Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #2625:
No je pravda, že až napár kusov je celá SAD Prešov kompletne zaemtestená, ale stále nemám jasno, či všetky displeje na SAD busoch prevyšujú počet displejov BUSE a R&G v prevádzkach MHD v Bratislave, Žiline, Bystrici a Košiciach.
Bol som v bb. To je úžas tá mhd. Horšiu na slovensku niet. Gratulujem.
Chcel by som pochvalit ludi, ktory makaju na tychto strankach, lebo odkedy fungujem na wape, mi tieto stranky maximalne ulahcuju zivot, len tak dalej hosi 🙂
Vladimir: neviem kde su. Hovori sa o SAD Presov, videl som tiez reportaz z Martina a tam svietili. Inak neviem. Na juhu nic neni.
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=33599

Pomerne dojímavý článok (aj) o EMteste. Dočítate sa napríklad, že "EMtest dodala slovenským podnikom mestskej hromadnej dopravy (MHD) a Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) väčšinu elektronických informačných tabúľ..."
Zaijímalo by ma (ale teraz úprimne), kde tie tabule sú. Lebo zo SAD-iek takmer nikto tabule nekupuje. Najvyšší počet elektronických informačných tabúľ je sústredený v mestských DP, kde má trh podelený BUSE a R&G.
Pit: o potrebe 26 hovori nieco jej vytazenost. V spicke je akurat, v sedle poloprazdna, vid interval. Myslim ze vznik 21 by nepriniesol efekt. V sucasnej trase (po Rudohorskej) doplna 22.
20 by jazdila okruh Rudohorska - Karpatska - Dumbierska rano jednym, poobede druhym smerom. Problem je s akutnostou (ne)obsluhy Javornickej. Uz sa o tom diskutovalo a nielen u nas.

Nocak je pri sucasnej tarife dost drahy. Obsluha Kyncelovej ma hadam vacsi zmysel ako Rudlovska. Je totiz v pesom dosahu. Takisto dolna Sasova. Chodievam peso, aj od Rudohorskej. Asi by presmerovanie neprinieslo osoh a uskodilo (hoci ich je malo) obyvatelom tych vychodnych casti. Navyse, ide sa popri SAD.
Ad 20, 22, 26: Aký je váš názor na to, že po dokončení prepojovacej komunikácie na malom severnom obchvate cez Sásovú, zostala L26 premávať cez Partizánsku cestu a to so špičkovým intervalom 14 min.? Nezdá sa mi, že taká prepravná kapacita je potrebná v tejto oblasti a nebolo by vhodnejšie navrátiť L26 do pôvodnej trasy cez Ďumbiersku a prípadne sa vrátiť k L21 premávajúcej cez Partizánsku cestu, ak by to bolo potrebné. L26 by sa tak mohla dopĺňať s L22, pričom jej uplatnenie by asi bolo väčšie a možno by viedlo i k ušetreniu nejakého vozidla. Zaujímavá je aj myšlienka s okruhom na L20 – predpokladám, že ste mysleli pokračovať z Karpatskej po novej ceste priamo na Ďumbiersku, či cez Sásovskú cestu (cez starú Sásovú ako L51) opäť na Ďumbiersku.

Takisto by ma zaujímalo, či je až tak veľký záujem na tom, aby L10 zachádzala cez Partizánsku cestu (namiesto Ďumbierskej), resp. či je reálny záujem cestujúcich a skutočne nastupujú a vystupujú na zastávkach na Partizánskej ceste (kde je len pár rodinných domov a priemyselné zóny, kam v noci asi nikto nechodí) alebo je až tak veľký záujem o Kynceľovú, rázc., či to len na mape lepšie vyzerá, že nočné linky obsluhujú väčšiu plochu? Neviem, či by opäť nebolo vhodnejšie sa vrátiť k pôvodnej trase cez Ďumbiersku, čím sa navyše môže znížiť zbytočný jazdný výkon a zrýchliť preprava a tým aj obeh vozidiel. Samozrejme opakujem, že to záleží od záujmu cestujúcich, z ktorých sú ale nakoniec reálne zaujímaví asi len obyvatelia Kynceľovej, prípadne Senice, ak by sa im chcelo ísť pešo.

