Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ešte jedna vec v BB vyhrali peniaze nad zdravím rozumom. Saktor si musel dať dobre zaplatiť od SAD ZV. ?
Reakcia na: 810zssk #39146:
Ak to zrušia tak to potom môže dať každému obyvateľovi BB 5000 Sk. Lebo možno toľko stojí tá trať. A myslím si, že keď prestanú jazdiť trolejbusy tak tú dráhu rozoberú.
K tomu druhému myslím si že by sa to nedalo urobiť už len z dôvodu toho čo je pod zemou. Ved prednedávnom tam dávali kanalizáciu a tak podobne. A ďalšia vec oni majú problém spraviť podchod pod cestu a nie to spraviť 200 dlhý podchod ako obchodnú pasáž. S tými trolejbusmi je to riadne svinstvo. a zaujímalo ma že kde SAD ZV preinvestovala 200 mil. SK keď už len tieto autobusy čo dostala tak za ne ani nezaplatila lebo boli z eurofondov tak potom mi povedzte, že kde. Či tých 10 kĺb. busov? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: vladis888 #39144:
Chcel som nieco napisat, ale... ma to este zmysel komentovat? Hlavne nech to nerozoberu, nech je sanca ze v buducnosti sa to druhy krat obnovi ?

Inak, ad Europa - Podla mna uplne staci Stadlerovo nabrezie, len zjednodusit pristup od zastavky do centra (nie milion obchadzok a prechodov).. napadlo ma - ale neviem ci by to bolo stavebne mozne - vybudovat podchod od tychto zastavok ustiaci priamo do ESC. Z toho by mohla profitovat aj samotna Europa, kedze by tam mohla umiestnit dalsie obchodne priestory (moja idea je ze by to bola skor obchodna pasaz). A pre starsich ludi nech su tam trebars pohyblive chodniky, alebo nieco take, nech aspon nemusia slapat 🙂
Reakcia na: vladis888 #39144:
... ?

A čo s tými nočnými spojmi? Mal som takú nádej, že by mohli začať jazdiť teraz, keď sa menia CP (13.12). Ale teraz to už nevidím reálne...
Minule sa jedna pani sťažovala, že prečo na L26, 28 nie je zriadená nejaká zastávka na konci Tatranskej, resp. na tom ohybe (kde sa pripája cesta zo Šachtičiek). Argumentovala tým, že je to dosť ďaleko ísť na zastávku Tatranská, alebo Rudohorská. Najlepšie podľa nej využiť zastávku "Magurská", ale tadiaľ 26 nechodí...
Reakcia na: BB-Schuhu #39136:
A k tomu hospicu... oboma smermi? ?
Ďalšia vianočná reklama aj na ZV-364BI (rovnako ako ZV-173BH). Z grafického vyhotovenia to hodnotím ako jednu z najkrajších CVR čo tu boli doteraz. Dúfam, že to niekto odfotí 🙂
Pozrel som všetky CP na stránke SADZV a prvý krát je všetko v poriadku. Toto je tiež príjemné malé prekvapenie, konečne to má človek na jednej stránke a nemusí ťukať na každé číslo http://web.sadzv.sk/pages/cest_pal/pal_bb_10/60146001.htm Takto je to na všetkých linkách okrem MHD. Na stránke portálu sú zase aktualizované nejaké linky od 13.12.09. Zrejme sa tam niečo opravovalo. Týka sa to hlavne okresu BB, BR, ZH, ZC, BS...
Reakcia na: Ali B. #39130:
Hej, ale už nejde cez námestie Slobody..
Reakcia na: Ali B. #39130:
Ani som si nevšimol, že L80 jazdí už obojsmerne cez ŽST.

