Reakcia na: ivo #28922:
Už si bol expertom na právo, na ekológiu, na ekonomiku a najnovšie aj na prevádzku autobusov. Poviem ti, ty si fakt renesančný človek. Počul si už niekedy anglické príslovie "Jack of all trades, master of none?"Mimochodom, nedávno som jedno striedanie dopravcov kvôli verejnej súťaži zažil (pracoval som pre looserov). Vieš ako to vyzeralo? Výsledok bol oznámený desať mesiacov dopredu, dopravcovia spolupracovali pri presunoch aj zácviku vodičov, dokonca si náš nástupca od nás prenajal garáže a niekoľko vozidiel. Výsledok? 1.1.2008 nastúpila nová firma s komplet novými busmi s fungujúcimi pokladňami aj transparentmi a zaškolenými vodičmi (tých mali síce málo, ale to je globálny problém), takže bežný substrát si ani nevšimol, že sa niečo zmenilo. Tí tvoji bryndziarsky záchranári nemajú väčšinu z hore uvedeného doteraz!
A mimochodom, keby si tá pokútna firmička čo sa vydáva za najlepšieho dopravcu na svete vôbec dovolila nacvičovať niečo takého ako v Bystrici tam kde pracujem teraz (ilegálna prevádzka spojov konkurujúcich dopravcovi objednávateľa a podobne), niežeby ich okamžite vypráskali. Práve naopak, zmluvy sú postavené tak, že takýto dopraca by musel jazdiť ZADARMO (bez dotácií) až kým by jeho nástupca nemal dostatok nových vozov na začatie vlastnej prevádzky. Čo by pri súčasných dodacích lehotách bolo aj pekných pár mesiacov. Nehovoriac o tom, že manažment by čelil trestnoprávnemu konaniu a možno by si aj pár mesiacov posedel. To by na "podnikateľov" (rozumej hajzlov) typu Polónyiho platilo!!!
lesnehuhu
Chcel by som len na margo Iva a Msiaka a este aj uživateľa pod nickom Ja trošku zareagovať...
To že síce po nábehu nových B952E a B961E zakúpených SAD ZV kvalita služby stúpla na dva mesiace to je fakt. Ako rýchlo však stúpala tak aj klesla. Hovoriace autobusy zmĺkli, meškania a nadbiehania sa stali častým javom. V prvom rade za to môže mesto, lebo nieje kontrola a kde nieje kontrola, nieje snaha čo naprávať. Za zvážanie vrakov do BB môže však v plnej miere SAD ZV keď vedel že nemôže utiahnuť investíciu aby mohol utiahnuť nákup dostatočného vozového parku na pokrytie aspoň základných potrieb MHD BB, tak sa sem ani nemal trepať. Mesto si objednáva výkon vo verejnom záujme a nemôže byť samaritánom a robiť nákup autobusov pre potreby súkromného dopravcu, aby si ten napchával vrecká a ešte mu platiť aj straty vo verejnom záujme. Vy ste chlapci z višne asi padli...
? ? ? ?