každá linka je iná a preto toto porovnanie neobstojí. Na bystrickej linke 1 sa prepravné potreby po ukončení ordinačných hodín v nemocnici a po skončení vyučovania výrazne redukujú, preto na tejto linke je špička časovaná do iného obdobia dňa.
Som pozeral tie nové CP, ale čomu stále nerozumiem je, že po 16 tej prestávajú intervaly 15-20 minút až na 30 min. Myslím si, že dobré intervali by mali byť minimálne do 17:30. Veď už nie je špička ako dakedy od 13:30 do 16:00 ale od 14:00 do 17:00.
Vieš, tu nevznikli ani zákonom predpísané dôvody, resp. neboli splnené predpísané náležitosti a licenciu v roku 2005 dostali. Teraz vyše 2,5 roka nedodržiavajú zákon, ani zmluvu a nestalo sa im nič zlé, navyše sa robí všetko v ich prospech a ešte ak im tí úbožiaci na ZloÚ dajú zmluvu do roku 2018, tak to bude skutočne presný opak toho, čo majú robiť.
je nasadzovaný denne, vúčšinou na linky zachádzajúce do dedinských častí (24,27), takže si myslím, že je s ním spokojnosť. Je NP, a to je super. Lepšie než vrakosy C732 ? , ktoré majú oproti nemu len jedny dvere naviac, inak sa nemôžu ani na míle zrovnávať. Inak je podobný ako Citelis 12M. Myslím, že je ok.
Novú zmluvu ešte tí vagabundi nemajú, podľa toho, čo bolo v tom článku v SME. Druhá vec je, že keď ich teraz akýmkoľvek spôsobom presadzujú, tak verím tomu, že mesto uzavrie tak nevýhodnú zmluvu (ako vždy), že pomaly ani nebude reálne ich poslať preč aj keby neviem čo (ne)robili.
Re #32110 810zssk: "Variant 2: poriadna kontrola dopravcov po 01.09.2008, ktorá by mala ukázať, ktor plní a kto porušuje zmluvy...a potom vyvodenie sankcií, nie ako od 01.01.2006." >> O tomto môžeme len snívať, keďže na ZloÚ nikto ani netuší ani len čo je štandardná MHD, nie to ešte niečo viac a mesto samo zákon porušuje - napr. nezákonným spôsobom odobraté licencie na L10 - 13.
Pripajam sa ku gratulaciam. Prajem vela stastia ekologickej a ekonomickej forme dopravy a dufam ze nepotrva dlho kym pride do vedenia mesta niekto kto si tieto vlastnosti trolejbusov uvedomi. Ked ste sa prebojovali sem, snad sa prebojujete dalej!
Pozor, este stale nie je koniec. SAD ZV sice ma zmluvu az do 2018, ale ako sme si zvykli, tu zmluvu stale porusuje. Este stale je mozne ze po komunalnych volbach pride niekto kto ich odtialto vykopne spat na balkon.
GRATULUJEM banskobystrickým trolejbusom k dnešným 19. narodeninám!!! Veľa šťastných kilometrov, čo najviac km trolejbusových tratí a večný koniec všetkým "záškodníkom"... ❤ ❤ ❤
Však o to ide, že kým tu bude SAD ZV, tak trolejbusy v Sásovej jednoducho nebudú. A keď si mám predstaviť, že na toto mám čakať možno aj do dôchodku, tak ďakujem pekne...
Inak, keď už spomínaš tie kšefty s pozemkami. Ak sa nemýlim, tak za tieto peniaze sa mal stavať napr. most v Iliaši. Zaujímavé je, že pozemky sa predali, ale nestavia sa nič. Most v Iliaši údajne nebude skôr ako v r. 2012 a ja sa pýtam, kam sa podeli tie peniaze?
Pre mňa za mňa, keď sa už "radní" dohodli s trucpodnikom na balkóne, nič s tým neurobíme. Jedine referendum za odvolanie primátora a predčasné voľby! Som vážne zvedavý, koľko ľudí je spokojných s týmto bordelom na kolečkách /nielen MHD, všeobecne/. Myslím, že by to aj uspelo...MHD začínajúc, kšeftami s pozemkami končiac.
Variant 2: poriadna kontrola dopravcov po 01.09.2008, ktorá by mala ukázať, ktor plní a kto porušuje zmluvy...a potom vyvodenie sankcií, nie ako od 01.01.2006. A potom je možné, že sa niekto opäť vráti späť do podpalubia kam patrí...a naťahať trolejbusy do Sásovej konečne.
"Najneskôr od začiatku októbra budú v MHD platiť nové cestovné poriadky, ktoré zohľadnia dohodu mesta a oboch dopravcov."
Môj názor je taký, že pokiaľ sa niečo nezmení od 1.9, tak už sa potom nezmení nič. Toto vyjadrenie Šumného považujem vopred za prázdne reči a kľudne by som dal aj ruku do ohňa za to, že uvedené sa nesplní. Už poznám toto mesto...
Keby len do roku 2011.... Druhá vec, je že aj vypršaní zmluvy so SAD ZV je pri uvažovaní tohto Mesta (pochybujem, že sa to zmení) veľmi málo pravdepodobné, že koniec zmluvy znamená aj koniec pôsobenia SAD ZV v MHD BB.
ČSAD Banská Bystrica tu pôsobila v rokoch 1963-2005 (t.j. 42 rokov) a veľmi sa obávam toho, že SAD ZV tu bude kratšie....
"V tomto meste asi neexistuje nikto, kto by tu chcel ať naraz oboh dopravcov. A kým tu bude SAD ZV, tak tu kvalitná doprava NIKDY NEBUDE."
Dnes je vsak ale najoptimistickejsia varianta to, ze SAD ZV tu bude spolu s DP minimalne do roku 2011. Nenahovarajme si, ze tu bude MHD bez SAD ZV. Vsetky pravdepodobne varianty su uz len horsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka