Habibi: Je škoda že ku dňu 31.12.2008 prestávate jazdiť. ? To sa naozaj nedá zachrániť? Ja do toho nevidím, ale čo vidím je, že stále máte prachy za Trolejbusy, máte AS, kde aj platia aj neplatia, dalej podnik v Brezne, ktorý by sa dal prípadne predať. Autobusy prípadne predať, nanič a staré rozobrať, aj za to by boli prachy. Bus môže mať celovozidlovú reklamu, aj na tomto sa dá zarobiť. A čo takto Cyklobus v lete, v Čechách to funguje. Tých príkladov je veľa. A Hríbik ked dokáže jazdiť do BA, tak neviem prečo by ste nemohli pokračovať. Tak treba začat postupne, nie ako teraz, naučení vo veľkom štýle. No som zvedavý ako to bude....
Grcajúci smajlík je tu: ? a tu # blee# . Myslím, že najvhodnejšie by bolo tými zvratkami ohodiť celé mesto BB a tých 5,5 rozumných, č tam ostávajú, vysťahovať niekam inam.
zariadenia sú identické.... predtým bola pokladňa iba pokladňou a vykonávala pár základných operácií... teraz vodičovi zobrazuje informácie rovno na displeji, ku ktorým sa predtým ťažko prepracovával... akurát oni si na to zatiaľ nezvykli.... chce to čas, takisto im to trvalo pri starších strojčekoch... ešte si musia zvyknúť, že strojček aj "rozpráva", že ich kontroluje, že cezeň môžu komunikovať a pod. ?
U SAD ZV som také čosi nespozoroval (čiže ešte to nič neznamená), zvykne to však spomaliť vydávanie CL. A v každom prípade, mnohí vodiči sú na toto dosť alergickí, preto si treba dať na to pozor a rozlišovať systém starý a nový.
Najvacsie zmatky to u Slovak Lines (neviem ci aj u SAD ZV) robilo pri zavadzani. U SL bolo zvykom ze prilozim kartu a pytam si (presny opak dnesneho stavu), avsak ked si to urobil, vydalo to hned nieco ine a vodic musel resetovat system ?
Výborný postreh! Presne takúto skúsenosť mám aj ja, a ty si asi jediný, kto o tom takto hovorí. Toto je asi jedíné čo mi na novom systéme mierne prekáža. Totiž keď cestujem na prímeste, tak musím zahlásiť "Prosím si polovičný lístok, z karty, do Banskej Štiavnice, ku Akusitu". Ak stojí pred autobusom 30 cestujúcich a každý má povedať takúto prednášku, dosť to zdržuje...
Druhá vec je, že nemusím hovoriť, že chcem z karty, lebo vodič vidí, že ju držím v ruke. Avšak u mňa platí karta=preukážka a vodič to inak nemá ako vedieť, že ja chcem platiť z karty. Napriek tomu, že nový systém používa SAD ZV iba pár mesiacov, skúseností je viac než dosť.
Predtym som povedal ze chcem "Polovicny do Senca" (pricom v tom case som uz mal prilozenu kartu).. teraz musim povedat ze chcem "Polovicny do Senca z karty", cakat na Prilozte kartu a az potom ju prikladat.. ide o malickost, ale aj tak..
Ad 2. Bohužiaľ, k zmene cestovného došlo len pred pár dňami. Keďže ľudom bolo jedno že musia platiť drahšie cestovné a tým zdržovať mestskú dopravu, tak to schvaľujem. DPMBB už dlho ponúka kartu za zvýhodnenú cenu. Ale keďže je to jedno ľuďom že by sa im karta vrátila už po jednej jazde, tak asi kvôli tomu bolo treba pristúpiť k úprave cestovného v hotovosti.
Re #34339 VLK: „Dotácia na trolejbusy bola v minulom roku až 202 korún na kilometer, kým na autobusy len 8 korún na kilometer. Boj Mesta s trolejbusmi pripomína vojnu v Iraku, stojí veľa peňazí, prebieha už roky a nemá jasného víťaza,“ Inak by ma zaujímalo, kde sa prišlo k takejto cifre. To by bolo zaujímavé sa spýtať pána poslanca. A podobných periel je tam viac
Re #34343 VLK: Môžem len potvrdiť. Aj keď by som niečo na ňom dal vyladiť.
Tak ale napriklad tie nove strojceky na primeste (napr. u Slovak Lines) nebudu asi chybou uzivatela a je faktom ze oproti tym starym je komfort pre cestujuceho vyrazne nizsi a co som mal tu cest rozpravat sa s par vodicmi Slovak Lines tak ani oni z nich nie su nadseny
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK