určite lepšie Citelisy ako staré 700, o tom neni pochýb. Dokonca lepšie ako rada 900. Otázka ale je, prečo tu vôbec bola tá stará rada 700 (exCZ), keď tu mala byť len rada 900 od začiatku pôsobenia SAD ZV...tu nikto nemôže spochybňovať, alebo krivdiť dopravcovi, že nedodržal, čo mal. A to je začiatok celej tej ďalšej špirály.
Druhou špirálou sú odmeny pre primátora, ktoré boli 2x po sebe dôvodené znovuzaradením trolejbusov (raz dajme tomu oprávnené, druhýkrát vieme všetci že to bolo k smiechu). A potom jeho nedodržané reči o tom, že BB je solventné mesto a môže si dovoliť kúpiť nové trolejbusy či autobusy ak bude treba - doteraz je najnovším prírastkom 15TrM z roku 1999, však? ?
Niektori ste tu fakt pribrzdeny. Kebyze sa kupi 15 novy trolejov z EU tak tu vsetci vyskate od radosti a vyzdvihujete DPMBB a super ze tu mame troleje... ano troleje su stare ale stale ekologickejsie a kebyze sa daju lahko vymenit tak by som uz davnejsie bolo asi spravene...len tu v BB je trosku ina situacia a k tomu si prestudujte cerpanie eurofonfondov na obnovu vozidloveho parku.
A este nieco kvalita nerovna sa nove busy to je ovela sirsi pojem.
ale ty asi nevieš, že motor viac vydrží keď je v kamióne ktorý nestojí na každých 500 metroch ako autobus. Napríklad sa ti tak rozladí, že treba vyčistiť vstrekovače alebo ich vymeniť kôli špine v nafte a podobné nečistoty. Môže strácať tlaky cez krúžkami a podobne veci. To sú bežné veci ktoré sa robia pri ľahkých opravách.
ako sa ti može rozladit motor ktory je učreny do dialkovej nakladnej dopravy ?.. To nechápem skor su rozladene prevodovky a vyhukane diferencialy ... A k tomu rozladeniu prečo tie autobusy asi tak chodia do zvolena ?... Skus si odpovedat sám !
Dadorius, Pfm a dalsi: Pochopte, prosim, ze kvalita MHD nespociva (!!) iba v tom aky voz vam prijde, ale aj v spravani personalu a organizacii MHD (linkovanie, CP, atd.)
Hoci vozy ma SAD ZV teraz uz v podstate OK, ostatne prvy su OTRASNE. Radsej pojdem trebars aj starsim a rozpadnutejsim trolejbusom s pravidelnym a hustym intervalom kde sa ku mne chovaju slusne (hoci DP mal obcas trosku rezervy, ale bol znacne lepsi ako BryndzaLines) ako Citelisom s nahodnym cestovnym poriadkom a vodicmi a la tretia cenova..
vtip je v tom ze autobusi sa obmienaju a obmienali aj doteraz. Ved asi preco ma mesto tie co momentalne behaju po blave? Ale na trolejbusi sa kaslalo a preto tu mame stare.
A peniaze na nove mohli byt presne s tade s skade ma SAD ZV peniaze na tie nove CNG. Z EU.
Hadam si nemyslis ze keby im EU nedala peniaze ze by tu dake behali?
Maximalne by tu premavalo vrakovisko s ciech. To je jedine co dokazali zvolencania sami.
Tak ti poviem kedy tie vaše nové autobusy nezacvakala EU tak tu vôbec niesu. Sa tu píšia cudzím perím. Na tomto fóre sa nehovorí len o vozovom parku s tým súvisiace opravy a podobne, ale najme o tom ako prevádzkujú MHD a to je hlavný dôvod nadávania na SAD ZV. Myslím si, že keby SAD ZV robila MHD tak ako by to malo vyzerať aj z trolejbusmi tak by tu nikto nič nepovedal. A dalšia vec SAD ZV tu nieje mesiac ani rok takže už ukázala čo dokázala, preto na ňu ľudia nadávajú, lebo za tých 5 rokov sa nič nezmenilo. Tie nové autobusy mohla hociaka SADka žiadať na MHD.
DADORIUS: ale dakto musí byť aj v zadu čí v kĺbe dajú pásku a zákaz v stupu lebo vzadu hučí motor?? Toto je ďalší príklad ako sa starajú o svoje vozidlá. Ved ten motor sa rozladí po toľkých kilometroch a treba ho aj niekedy nastaviť.
Vidíme tu najväčších ekologistov čo majú alibi proti naftovým vozom a idú tu kecať že aby sa prvne kúpili trolejbusy... ? A otázka, kde by DPMBB zobrala na také moderné trolejbusy? EU fondy? Prvé čo malo ísť do renovácie čiže výmena vozového parku boli autobusy. Tie zasahujú po celej BB natož trolejbusy nie. Páni ekologisti, slabý systém premyslenia plánu...
Za to nemusíš krivdiť SAD ZV, ale ujovi Traktorovi, ktorého to výmysel je. Teraz to máš lepšie, namiesto naftových "neekologických" autobusov máš plynové ekologické a ekologické trolejbusy. Keby sa boli kúpili ekologické nové trolejbusy, tak by sa nahradili staré ekologické trolejbusy, a zostali naftové staré autobusy, čo by pre vás, silných ekológov moc výhra nebola ! (To je pre vás, mne je to osobne jedno pretože ja mám 700vky moc rád.)
Re #39686 vladis888: Apropo, tak nemáš čo sedieť vzadu na zadných sedadlách, ktoré sú pre tých ktorý si vedia a chcú vychutnať krásny zvuk Iveca Cursor, a pre tých ktorí chcú baškrať hovadiny fixou na sedadlá. Ak ti to vadí tak seď vpredu, kde nie je zvuk motora skoro vôbec počuť, a voz sa netrase.
Tak si seď v bakoop... ehm trolejbuse, ktorý sa celý trasie a vibruje pri rýchlosti väčšej ako 35 km/h a hučí viac ako ten tvoj spomínaný IK 280.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
DADORIUS