Inak čo sa týka zmeny toho ranného spoja, urobili to presne (do bodky) tak ako som to navrhoval aj ja v jednom príspevku tu na fóre, krátko po tom, ako urobili zachádzku cez Tatranskú od 1.10. Teda ten spoj z Viestovej viesť priamo (bez zachádzky do Sásovej) a spoj o 7:25 zo Starohorskej, otoč. riadne uverejniť v CP.
Aj ja plne súhlasím s tým, že zastávka pred ESC mala byť niekde v priestore toho parkoviska, aby tam mohli zastavovať aj linky smerujúce na Radvaň. A obojsmerná zastávka, čo by bolo riešené nejakým nadchodom, alebo podchodom. Určite by sa nejaké riešenie bolo našlo v čase, keď celá Europa bola iba na papieroch. No nestalo sa tak, bohužiaľ...

Len tak mimochodom, už keď je reč o tomto. Zastávka "EUROPA SC" sa s účinnosťou od 13.12.2009 premenúva na "H. Vajanského"
Reakcia na: mirkobb #39134:
Áno aj ja som zvedavý, ako bude v budúcnosti riešená obsluha MHD, aj keď je jasné, že obsluha MHD sa bude rozširovať. Myslím si, že bude vhodné presmerovať L42 cez priem. park, Majer, príp. predĺžiť L23 do PP. Netreba však zabúdať, že v súvislosti s výstavbou SO sa postaví aj nová cesta z Majera (od toho paneláka) až ku križovatke Partizánska x Na Hrbe (ako odbočuje L26) + prípojka ku PP. Táto možnosť môže priniesť úplne nové možnosti trasovania liniek smerujúcich do Majera/PP/Šalkovej...

Belveder. Máš pravdu, tie niky (vrátane cesty) tam boli postavené už v lete 2008 a prvýkrát som tam bol pozrieť iba pred 2 týždňami, všetko som aj pofotil. Avšak práve vtedy bolo zamračené, fotky sú tmavé, takže bude dobré ak na iMHD poskytne foto niekto druhý (určite nie som sám, kto tam fotil). V každom prípade som zvedavý, kedy tam začne jazdiť MHD (zastávky stoja už 1,5 roka) a či vôbec niekedy... Ale ja si myslím že určite áno, ale zrejme asi až po dokončení rozsiahleho projektu VAV, ktorý je v príprave (čo môže trvať aj 5 rokov i viac). VAV tam neplánuje iba postaviť 3. etapy Europy, kongres. halu, ale najnovšie aj obytné domy a dosť veľa. A okrem toho sa plánuje aj AnteaCity, ale o tom je akosi podozrivo ticho.

Mám také tušenie, kam asi začne do r. 2015 jazdiť MHD. Môj tip: Pršianska terasa, II.
Slnečné stráne
Suchý vrch
priemyselný park Majer-Šalková
Hospic (príp. prepojenie s Tajovského cez Belveder)
Zelená ul. (tu sa dôchodcovia dožadovali MHD už v roku 2006 a isto aj skôr) a ďalšie...
Reakcia na: kvorka #39132:
To máš pravdu dovtedy nebol taký problém z dopravou ako je teraz. ved cez tie dva kruhové a najmä cez ten malí to je úplne radosť chodiť. Tam stráviš pol dna na 500 metroch kôli *****inám ako je prechod od európy Tam mal byť podchod alebo nadchod na tom mieste ako bol kedysi prechod. a všetko by bolo plynulejšie. Lebo ten malý kruhový je vždy zapchatý pre chodcov ktorý tade prechádzajú a stačí aby jedno auto išlo hore do európy a už stojí celý kruhový. A potom sa to upcháva až po Veľký kruhák. Tam je problém. Lenže je to stavba roka a tá je dokonalá všetko funguje tak ako má nie?
V súvislosti s výstavbou priemyselného parku Majer-Šalková (na ktorý má byť v dohľadnej dobe vydané stavebné povolenie) stojí určite za pozornosť, že sú tam naprojektované aj obslužné a účelové komunikácie, čo vlastne znamená že sa dožijeme cestného komunikačného prepojenia Majera a Šalkovej práve cez túto časť mesta. Sú tam naprojektované aj zastávkové niky pre MHD na vetve "B", čo značí že sa tam počíta s obsluhou toho územia MHD-čkou, takže pomaličky už môžete vymýšlať návrh linkového vedenia v tej oblasti. ? Určite nebude L42 v tej podobe ako ju poznáme dnes, L23 možno predĺžená až do Šálkovej, a o ostatnom môžme polemizovať, takže šup sem s návrhmi akoby ste si to predstavovali..? ?

