Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #35024:
pridím všeobecný komentár k uvedenej linke Hnúšťa-DT-ZV-BB-BR-Hnúšťa. Som za takúto linku, však prečo nie? Mám za to, že dopravné spojenie okolia Hnúšte nie je zrejme najideálnejšie a teda sa nebránim linke, ktorá spojí uvedený región s krajským centrom, ALE mám zopár mne nepochopiteľných dôvodov:
- ako správne píšeš, čo je na tom autobuse poschodové? No v podstate nič. Mal som možnosť vidieť ten autobus na vlastné oči a je to "iba" vyvýšený autobus. Ale viem, "poschodový" znie predsa lepšie... ?
- že je to autobus spĺňajúci najprísnejšie kritéria, by som veľmi netvrdil. Ten bus vôbec v skutočnosti nevyzerá najnovšie.
- všimli ste si, že v úseku Poltár - Banská Bystrica je časová poloha spojov (5:50 z Poltára a 16:10 z BB) úplne identická so spojmi linky č. 608505, ktorú zabezpečuje SAD Lučenec (ktorá prebrala túto linku po SAD BB). Na čo je dobrá takáto duplicita?

Keď to zhrniem, nápad je to dobrý, nebyť spomenutých okolností.

Ale pri tom všetkom, oceňujem súkromníkov ako Hríbik, Moravčík, Schnierer apod., že nahradili zrušené linky, príp. zavádzajú nové linky. v opačnom prípade by Banská Bystrica mala veľmi biedne spojenie diaľkovou autobusovou dopravou.
Reakcia na: brefos #35019:
Mňa by zaujímalo, kde na tom autobuse vidí tú poschodovosť...
Reakcia na: brefos #35022:
no konečne niekto obsadil tie linky ..BB-TN..
Veď napríklad v nedeľu chodili z TN za čias SADBB až 2 busy o 16:40 úplne plné, 18:25 chodil NM-BB-BR a Brno-BB-BR! To znamená 4 busy v nedeľnej relácii, ktoré po odchode SAD BB ostali prázdne, a na vnútroštátnej relácii išiel posledný bus 15:00 a potom až 22:25. Vítam to, možno však ani toto nebude stačiť v nedeľu. ? ?
Čoskoro pribudne v SR najmladšia prevádzka MHD v Skalici:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5482
Ukončenie prevádzky významného predajcu AMSBUS v Prievidzi
V rámci predajného systému AMSBUS ukončila svoju prevádzku CA AXELtour banskobystrickej SAD. http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5474
Davno nebolo ziadne stretko.. co tak 21.2. - moze niekto? 🙂
Reakcia na: Papyr #35012:
Inak o nejakú slovenskú homologáciu by som sa vážne obával. To zase budú hádky medzi DP, kto ju zaplatí...
Reakcia na: Papyr #35012:
Tuším, že na skúšobnú prevádzku udeľuje ÚRŽD nejakú výnimku. Však aj 24Tr jazdila v BA v skúšobnej prevádzke dávno pred homologovaním.
Reakcia na: 810zssk #35000:
Kym nema TN12 slovensku homologizaciu, su to akademicke debaty. Alebo uz ju ma?
Reakcia na: brefos #35010:
keby nebol ten clanok v pluske, ani tu by nic nebolo. Dolezite je, aby sme nezabudli na august. To je uloha pre DP, aby pripravil dostojnu oslavu. Dufajme ze nebude mat ine starosti ...
Reakcia na: 810zssk #35009:
No dobre, ale pripomenúť to mohli...
Reakcia na: brefos #35008:
Ja osobne nepovazume vcerajsie "vyrocie" za velmi dolezite, za omnoho podstatnejsi povazujem 28. august kedy zacala pravidelna premavka na trase Kremnicka - Nemocnica..
Inak je zaujímavé že na stránke www.dpmbb.eu nieje nič o výročí spustenia trolejbusov. To je teda divné, že sa tam nikto neunúval niečo napísať. ?
Reakcia na: wizard112 #35006:
Ved prave preto je tam ta zatvorka na konci 🙂 Ale zas ber to tak ze keby si mal teren ako napr. v Sasovej, autobusy/trolejbusy v intervale 4 minuty na hlavnych tahoch a stale by to nestacilo.. Elektricka? Stupanie by mohlo robit problem. Lanovka? Pomale. Zubacka? Pomale. Metro? Neskutocne drahe. Tak ako by si to v takom pripade inak riesil? 🙂 Vtedy ten system moze byt dobry. Ale pokial sa da, tak na takych tahoch je lepsia elektricka.
Reakcia na: pfm10 #34998:
"A proste vela nedostatkov.." Vieš uviesť nejaké konkrétne nedostatky? Celkom by ma zaujímali, keď ich je veľa.

Re #35003 810zssk: "Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy)." Podľa mňa ani vtedy. V takomto prípade je rozumnejšie uvažovať o koľajovom dopravnom systéme ako o dvojkĺbových autobusoch na zvýšenie kapacity.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.