Petik: ze az po usekovy delic niekde medzi medokysom a Rudlovou by sa to napajalo z existujucej meniarne.
Kazde dalsie drahove vozidla mimo zel. trate su luxus. Zvolen ma rovnake tarifne podmienky ako BB. Supravy 840, resp. ich elektricka verzia v riadnom takte by dostatocne pokryli potreby.
Technicky nie je problem dat s trolejbusom jazdu s Vmax=90 km/h, tam by boli problemy len administrativneho razu s Drahovym uradom, plus by sa museli objednat zvlastne vozy bez obmedzovaca rychlosti. Take 15m Trollino, jazdiace po "dialnici" z BB do ZV rychlostou 90 km/h s napojenim na existujucu siet v BB, to by bol kruty luxus
Petik
Na druhej strane si neviem celkom dobre predstavit, aky zmysel by mala.
Jedine sidlisko v BB, ktore by uzivilo elektricku je Sasova. Naco by ale bola dobra elektricka cez polia do ZV, pripadne so zastavkami v dedinach, kde je stanica vlaku... to neviem.
Uprednostnil by som kratke intervaly (15-30min) na zeleznicnej trati s integraciou bystrickej a zvolenskej MHD.
Aj ked pri systeme bystrickej MHD integrovat prilis nejde.
V ktorych dalsich mestach na Slovensku by si si vedel predstavit elektricku? Mna nic nenapada. Asi nema velky zmysel budovat elektrickove provozy s 1 linkou, ktora potom pojde raz za 10 minut v spicke.