Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čoskoro pribudne v SR najmladšia prevádzka MHD v Skalici:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5482
Ukončenie prevádzky významného predajcu AMSBUS v Prievidzi
V rámci predajného systému AMSBUS ukončila svoju prevádzku CA AXELtour banskobystrickej SAD. http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5474
Davno nebolo ziadne stretko.. co tak 21.2. - moze niekto? 🙂
Reakcia na: Papyr #35012:
Inak o nejakú slovenskú homologáciu by som sa vážne obával. To zase budú hádky medzi DP, kto ju zaplatí...
Reakcia na: Papyr #35012:
Tuším, že na skúšobnú prevádzku udeľuje ÚRŽD nejakú výnimku. Však aj 24Tr jazdila v BA v skúšobnej prevádzke dávno pred homologovaním.
Reakcia na: 810zssk #35000:
Kym nema TN12 slovensku homologizaciu, su to akademicke debaty. Alebo uz ju ma?
Reakcia na: brefos #35010:
keby nebol ten clanok v pluske, ani tu by nic nebolo. Dolezite je, aby sme nezabudli na august. To je uloha pre DP, aby pripravil dostojnu oslavu. Dufajme ze nebude mat ine starosti ...
Reakcia na: 810zssk #35009:
No dobre, ale pripomenúť to mohli...
Reakcia na: brefos #35008:
Ja osobne nepovazume vcerajsie "vyrocie" za velmi dolezite, za omnoho podstatnejsi povazujem 28. august kedy zacala pravidelna premavka na trase Kremnicka - Nemocnica..
Inak je zaujímavé že na stránke www.dpmbb.eu nieje nič o výročí spustenia trolejbusov. To je teda divné, že sa tam nikto neunúval niečo napísať. ?
Reakcia na: wizard112 #35006:
Ved prave preto je tam ta zatvorka na konci 🙂 Ale zas ber to tak ze keby si mal teren ako napr. v Sasovej, autobusy/trolejbusy v intervale 4 minuty na hlavnych tahoch a stale by to nestacilo.. Elektricka? Stupanie by mohlo robit problem. Lanovka? Pomale. Zubacka? Pomale. Metro? Neskutocne drahe. Tak ako by si to v takom pripade inak riesil? 🙂 Vtedy ten system moze byt dobry. Ale pokial sa da, tak na takych tahoch je lepsia elektricka.
Reakcia na: pfm10 #34998:
"A proste vela nedostatkov.." Vieš uviesť nejaké konkrétne nedostatky? Celkom by ma zaujímali, keď ich je veľa.

Re #35003 810zssk: "Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy)." Podľa mňa ani vtedy. V takomto prípade je rozumnejšie uvažovať o koľajovom dopravnom systéme ako o dvojkĺbových autobusoch na zvýšenie kapacity.
Reakcia na: Spravodaj_TN #35004:
OK, ale niekto to moze naozaj brat ako mozne riesenie 🙂 Ja ho nepovazujem za kvalitne, tak som napisal preco.
Reakcia na: 810zssk #35003:
bral som to ako "humornú vložku" a reakciu na "vynikajúci" interval na Sásovú, ako aj počet kĺbov SAD ZV nasadených na MHD...
Reakcia na: Spravodaj_TN #35001:
V tomto pre Sasovu nevidim vobec riesenie. Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy). Do Sasovej treba (v casoch kedy je nedostatocna kapacita) zahustovat spoje a nie vymyslat taketo haluze.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.