Nedá mi ešte v tejto súvislosti nespomenúť, že na komunikácii medzi Troskami a Belvederom (medzi ESC a polyfunkčným domom Moyzes) sú vybudované obojsmerné zálivy pre MHD už aj s vodorovným a zvislým značením ? , len mám obavu že kým tadiaľ začnú jazdiť nejaké linky MHD, tak po ňom už nezostanú ani stopy. ? Tak by nebolo od veci to nejak zdokumentovať a vložiť sem nejaké fotky, nech máme na pamiatku, že sa tam kedysi s takým niečím počítalo.
Reakcia na: JJ #39131:
presne, imbecilita vládne týmto mestom...
Reakcia na: expresbb #39128:
ja to zase poviem "ľudovo": nech ten bus zablokuje výjazd. Aspoň páni kompetentní uvidia, čo za kocovinu to vymysleli s tým debilným značením na kruháči. Máme rovných (všetci okrem TB) a rovnejších (TB). Niekto cez plnú nesmie, iný zase nemôže inak...a čím lepšie sa to tam bude upchávať, tým krajšie zase vyznenie STAVBA ROKA ? . Lebo tá doprava boli vyriešená ozaj genitálne. ?
Reakcia na: vladis888 #39129:
Problém je v tom, že vedenie nenatiahli blbo. Natiahli ho presne podľa projektu vodorovného dopravného značenia. To, že následne nejaký pako dal 6 krát premaľovať a prerobiť projekt dopravného značenia na kruháku je už problém tohto imbecila, na ktorého doplácajú vodiči trolejbusov.
Súhrnne zmeny v CP MHD od 13.12.2009:
L20: spoje z Uhliska 7:52 a 22:27 posunuté na 8:02 a 22:17; spoje z Karpatskej 8:11 a 22:46 posunuté na 8:21 a 22:36 (posledný spoj len po ŽSR)
L23: spoje z Pieninskej 5:20 a 13:20 posunuté na 5:25 a 13:25; spoje z Majera 5:53 a 12:55 posunuté na 5:45 a 13:03
L26: iba zavedenie novej zastávky Švermova,ESC
L43: obojsmerne zachádza cez ŽSR, posunuté chrono, spoj zo Srnkovej 14:05 ide až po Uľanku (pôvodne len po Nový Svet), obdobne z Uľanky 14:35 po Park.,Mičinskú (pôvodne chodil len od Nového Sveta 14:40)
L80: a to si nikto nevšimol??? Obojsmerne prechádza už cez Ul.29.augusta a Železničnú stanicu ?
Okrem toho spoj 7:10 z Uhliska nechodí cez Tatranskú, zverejnený posilový spoj 7:25c zo Starohor.rázc.
z Roos.nem. posunutý spoj 7:50x na 7:45x, ale na zastávke Tajovského,SOU má byť až 7:52 ? ; spoj 15:48 posunutý na 15:35
Reakcia na: expresbb #39128:
To čo si napísal je blbosť, lebo aj autobus to môže zobrať cez dvojitú plnú čiaru ako trolejbus. Tam nieje dáky múr pre ktorý nemôže ísť krížom. Druhá vec je, že by tak nemal jazdiť. Trolejbus tak musí lebo tak blbo natiahli troleje a keby nešiel krížom či na úsvit alebo do radvane alebo do mesta tak by strhol vedenie. To je chyba toho čo to staval a nerozmýšľal. bolo mu ťažké tak to 4 m drátu na každú stranu. K tej zastávke máš pravdu. Ak tam zastne trolejbus a zanim autobus tak zablokujú kruhový objazd. Malo sa spraviť čo som tu už písal predtým. Miesto toho super využitého parkoviska tam mala byť zastávka a pokoj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.