Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Všetko sa včas dozvieš.
Reakcia na: MISIAK693 #28919:
Čo tým chcel autor povedať?
Reakcia na: Petik #28911:
k informaciam sa moze dostat kazdy, vsetko je v katalogu tu na imhd. Ale aj bez konkretnych cisel sa da povedat, ze od roku 1997 do roku 2004 vratane doslo k vyraznemu zvratu vo vyvoji veku vozidiel.
Uz v roku 2004 sme sa dostali do situacie, ze sa vyradovali nielen vozy bez GO, ale aj tie starsie GO. Keby sa pokracovalo v trende, uz v roku 2005 by nebola "na poradi" ziadna Karosa B 732, t.j. sluzili by len ako zalozne.

SAD ZV sice mali nove autobusy s vekom (povodne) 0 rokov, ibaze akosi na pokrytie vypravy potrebovali a potrebuju viac autobusov. A tie vrakosy a Ikarusy velmi priemernemu veku nepomohli.
Sice tieto poukazy na cenu ropy nemam v oblube, ale len tak pre zaujimavost jeden pripajam:)
http://ekonomika.ihned.cz/c1-23150580-barel-ropy-za-200-dolaru-podle-odborniku-nic-nerealneho
Reakcia na: Papyr #28914:
tak nejako. Alebo schyzofrénia? Neviem. Skorej by som sa priklonil k možnosti, že ako prednosta DPMBB moc o jeho pripravovaných aktivitách nebude vedieť?

Btw. Je niekde dostupná organizačná štruktúra DPMBB na čele s vedúcimi pracovníkmi? Nech má bežný občan predstavu ako to v DPMBB funguje.
Reakcia na: 810zssk #28907:
No, v Bystrici je taka tradicia. Aj blahej pamati BBDS prehlasovala, ze ma najmladsi vozovy park trolejbusov na Slovensku. Dosla k tomu jednoducho: U svojich trolejbusov za vek pocitala cas od poslednej GO, u ostatnych DP cas od momentu vyroby vozidla.
Reakcia na: adrive #28913:
Jedna hemisfera jeho mozgu teda nevysla v ustrety tej druhej, tak to mam chapat?
Reakcia na: Petik #28911:
ten neviem kto, kto má vypracovať koncepciu rozvoja MHD v BB je Radoslav Lukaj.

Je to jeden a ten istý človek, ktorý sedí na funkci prednostu mestského úradu v Banskej Bystrici a presne ten istý človek ktorí sedí ako predseda predstavenstva Dopravného podniku mesta Banská Bystrica a. s.. Btw. isto vieš, že DPM BB svoj sľub nastupovania všetkými dverami nemohol splniť lebo mu mesto nevyšlo v ústrety. Že o tom prednosta MsÚ nevedel, keď to DPM BB sľubovalo...

Inak taký poslanec MsZ Martin Baník, ktorý mimochodm sedí v prestavenstve DPMBB sa nevedel v januári vyjadriť k tomu, či je potrebné aby Lukaj vypracoval koncepciu rozvoja MHD. Zaujímalo by ma, čo potom vie, že je členom predstavenstva.
Reakcia na: ja #28889:
Porcuhy sa postupne odstranuju. Na autobusoch sa postupne robi stk.
Mohol by niekto, kto disponuje informaciami (Kami, LUK), pridat na hlavnu stranku informaciu o vyvoji veku vozoveho parku (po rokoch povedzme od roku 2000). Rad by som videl, k akemu omladeniu vozoveho parku doslo vdaka masivnym investiciam SAD ZV.
Je potrebne, aby si vyvoj tohto indikatoru kvality dopravy uvedomili vsetci bystricania a predideme tak vsetkym spekulaciam, kedy za akeho dopravcu bol aky kvalitny vozovy park.

Ked som bol asi pred 2 tyzdnami v BB, bol som zhrozeny, co sa na cestach pohybuje. Na obrazkoch to v porovnani s realitou vyzera este celkom idylicky.
Prirovnavat bystricku MHD k Rumunsku je pre Rumunov hruba urazka. V Bucharesti jazdia prevazne nove nizkopodlazne a KLIMATIZOVANE autobusy!!! Pritom SK je v porovnani s RO bohaty stat.

Mestske zastupitelstvo poverilo neviem koho vypracovanim koncepcie MHD. Je nutne, aby si na meste uvedomili, ze dotacia MUSI byt zavisla od kvality vozoveho parku. Teda je nutne, aby na nizkopodlazne spoje bola vyssia dotacia ako na vysokopodlazne, takisto treba rozlisit dotaciu podla emisii (Euro nic, Euro1, 2, 3, 4, bezemisna doprava).

