Niežeby som chcel obhajovať Troligov výtvor a la virtual bus, ale v Británií sú dvojpodlažáky úplne bežné a nikoho som tam zo schodov padať nevidel. Dokonca ani v Londýne, kde sa inak jazdí ako s dobytkom...
Komu chces. Ja tu tieto a dalsie pripomienky pisem uz 5 rokov a nikto zodpovedny si to nenecha vysvetlit. Aj volby medzitym boli, a stale je to to iste.
mam niekolko vyhrad voci BB dopravnemu systemu. teda, ak sa tato lokalna parodia na MHD da tak vobec nazvat.
1. nepochopim, preco u nas nefunguje podobny system, ako v inych mestach (konkretne mam na mysli casove listky, ci uz hodinove, celodenne, tyzdenne, mesacne,...), preco mame najdrahsiu MHD nie len na Slovensku (napriklad Bratislava: 35/70 centov za hodinovy prestupny listok, Olomouc: 6/12 korun za hodinovy prestupny listok, 20/40 korun za celodenny prestupny listok) a preco sme ochotni tolerovat taku neskutocnu formu zdieracstva, ako je platenie za kazdu jednu jazdu (hlavne ked ide o take nekrestanske peniaze).
2. nepochopim, preco su medzi odchodmi autobusov take hluche miesta, preco niekedy cakam polhodinu na autobus a potom pridu tri naraz. a hlavne nepochopim, preco autobusy, ktore maju ist na zeleznicnu stanicu, maju casy nastavene takym sposobom, ze bud pojdem skorsim busom a budem potom na stanici polhodinu cakat medzi bezdomovcami na prichod vlaku, alebo pojdem neskorsim busom, ktory pride minutu po odchode vlaku (co je absolutne kontraproduktivne hlavne v pripade, ze dalsiu hodinu ziadny dolezitejsi vlak nejde)
Osobne som este horsim sposobom vyriesenu MHD nikde inde nevidel. Komu mam adresovat svoje pripomienky, ak chcem, aby sa s tym nieco zacalo robit?
Asi pred dvomi mesiacmi bola podobná, ak nie totožná výstava aj v Lesníckom a drevárskom múzeu vo Zvolene. Ale nebol som tam, čo teraz aj troška ľutujem.
...zase jeden z mnohých nesplnených sľubov. Klamstvo je ich pracovná metóda a ich praktiky sú prostriedok ako prísť rýchlo k zisku. A služby mesta svojim obyvateľom sú na úrovni kvalitatívneho suterénu.
Re #39732 810zssk: Myslím, že by to neprekonalo metódy SAD Balkán. O niekom, kto by ten trolejbus zapožičal by som vedel, ale neviem, kto by zaplatil tú cestu z Gdyne. ?
Myšlienku so zapožičaním štandardného nového trolejbusu súčasnej doby sme rozoberali s riaditeľom DPMBB už tri roky dozadu a v realite sa akosi neudialo nič.
Niečo také, aby si niekto svojvoľne objednal trolejbus, to asi ťažko - to musíš uzavrieť nejakú zmluvu o výpožičke alebo niečo obdobné a predpokladám, že teda niečo také musí schvaľovať predstavnestvo, resp. podpisovať niekto minimálne od úrovne riaditeľ a vyššie (podľa podpisových oprávnení).
V žiadnom prípade nemožno čakať od SAD ZV a ani od zástupcov mesta, ktorí ju nepochopiteľne neustále podporujú a túto podporu povyšujú nad záujmy mesta a jeho obyvateľov, ako aj samotného DPMBB. Sú to klamári jeden za druhým a z jednotlivých krokov je presne vidieť, o čo im ide - a určite to nie je ani jedna z vecí, o ktorých navonok kvetnato rozprávali.
nepočíta s priamymi investíciami mesta - lenže ak sa má naplniť memorandum SAD ZV a a DPMBB a mesta BB, tak dopravu MHD bude robiť len DPMBB, a to aj autobusy, avšak práve prostredníctvom SAD ZV. Čiže je to možno zase len taká búda a kľučka ako vyniesť majetok mesta, ako sa dialo doteraz v poločernote a polotransparentnosti vždy za posledných 10 rokov. ?
ono je to takto: na Valnnom zrhomaždení má väčšinu mesto - 51%, a teda pokiaľ sa tam prijme rozhodnutie predstavenstvo je povinné ho vykonať. Predstavenstvo má 5 členov, čiže v iných obchodných veciach rozhoduje ono ako štatutárny orgán. Avšak pozorný čitateľ z OR SR vyčíta, že predstavenstvo navonok koná dvomi členmi, z ktorých jeden je vždy predseda (zástupca mesta) a jeden ktokoľvek (čiže aj druhý zástupca mesta). ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Flying