? to má byť kombinácia L1 + 6. Ale potom, čo povedal persnolista z ZloÚ, my môžeme už len snívať potom, že na linke bude chodiť viac ako tri spoje za hodinu.
Rozhovor s jedným z hlavných aktérov obratu v prospech SAD ZV proti vlastnej firme - prednostom ZloÚ (personalista z BA)http://www.sme.sk/c/4050076/banska-bystrica-konkurencia-dopravcov-na-trasach-subeznych-s-mhd-sa-konci.html
A to, čo sa snaží zlo dosiahnuť nie je žiadna kvalita, čo dokumentujú slová: "Dostali sme sa na rokovaniach k objemu 3,1 milióna kilometrov ročne, ktoré sa rozdelia medzi oboch dopravcov", čo znamená, že celá súťaž v roku 2005, ktorá mala priniesť kvalitu a návrat na výkony v rozsahu roku 2004 (vyše 4,2 mil. km) a všetky tie klamstvá, ktorými nás stále kŕmia, budú pokračovať ešte v ďalšom škrtení verejnej dopravy (z toho asi vyplynie zvýšenie príspevku na km výkonu) a už aj tých tragických 3,8 mil. km, ktoré SAD ZV ešte nikdy neodjazila (cca o 700 tis. km menej oba roky okupácie) teda bude sci-fi a potom už tu nebude nič, čo by sa dalo nazvať MHD už ani podľa jazdného výkonu!
A rozprávanie o nejakých dohodách medzi dopravcami, je priam nehorázne, keďže jedného dopravcu sa nikdy nikto nič nespýta, iba dostane rozkaz, čo má spraviť, lebo bude zle. Toto sú dohody? Ja to volám zločiny.
Tu nezávislosť a zákonnosť nemá miesto, keďže v BB vládnu zjavne skôr mafiánske spôsoby!
Re #32095 Schuhu: Ťažko sa dá bojovať proti všetkým "nezávislým úradom" a hlvane voči tou z nich, ktorý ťa vlastní a zapredal sa diablovi.
Re #32084 Petik: "DPMBB je predsa podriadeny mestu. Ked sa dohodne SAD ZV s mestom, je to to iste ako by sa dohodol DPMBB a SAD ZV. Ze mesto nestoji za svoji podnikom a manazmentom DP je ina vec. Vlastne sa cudujem, ze ho este nevyhodili a nedosadili si tam svojich ludi." >> lenže DPMBB nezapredáva mesto ako ZloÚ, ale mal snahu robiť to, čo by mal. Lenže na ZloÚ ide o niečo iné. Druhá vec je, že keď ti vlastník nariadi, tak môžeš chcieť byť dobrý ako chceš a utopia ťa.
Re #32077 Petik: "Zabudni, ze bryndziari tu prznia mestsku dopravu. Ak chces mat v dobrej MHD viac dopravcov, tak potrebujes, aby spolupracovali a nie si medzi sebou konkurovali." >> skutočne nechápem - že ich pôsobenie je katastrofa, to je skrátka fakt, na ktorom nezmení nikto nič i keď bude neviem ako kvetnato o tom rozprávať (a to buď bude slaboduchý alebo bude mať plné vrecko). V tomto meste asi neexistuje nikto, kto by tu chcel ať naraz oboh dopravcov. A kým tu bude SAD ZV, tak tu kvalitná doprava NIKDY NEBUDE. Však ako môžeš čakať kvalitu od niekoho, kto funguje len preto, že sa stále darí obchádzať zákonný a normálny logický postup... Taký sa nikd snažiť nebude musieť, čo sa tu za tie pomaly tri roky jasne preukázalo. Je však zarážajúce, ako môže ZloÚ takéto niečo ešte aj podporovať - HANBA, HANBA, HANBA.
A ešte niečo. Celá táto "dohoda" je akosi vytrhnutá z kontextu a bez akejkoľvek perspektívy. Mnohé vážne otázky sa v tejto veci ani len nespomenuli, čo samozrejme o pár rokov neskôr využije SAD ZV vo svoj prospech a definitívne sa tak pochová posledná nádej na kvalitnú MHD. Nateraz k tomu nemám čo viac dodať.
"Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s. ďakuje všetkým svojim cestujúcim a priaznivcom za prejavenú dôveru a veríme, že v budúcnosti budeme môcť Vám, našim zákazníkom, oznámiť veselšie správy."
Obávam sa, že veselšie správy už v budúcnosti nebudú. Mesto BB svojím konaním takpovediac zničilo perspektívu pre DPM BB. Vždy som hovoril, že je dobré aby dopravu zabezpečovala mestská doprava. Ale v BB to zrejme neplatí. Normálne ľutujem, že DPM nie je súkromná spoločnosť a teda je bezbranná voči prepojeniu Mesto BB + SAD ZV + VÚC + RTV + TV 13 + zvyšná Galaxia.
.. a na trolejbusy v Sásovej môžme pomaličky zabudnúť.
Este jedna vecicka...budu zlavy na prestup z vozidiel SADZV na troleje a naopak? bude platit mesancy listok maxi jazdy na celu mhd? lebo co sa tyka dalsieho rozratavnia toby bolo dost komplikovane.....ale tak vsetko sa da ked sa chce....dolezity je nezavisly organ ktory to bude mat na starosti.....
Ja zacnem vnimat MHD v BB ako kooridnovanu, ked SADZV nebude mat zmluvu do r. 2018 to zaprve.....skratka ziadne predlzovanie zmluvy a postupne odstavenie tejto firmy z BB.....za druhe skratenie dlhych liniek 26 a 21 jednoznacny ktok ku koordinacii.....posilnenie smeru SASOVA - Mesto..... Sanzenie sa o presadzovanie DPMBB ako hlavneho dopravcu v meste, nakup novych trolejbusov......samozrejme aj autobusov ale len cez mestsku spolocnost s tym ze SADZV by ich mala povinnost si prenajat od DPMBB. A v prvom rade snaha budovat trolejbusovu trat do SASOVEJ a tzo cim skor.
Zrusenie LEGALNEJ a KVALITNEJ dopravy, zrusenie jednej z tarifnych vyhod DP su postupne kroky k likvidacii, resp. minimalne k zabraneniu buduceho rozsirenia DP.
Lenze tu sa nebavime o tom ze v meste mas viac dopravcov ktorych niekto koordinuje. Tu sa bavime o tom bordeli co tu predvadza SAD ZV v spolupraci s KocU..
DPMBB je predsa podriadeny mestu. Ked sa dohodne SAD ZV s mestom, je to to iste ako by sa dohodol DPMBB a SAD ZV. Ze mesto nestoji za svoji podnikom a manazmentom DP je ina vec. Vlastne sa cudujem, ze ho este nevyhodili a nedosadili si tam svojich ludi.
Podla mna je to o tom, ze ak mas v meste viac dotovanych dopravcov, tak nemozu medzi sebou superit o zakaznika. Superit maju o to, kto bude danu linku (alebo oblast mesta) obsluhovat za nizsiu dotaciu. Ale ked uz raz pozadovanu dotaciu dostanes, tak musis mat zaistene, ze ti nebude iny dopravca uberat cestujucich nizsou cenou. Tiez ale nesmies prist s tym, ze zistis, ze dotacia, na zaklade ktorej si bol vybrany ako lepsi ti zrazu nestaci.
Konkurencny boj o zakaznika moze prebiehat tam, kde nemas dotacie a kde vstup konkurencie na trh nie je obmedzeny. Inak je to len laviciarko-korupnicka hra na trh a konkurenciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bystrican.