNG autobusmi?
Mna len štve že čím dlhšie sú tu tak tým sa kultúra a rozdelenie liniek zhoršuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Vlastné imanie nič nemá s tým, aký podiel budeš v spoločnosti mať.