"Zarážajúce" správanie vodiča dňa 22.08.2004 na spoji L51/1355 na zastávke Národná. Vodič odmietol do nedeľňajšieho poloprázdneho autobusu nastúpiť mamičke s kočíkom s odôvodnením, že už jeden kočík vezie. Na jednej strane má na takéto konanie teoreticky právo, na druhej strane takéto riešenie je obzvlášť nevhodné na linke, ktorej predchádzajúci spoj išiel pred 2 hodinami a nasledujúci mal ísť o 70, resp. o 130 min, ak cestovala ďalej, ako po Stupy!
Ad EMtest: v piatok som išiel spojom L6/1442 (vodič 6080) a okrem toho, že po zahlásení aktuálnej zastávky sa hneď ohlasovala i nasledujúca sa zariadeniu po príchode na zastávku Tulská I. podarilo vyprodukovať takéto hlásenie: "Tulská I., konečná zastávka, prosím vystúpte.","Nasledujúca zastávka Kyjevské námestie" (Nevadí, že medzitým je šte 5 ďalších?). Vyvolalo to zrejmý nepokoj viacerých ľudí, ktorí sa zdesene začali navzájom obzerať po ostatných, či fakt majú vystupovať (keďže táto zastávka nikdy reálne konečnu nebola a ako konečná je označená v len "papierovo" pre skrátenie zoznamu zastávok v CP). Na nasledujúcej zastávke sa to už nevyskytlo.
Odkedy má voz 232BB takisto upravenú kabínku ako je v ukrajiňákoch napr. 521AI? Ja som si to všimol len včera v noci. Asi to bude tým, nočné spoje som ešte nikdy nepoužil...:-)
V tej chvíli mi zneli v ušiach vety o rušení nočných spojov v KE, kde tiež odporúčali ľuďom, aby na stanicu ich vozili rodinní príslušníci autom... Niektorí riadiaci pracovníci podaktorých DP už asi úplne stratili súdnosť v obave o svoje teplé miestečka... Kam to spejeme?
Dnes som išiel L53 zo zastávky Mládežnícka a dosť ma prekvapilo, keď som na zastávke našiel 3x (trikrát) CP - pôvodný, ten istý pod plexisklom a ešte jeden, ktorý tam nalepil spolu so svojou reklamou nejaký živnostník.
Celkom zaujímavá myšlienka i pre BBDS - platená reklama priamo pod CP (nielen na vlastné služby, ale zarobiť si na cudzej reklame).
Vzhladom k slovenskej realite by som vetu ukoncil "...pretoze tam je maslo."
ZSSK: "my tu nie sme kvoli cestujucim, my mame dolezitejsie ulohy" (autenticky citat zamestnanca ZSSK pri pokuse kupit si listok v jednej nemenovanej zst.
ZSSK predsa nemôže znížiť cestovné, lebo predsa to je stratová činnosť a viac cestujúcich=väčšia strata a stratové činnosti sú v kapitalizme neprípustné:-). Žiadni cestujúci=žiadna strata. Žiadni cestujúci=žiadna ZSSK a bude pokoj (ND už bude v súkromných rúčkach).:-)
re #3116, kami:
zssk sa k 20sk vratit nemoze, ved ako by sa aj mohli? co keby to cestujuci zneuzili a zacali cestovat vlakom??! potom by bolo treba pridat cele 3 pary vlakov, 2 zrychlene: bb-bbmesto-radvan-vlkanova-sliac-zvmesto-zvos a 1 par zastavkovych! a to uz nemaju sudruhovia cim vozit, pretoze okuliarnik (754) vela zerie, somarik (811) je pomaly a hydro***** (850, resp.851) uz stihli zosrotovat v hricove. spagat elektrovodny pätadvacattisicowy este dlho nebude a ked bude, tak uz aj laminatky (240) pojdu do hricova, aby sa odobrali do vecnych lovist ako zastarale a nepersektivne hnacie vozidlo nesiemensoidnej (a preto zastaralej) koncepcie... kto chce, hlada sposoby, kto nechce, hlada dovody...
*****y modrogumne maju radsej tie dovody, ale aby ma neobvinili zo zavadzania, tak ta prosim, sprav si svoj vlastny nazor sam.
re #3418, cestovne pre dochodcov:
velmi mudro! aspon sa stare neplatiace bosorky nebudu z nedostatku inej cinnosti prevazat z jedneho konca mesta na druhy a opacne, pretoze tam je maslo o 10h lacnejsie.
Pit: len dufam (modlim sa ) aby sa nezvysilo cestovne; a aby objem dotacii (umerne vyske zliav) ostal zachovany.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
Re #3127 Dispecer: Šak vytrim:-).