Ozaj v Blave od 1. mája zvyšujú cestovné o 9%.
Reakcia na: Majkl #2619:
na okruznej 20 sa daju nasadit aj klbaky. Ale preklad ma zmysel aj teraz. Som rad, ze je.
Reakcia na: Schuhu #2618:
do 815AF aj 2602 sa dost investovalo, preto este jazdia. Tiez mi neni jasne preco stoja 741.
Reakcia na: Kami #2617:
ja by som tú 20 zrušil alebo nahradil okružnou s kĺbákmi. Potom by malo zmysel preložiť to s 22kou...
Niektoré vozy som už dosť dávno nevidel, napriek tomu, že nie sú vyradené. Napríklad namiesto 008AG chodí asi od januára 815AF(ešte väčší šrot). Taktiež voz BCA 0531 záhadne zmizol (naposledy som ho videl asi pred 2 mesiacmi).
Vozy 091AG a 092AG by som vyradil ihned. Čudujem sa, že to ešte jazdí.
Majkl: 22 treba prekladat hlavne s 20 ako je to teraz. Potom uz dalsi sen - okruzna 20. Dost silna je oblast ktoru 26 neobsluhuje.
Reakcia na: Kami #2615:
to by šlo, krátke 26 a dlhé 22, preložené s intervalom 12 minút...
Majkl: niekedy to tak dopadne. Pomohlo by priame pridelenie vozov na vikend. Ale co mam skusenosti, 932 sa tam vyskytuju bezne. Dost by spravilo odstavenie 09xAG.

Stale ma drzi sen dat na 26 solo vozy a konecne ich je dost. Uvolnil by som tym 3 zadelene Ikarusy. Interval rano 10/11 min, poobede 12 min. Posledny Ikarus 367AJ by som potom trvalo pridelil na delenu 26. Tam by vegetil az do dochodku ( => historicak 🙂 ). A staci dokupit 2 solo a 2 klby, ci 3+1.
Kami: ja rozumiem, prečo to tak funguje, Ale ako cestujúcemu je mi jedno, že ako to majú v BBDS urobené, chcem logicky cestovať s nejakým novým vozom - veď ich je plná vozovňa (veď v špičke v "c" je vonku pomaly menej šerblov ako v "a").
Reakcia na: Majkl #2610:
Bystrica má dva Axery: 271BH a 273BH. Obidva sú biele a majú po bokoch červené nápisy Banskobystrická... Tento je dáky nový prírastok.
Reakcia na: Majkl #2610:
nie, 273 je uz stary Axer. Tento rok mal prijst novy a myslel som ze je to ten Brezniansky. Ale asi nie je.

#2611 Majkl: to suvisi s pridelovanim vozidiel vodicom. Vodici klbovych liniek (22/1 - 3a, 24/1a) cez vikend nemaju svoj voz. Darmo sa dohodnu s delenkarmi, ked im aj tak pridelia iny voz. A aj medzi zaloznymi su vozy oblubene (napr. 2128) a menej oblubene. Ti co maju nervy si vyhadaju voz, ostatni jazdia s tym co maju.
A naopak vodici 55/2a (cize vlastne 24/2a) zvyknu fasovat Ikarusa ked treba.

Citybusy su ine. Tam je zacvicenych asi 5 vodicov, plus vedenie 😃. Prospieva to ich stavu.

Inak, keby som mohol rozhodovat tak tento rok vyradim 0xxAG a 4097 iba vymenim SPZ a ponecham ho ako zalohu.
Ešte k tej víkendovej výprave: nechápem to, vozovňa je plná nových vozov, a von vypravujú šerble (vrátane 1526). Citybusy by tiež nemuseli stáť na dvore.
Reakcia na: LUK #2605:
neviem síce, o akom Axeri sa bavíte, ale ja som videl na dvore stáť jeden biely s ŠPZ BB273BH.
Reakcia na: LUK #2607:
z tych zaloh ked neratam 0xxAG, tak v DPB by skakali od radosti ak by ich mohli zaradit na linku 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.