Myslim ze to mohla byt prave ta 52, ktora jeden cas jazdila v trase Strieborne namestie - Hronsek. Pripadne by to mohla byt linka Strieborne namestie - Malachov. Nie som si isty, ale urcite sa tam otacala jedna "mimomestka" linka MHD smer Radvan. A urcite na nej jazdili tie modre Ikarusy.
Pozrel som si popisy Ikarusov a ich prevádzku na linkách, najmä dvojdverových Ikarusov I 280.10. Pamätám sa keď tieto Ikarusy jazdili na niekdajšej L52 (ešte za jej prvej existencie) z Fortničky do Hronseka, ale v tom období som párkrát videl aj modrý dvojdverový Ikarus na L54 ako sa otáčal na Striebornom námestí. Bolo to asi pred 8 rokmi. Nikdy som sa však nedozvedel, kde táto linka jazdila, lebo keď som to chcel zistiť, bola už zrušená. Nikde sa ani nespomína, lebo zrejme za krátku dobu prevádzky nezískala ani väčší význam. Ak náhodou o tejto L54 viete, na ktorej trase jazdila, tak prosím vás napíšte.
Dnes som bol svedkom incidentu na Srnkovej. Na zakaze zastavenia stal Citroen. Vodic autobusu sa nemal ako otocit tak mu zatrubil a naznacil aby sa posunul. Na to sa chlapik zacal rozculovat, kricat ze ta znacka neplati a pod. Znacku vyvalil a nalozil na multikaru firmy Progres. Ta ju zaviezla do dvora. Riesi to aj mestska policia, boli obzriet dieru po znacke. Som zvedavy na vysledok.
LUK, Furčan: dnes som si stiahol vaše fotky, vďaka vám za ne.
LUK, Tebe som ešte poslal mail s prosbou o zaslanie veľkých originálov fotiek (ja ich pozmenšujem a upravím).
29. augusta 1995. A napriek tomu, že ešte v aprílovom čísle časopisu Tempo opäť písali, že v prvej polovici tohto roka by sa mala uskutočniť aj súťaž na dodávateľa prác na trati ZV-BB, vo vestníku verejného obstarávania sa ešte nič neobjavilo a pritom je to proces na niekoľko mesiacov.
Inak je pozitívne, že po dlhých rokoch sa konečne opäť vrátili k prekrytiu plexisklom. Škoda je len to, že "babráci", ktorí to zakladajú, na žel. stanici dali pod plexisklo CP, ktoré predtým stihli ešte sami poškodiť a teda u L34 sú NEČITATEĽNÉ odchody o 22. hodine a u L99 od 20. do 23. hodiny. Podobné je to v prípade, keď upevňovacie skrutky nie sú umiestnené v rohoch (mimo CP), ale prekrývajú napr. časové údaje. A keďže je to teraz pod plexisklom, k zmene tak skoro nedôjde!
Re PIT: na 80 kilometrový, čiastočne dvojkoľajný úsek ZV-Fiľakovo sa prachy nájdu, ale na 20 km do BB nie - a pritom základný kameň už bol poklepaný kedy???
Od 13. júna 2004 platí 2. zmena železničného CP.
Ex 530/531 Hron Banská Bystrica - Bratislava hl. st. už NEBUDE POBINNE MIESTENKOVÝ - cena ako za rýchlik, jazdná doba sa nemení.
Inak spomínané autobusové linky spoločnosti GranusTrans sa mi doteraz nepodarilo stretnúť (a CP nie sú ani na zastávkach) - takže napriek platnosti CP nepremávajú. Dúfam, že nezabudli na skutočnosť, že podľa § 7 ods. 8 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave im môže byť odňatá dopravná licencia, keď dopravca do 30 dní od právoplatnosti udelenej dopravnej licencie nezačal na nej prevádzku podľa schváleného cestovného poriadku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petik
Myslim ze to mohla byt prave ta 52, ktora jeden cas jazdila v trase Strieborne namestie - Hronsek. Pripadne by to mohla byt linka Strieborne namestie - Malachov. Nie som si isty, ale urcite sa tam otacala jedna "mimomestka" linka MHD smer Radvan. A urcite na nej jazdili tie modre Ikarusy.