Dalej je nevyhnutne, aby si mesto objednalo porovnatelnu obsluhu v celom meste. Ak v sucasnosti jazdia linky do Sasovej preplnene, pretoze si tam mesto objednalo nedostatocny pocet spojov) a linky do Radvane poloprazdne pri rovnakej dotacii na km, potom je pre dopravcu vyhodne jazdit s menej spojmi a preplnenymi autobusmi. To je ale pre cestujucich neprijatelne.
Reakcia na: MISIAK693 #28892:
A čo malo mesto asi tak robiť? Vozidlá neprebrať, aby ich Zvolenčania dodrbali už úplne? Mimochodom, pozri si príspevok #28112 a polož si otázku, či sa takto správa seriózna firma. Pretože podľa mňa je to na trestné oznámenie za poškodzovanie cudzej veci.
Reakcia na: ja #28889:
No moje zlate.... ? Vstetky B952 a CityBusy sú v premávke, na ostatných určite bude STK (myslim si) a urcite sa dostanu do premavky.... ?
Reakcia na: JJ #28902:
Veľmi správne si to vystihol. ? ?
Snáď ešte dodám, že balkánsky dopravca obyvateľom BB znečistuje vzduch splodinami z tých dymiacich popolníc na MHD linkách a "originál prímestských" X-lines, ale aj na regulérnych PAL linkách, napr. v poslednom čase na linke Nemce-Malachov pravidelne vidieť také "zázraky modernej" autobusovej techniky ako DT-742AJ, ZV-004AD, DT-723AI, ... ? ? Neviem, či si zrovna takúto "ekologickú" dopravu želali obyvatelia a starostovia spomínaných obcí, keď balkánsky dopravca expandoval na tieto linky, pričom im sľuboval lepšiu kvalitu a lacnejšie cestovné (keď "vtáčka lapajú, pekne mu spievajú"), tak po čase vidno, že už nič z toho nie je pravda, cestovné sa zvýšilo a momentálne nasadzované autobusy majú k tým, čo tam prevádzkovala SAD BBDS "hóóódne" ďaleko! Nakoniec treba pripomenúť ešte fakt, že tieto "črepy" križujú ulice BB cez najhustejšie obývané oblasti a zastavujú na zastávkach MHD! To je ten ich "nesporný prínos" do bystrickej dopravy, ako keby už v BB "dymiacich vrakov" v podaní SAD ZV nebolo málo..?! ? ❓ ❗
A co je dolezite - v BA nikto staru Karosu neprehlasuje za novu. A dalsia vec: zla kvalita inde NIE JE odovodnenim zlej kvality tu.
Reakcia na: kocurik #28901:
BA ma neporovnatelne lepsi voz.park ako SAD ZV. Je tam sice par skvostov, ale su tam aj nove vozy (SOR B, SOR BN, Solaris, Sprinter, 25Tr) a aj tie Karosy sa aspon modernizuju (a vysledok je vzhladom k financiam dobry). Netvrdim ze ten vozovy park je dobry ALE je 100x lepsi ako SAD ZV.
Reakcia na: kocurik #28901:
Ešte stále si nedokázal spracovať informáciu, že porovnávať SAD BB s SAD ZV je v dnešnej situácií úplne odveci, keď SAD BB už MHD nerobí? Ale keď ťa to tak baví, porovnávajme... Vozový park SAD BB bol určite lepší ako má dnes SAD ZV. Aj keď sa v premávke objavila najaká staršia Karosa, určite ich tu nemala cez 30, ako dnešný najlepší dopravca a boli aj v inom stave. Aj keď nevlastnila nízkopodlaný autobus, prenajímala si autobusy od mesta, kde sa dve takéto vozidlá nachádzali. Ale SAD ZV ani to nevoňalo, lebo ako som sa včera dozvedel, že DPM sa od ZV odvážil pýtať peniaze za nájom "až" vo výške odpisov a to sa dnes predsa len nerobí... ? Nakoľko nedokážeš spracovať ani základné informácie a stále sa točíš okolo toho istého, je diskusia s tebou úplne zbytočná... A čo má znamenať ten odkaz z BA? To akože ma má ukľudniť, že v BA sa vozia na ešte horších? Teda mám byť vďačný, že tu sme tam ešte o čosi lepšie? Prečo si sem nehodil napr. toto? Lebo aj takto sa vozia ľudia v iných mestách... http://www.imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18619&idg=279&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Reakcia na: kocurik #28901:
? ..rosipane karosi.. ? ...vynechal koly nedostatku... ? ?
Mal by si si ísť vypýtať naspäť školné, hlavne zo slovenského jazyka!
Reakcia na: kocurik #28901:
Aby bol Tvoj profil a hlavne gramatický prejav komplet, mal by si si začať písať aj "kocurik" s Y-psilonom! ? ?
Reakcia na: kocurik #28901:
miesas hrusky s jablkami - to co bolo v roku 2004, pripadne ojedinele v roku 2005, sa neda porovnavat s tak rozsiahlou prevadzkou 700-vkovych karos v roku 2008. Potom by si mohol tiez napisat, ze co to bola za kvalita, ked sa 70-tych a 80-tych rokoch jazdilo s karosou SM 11. A pokial si dobre spominam, mottom celej vymeny dopravcu v BB bol meganarast kvality v podani noveho dopravcu ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.